Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:42 schreef Cosworth het volgende:
Ik ga het - bij gebrek aan betere programma's - maar eens helemaal kijken. Ik ga pissen als Jamelia komt.
Ik ook, opwarmertje voor het concert in oktober in Ahoy!quote:
Het blijft hetzelfde als U2 zonder Bono.quote:
Toch had ik George Michael beter gevonden in deze.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde als U2 zonder Bono.
Maar Queen had idd een mindere zanger kunnen nemen.
Ja het is ook gewoon niet Queen, maar 2 overgebleven leden met een nieuwe zanger.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde als U2 zonder Bono.
Maar Queen had idd een mindere zanger kunnen nemen.
Bonoquote:
Zet het geluid dan uit!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:12 schreef tong80 het volgende:
Dit soort gegalm haat ik. Het galmd en echoot maar gat nergens over
De laatste keer dat ik dat deed belden mijn buren de politie.quote:
Ik zou me juist drukmaken als de overlast langer dan 24 uur duurt. Als je de TV of radio nog uit kunt zetten leef je blijkbaar nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed belden mijn buren de politie.
Ze hadden geen geluidsoverlast meer en maakten zich zorgen.
quote:
Waarom steek jij je tong uit?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ken deze vent niet.
Maar ze ondertitelen hem live .
De tekst staat er soms eerder dan dat je hem hoort.
Dat meen je niet ?quote:
Hoe kan dan de ondertiteling komen voordat ze al gepraat hebbenquote:
Zijn ze toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:42 schreef tong80 het volgende:
We nemen de bekendste neger van de wereld en laten hem hé hé schreeuwen.
Ze pikken toch alles
Nee dat is een ander.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:42 schreef tong80 het volgende:
We nemen de bekendste neger van de wereld
Ze lezen hun toespraak op van een briefje. De vertaling heeft dat briefje al eerder gelezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe kan dan de ondertiteling komen voordat ze al gepraat hebben
Vertraging. Denk minuutje ofzo, gebeurt zovaak sinds Nipplegate.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze lezen hun toespraak op van een briefje. De vertaling heeft dat briefje al eerder gelezen.
Het wordt inderdaad vertraagd in Nederland maar het is te verwaarlozen. Maar je wil niet weten hoe snel vertalen/ondertitelen gaat. Jij denkt zeker dat ze alles echt typen? Gaat met spraakherkennings software en ze spreken alleen lettergrepen uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik denk eerder paar minuten zo snel kan je nooit al die tekst typen wat ik je bromquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad vertraagd in Nederland maar het is te verwaarlozen. Maar je wil niet weten hoe snel vertalen/ondertitelen gaat. Jij denkt zeker dat ze alles echt typen? Gaat met spraakherkennings software en ze spreken alleen lettergrepen uit.
De meeste woorden hebben codes, dus dat gaat nog veel sneller, je typt een code en woorden of woordcombinaties staan erquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik denk eerder paar minuten zo snel kan je nooit al die tekst typen wat ik je brom
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef tong80 het volgende:
Annie Lennox haar laatste hit was 20 jaar geleden.
Idd, na No More I Love You's in 1995 is ze wel een 80's has been.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef tong80 het volgende:
Annie Lennox haar laatste hit was 20 jaar geleden.
Dat jochie is te cute!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |