hobbel zequote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:27 schreef Ymke het volgende:
Het wordt warm vandaag , eens kijken of nu lopen lekker is .
Ik had eigenlijk gisteren gemoeten maar het kwam er niet van
Op naar les 8 nu
Veel plezier en succes voor de andere lopers vandaag
Ik doe dat echt liever dan overdag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:34 schreef Adelante het volgende:
Vanavond ook maar rond een uur of 22:00...
's ochtends vind ik het op zich wat koeler dan 's avonds...dus als het kan loop ik vroeg...maar als ik die dag nog moet werken, dan is dat echt geen goed plan...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe dat echt liever dan overdag.
Ten eerste omdat ik anders voor werk moet gaan lopen wat ik wat vroeg vind, en ten tweede omdat het 's avonds vaak al wel lekker is afgekoeld
Precies.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
's ochtends vind ik het op zich wat koeler dan 's avonds...dus als het kan loop ik vroeg...maar als ik die dag nog moet werken, dan is dat echt geen goed plan...
Hoeveel lessen heb ik nog te gaan?quote:
of het is een stukje psychologische oorlogsvoering, waarbij je stiekem eigenlijk al wat meer doet dan je denkt, zodat het later meevalt als je ineens grotere sprongen vooruit gaat makenquote:
dat was je lege batterijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is 1 ding dat zeker is.
Ik hoorde laatst: nog 1 minuutje!
En toen stopte het
Heerlijk 2 liters zweten! Dan krijg ik tenminste het idee dat ik wat doe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:24 schreef eer-ik het volgende:
Serieus?
Ik vind het met dit weer echt superkut om te lopen, het is loeiheet man
Haha, ok.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Heerlijk 2 liters zweten! Dan krijg ik tenminste het idee dat ik wat doe.
Netjes!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef eer-ik het volgende:
15 down, 12 to go!
Wederom een linkje
Na een week niet gelopen te hebben ging het toch weer verbazingwekkend soepel, alleen een minuut stilstaan om even iets kwijt te raken doet je gemiddelde snelheid niet goed
Desalniettemin nog 6'16" gelopen gemiddeld
Ben weer tevreden
[...]
Ja, merkte ik gisteren ook volgens mij.quote:
Goeie tijdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga lekker zo rond een uur of 22.00 lopen. Het is toch nog wel erg warm nu hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |