Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:42 schreef Cosworth het volgende:
Ik ga het - bij gebrek aan betere programma's - maar eens helemaal kijken. Ik ga pissen als Jamelia komt.
Ik ook, opwarmertje voor het concert in oktober in Ahoy!quote:
Het blijft hetzelfde als U2 zonder Bono.quote:
Toch had ik George Michael beter gevonden in deze.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde als U2 zonder Bono.
Maar Queen had idd een mindere zanger kunnen nemen.
Ja het is ook gewoon niet Queen, maar 2 overgebleven leden met een nieuwe zanger.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde als U2 zonder Bono.
Maar Queen had idd een mindere zanger kunnen nemen.
Bonoquote:
Zet het geluid dan uit!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:12 schreef tong80 het volgende:
Dit soort gegalm haat ik. Het galmd en echoot maar gat nergens over
De laatste keer dat ik dat deed belden mijn buren de politie.quote:
Ik zou me juist drukmaken als de overlast langer dan 24 uur duurt. Als je de TV of radio nog uit kunt zetten leef je blijkbaar nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat deed belden mijn buren de politie.
Ze hadden geen geluidsoverlast meer en maakten zich zorgen.
quote:
Waarom steek jij je tong uit?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ken deze vent niet.
Maar ze ondertitelen hem live .
De tekst staat er soms eerder dan dat je hem hoort.
Dat meen je niet ?quote:
Hoe kan dan de ondertiteling komen voordat ze al gepraat hebbenquote:
Zijn ze toch nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:42 schreef tong80 het volgende:
We nemen de bekendste neger van de wereld en laten hem hé hé schreeuwen.
Ze pikken toch alles
Nee dat is een ander.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:42 schreef tong80 het volgende:
We nemen de bekendste neger van de wereld
Ze lezen hun toespraak op van een briefje. De vertaling heeft dat briefje al eerder gelezen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe kan dan de ondertiteling komen voordat ze al gepraat hebben
Vertraging. Denk minuutje ofzo, gebeurt zovaak sinds Nipplegate.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze lezen hun toespraak op van een briefje. De vertaling heeft dat briefje al eerder gelezen.
Het wordt inderdaad vertraagd in Nederland maar het is te verwaarlozen. Maar je wil niet weten hoe snel vertalen/ondertitelen gaat. Jij denkt zeker dat ze alles echt typen? Gaat met spraakherkennings software en ze spreken alleen lettergrepen uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik denk eerder paar minuten zo snel kan je nooit al die tekst typen wat ik je bromquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:46 schreef jmac het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad vertraagd in Nederland maar het is te verwaarlozen. Maar je wil niet weten hoe snel vertalen/ondertitelen gaat. Jij denkt zeker dat ze alles echt typen? Gaat met spraakherkennings software en ze spreken alleen lettergrepen uit.
De meeste woorden hebben codes, dus dat gaat nog veel sneller, je typt een code en woorden of woordcombinaties staan erquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik denk eerder paar minuten zo snel kan je nooit al die tekst typen wat ik je brom
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef tong80 het volgende:
Annie Lennox haar laatste hit was 20 jaar geleden.
Idd, na No More I Love You's in 1995 is ze wel een 80's has been.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:45 schreef tong80 het volgende:
Annie Lennox haar laatste hit was 20 jaar geleden.
Dat jochie is te cute!quote:
Ik kijk/luister liever dit dan dat ik daar in de arena bij andre zit hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Dit soort geouwehoer was ook al zo vervelend aan Live 8 en Live Earth, dat gezeik tussendoor. De meest indrukwekkende benefietconcerten waren toch Live Aid en Freddy Mercury tribute.
Kijkcijfers vallen vast tegen, heel Nederland zit in de ArenA bij Andre Rieu
quote:
Hoe heet dat lied danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:10 schreef Bluezz het volgende:
Awww dit nummer zong ik altijd met de bloesekids
Alleen is dit zo valsch
Ik heb nu net de CD van Jal gekochtquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nu net de CD van Jal gekocht.
Die ligt nog ff aan de crack backstage, maak je je niet druk. Amy zorgt altijd dat ze aan de beurt komt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Is Amy al geweest?
Die staat er morgenquote:
Oprechte en eerlijke muziek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Damned, Tong. Waar houd jij wel allemaal niet van.
Dan wacht ik nog evenquote:
Niks over Nelsonquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:38 schreef tong80 het volgende:
Wie is dit ?
Waar ken ik hem van en welk nummer doet deze rapper ?
Ja de kilo's vliegen er af bij Amyquote:
It is in our handsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt geen grotere held![]()
En ik beloof je dat ik ook ga doneren maandag, erewoord
Hij is al aan het dementeren man.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ze moeten hem zeggen om te zwaaien,
zou hij het echt niet meer weten?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
Beetje een slap einde.
Zo vanjj we weten dat het Nelson is maar de Duitsers scoren toch in de laatste minuut
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef tong80 het volgende:
Beetje een slap einde.
Zo vanjj we weten dat het Nelson is maar de Duitsers scoren toch in de laatste minuut
Ben al weg.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
tong wil je je sexuele frustraties niet op ons botvieren?
Ik dacht ook even dat het Bon, Simon le Bon was!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
Wie is die vette versie van Simon le Bon?
Volgens mij is de echte dikker nu hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef Copycat het volgende:
Wie is die vette versie van Simon le Bon?
quote:
Ben jij ook al zo oud jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
Wat een jeugdsentiment.
Ouder knul, ouder.quote:
DIt nummer is al heel wat jaren oudquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Geen wonder dat de simple minds geen hints meer scoren. Wat zijn die ver weggezakt
Bij dit nummer denk ik aan The Breckfast Club dat iik altijd een waardeloze film heb gevondenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef Copycat het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan een schoolvriendinetje denken. Ze stierf op haar zestiende en dit was haar favoriete nummer en werd tijdens de uitvaartdienst gedraaid.
Ditto!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij dit nummer denk ik aan The Breckfast Club dat iik altijd een waardeloze film heb gevonden
Da's ook verdrietig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef SunChaser het volgende:
Bij dit nummer denk ik aan The Breckfast Club dat iik altijd een waardeloze film heb gevonden
Die man kan niet eens meer in zn eigen schaduw staan zo slechtquote:
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik één van jouw reacties ooit grappig vond. Ik kan me ook niet herinneren dat ik één van je reacties niet ontzettend kut vond. Merk je dat nou zelf ook, of ben ik de enige?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Queen komt nog.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Die man kan niet eens meer in zn eigen schaduw staan zo slecht
Komen de echte 80's survivors nog, Madonna, U2, George Michael? Of moeten we t doen met Bananarama en Status Quo?
Ik moet bekennen dat ik hem nooit live heb zien optreden vóór deze keer, maar het is nog steeds 12397207 x beter dan de gemiddelde artiest van nu.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Die man kan niet eens meer in zn eigen schaduw staan zo slecht
Die kunnen goed bij het volgende concert ter ere van Nelson Mandela op komen draven. Zijn finale afscheid.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja raar eigenlijk he! Je zou toch denken dat U2 en zo allemaal met liefde voor Mandela zouden spelen.
Oh man Paul Simon of zo dan, hadden die allemaal echt geen zin?
quote:
Jee dat zou wel heel erg lame zijn hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kunnen goed bij het volgende concert ter ere van Nelson Mandela op komen draven. Zijn finale afscheid.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:16 schreef golfer het volgende:
En dan te bedenken dat er dit hele weekend ook nog het Glastonbury Festival is bij de BBC om te genieten.
*brok in keel heeft*quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef Copycat het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan een schoolvriendinetje denken. Ze stierf op haar zestiende en dit was haar favoriete nummer en werd tijdens de uitvaartdienst gedraaid.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Cosworth het volgende:
Dit nummer is zo geniaal!!!!!!!!!! Net als de gitarist, overigens.
LOLquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Amy is er wel op vooruit gegaan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Cee het volgende:
Brian May ziet er ook al 30 jaar het zelfde uit zeg.
Ouwe genieter!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:20 schreef golfer het volgende:
Andrea Corr, daar heb ik wel 5 minuten ruzie met Bluezz voor over.
Niet echt, toen Freddie dood ging ging Queen ook dood.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Queen komt nog.
Maar of je die als survivors mag betitelen?
In eerste instantie was ik het met je eens, maar eigenlijk valt dat best mee. Zie oude foto:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa hij is duidelijk een stuk ouder geworden hoor.
Dat ze een vette crackhoer is die elke keer op het randje van de dood hangt ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een lelijke chick met een veel te kort jurkje die ook niet kan zingen.
Wat is precies de hype?
Mwa. Kapsel is het zelfde ja. Maar in zijn gezicht kun je toch goed zien dat hij ouder is geworden. Wat niet meer dan normaal is.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef Cosworth het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik het met je eens, maar eigenlijk valt dat best mee. Zie oude foto:
[ afbeelding ]
Dat is Seal toch niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat een schande, ze moet hardv nadenken watv ze zingt, ze is erg van de wereld. En Seal in t achtergrondkoortje, sneu
Dat kapsel had 'ie al bij zijn geboorte, geloof ik. Hij is vooral een stuk dikker geworden, da's wel opvallend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. Kapsel is het zelfde ja. Maar in zijn gezicht kun je toch goed zien dat hij ouder is geworden. Wat niet meer dan normaal is.
Nee joh, die kan niet half zo leuk dansenquote:
Wat denk je zelluf?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:25 schreef -SG- het volgende:
Dat is Seal toch niet?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef qonmann het volgende:
Amy
Hoop dat het weer goed met haar komt.
Haar rmuziek is zo mooi
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je ziet Mandela denken: "die is eerder dood dan ik."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |