voel je de druk van de onderlinge competitie?!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes wel![]()
Ik ben benieuwd wat ik straks op de mat ga leggen
Nou weet je (ik ben nu ff serieus) het is niet dat ik het zie als onderlinge concurrentie, het is meer dat ik het motiverend vind om 'met' anderen te lopen. Dat ervaarde ik met eer-ik ook, we spraken hier op FOK! of op MSN af om te gaan en zo rond dezelfde tijd waren we weer terug. Ik maak me niet zo druk om mijn tempo, ik loop liever een lekkere run dan dat ik me kapot loop om maar een strak tempo aan te houden. Dat komt vanzelf wel.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voel je de druk van de onderlinge competitie?!
ja, zo werkt het voor mij ook wel...het motiveert mij om 3x in de week te lopen en het vol te houden, en ik kijk toch wel steeds even naar de tijden en afstanden, om in te kunnen schatten of we een beetje bij elkaar in de buurt blijven...leuk om te zien dat dat zo is, en dat dit dus kennelijk is waar we zo ongeveer horen te zitten in dit stadium van de lessen...qua tempo...tja...ik loop gewoon zoals het lekker voelt en zoals ik het volhou, dus in die zin let ik daar ook zeker niet op...quote:Op zondag 29 juni 2008 11:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nou weet je (ik ben nu ff serieus) het is niet dat ik het zie als onderlinge concurrentie, het is meer dat ik het motiverend vind om 'met' anderen te lopen. Dat ervaarde ik met eer-ik ook, we spraken hier op FOK! of op MSN af om te gaan en zo rond dezelfde tijd waren we weer terug. Ik maak me niet zo druk om mijn tempo, ik loop liever een lekkere run dan dat ik me kapot loop om maar een strak tempo aan te houden. Dat komt vanzelf wel.
En het stimuleert me dat jij in de buurt bent ja, dat dan weer wel
Les 14 vrijdag gelopen en het valt reuze mee. Op een gegeven moment zit je lekker in een ritme en dan maken die 2 minuutjes echt niet uit hoorquote:Op zondag 29 juni 2008 11:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, zo werkt het voor mij ook wel...het motiveert mij om 3x in de week te lopen en het vol te houden, en ik kijk toch wel steeds even naar de tijden en afstanden, om in te kunnen schatten of we een beetje bij elkaar in de buurt blijven...leuk om te zien dat dat zo is, en dat dit dus kennelijk is waar we zo ongeveer horen te zitten in dit stadium van de lessen...qua tempo...tja...ik loop gewoon zoals het lekker voelt en zoals ik het volhou, dus in die zin let ik daar ook zeker niet op...
pfff....zie net dat van les 13 naar les 14 van 2-3-5-5-5 naar 2-3-6-6-7 is...lijkt weer pittig
succesquote:Op zondag 29 juni 2008 11:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Speaking of which, ik ga zo maar eens de running kleren aantrekken om eens lekker een stuk te gaan lopen
Nou, normaal at ik nooit van te voren, maar dan merk ik wel dat ik eerder duizelig en slapjes ben.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou zelf daar na gaan ontbijten. Als je het er voor doet, dan loop je kans op steken. Heb je dat al gehad, dat je voor het lopen gegeten had? Het liefste loop ik daarom 's avonds rond een uur of 21.00/21.30, dan weet ik zeker dat de boel gezakt is
Netjes!quote:Op zondag 29 juni 2008 11:29 schreef Abbadon het volgende:
Zo, ben ik weer!
Les 13 ging heerlijk! gemiddelde tempo lag iets lager dan de vorige les, maar ik heb wel een sprong gemaakt van 4,5 naar 5 km...en m'n tempo over het geheel genomen redelijk vlak kunnen houden...
1 km-punt, 3 km-punt en 5 km-punt dezelfde snelheid![]()
Ik weet dat je het kan.quote:Op zondag 29 juni 2008 11:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
pfff....zie net dat van les 13 naar les 14 van 2-3-5-5-5 naar 2-3-6-6-7 is...lijkt weer pittig
Zo. Terugquote:Op zondag 29 juni 2008 11:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
succesen niet te hard he? gewoon lekker lopen jij
zo gesteld is dat van mij nog eitje inderdaadquote:Op zondag 29 juni 2008 12:50 schreef Marurk het volgende:
Ik weet dat je het kan.Probeer gewoon een zodanig tempo aan te houden dat je van jezelf weet dat je het vol kan houden.
Morgen wordt het voor mij ook weer pittig: 8' - 1' - 8' - 2' - 8' - 1' - 8' - 1'.Tempo gaat wel snel omhoog nu.
prima afstand zeg!quote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het ging lekker, 6.55 km in een totaaltijd van 43'31", 6'38"/km en 519 calorieën verbrand![]()
En dit is mijn Les 15
Dat had ik net dus. Ik was lekker aan het lopen en toen het wandelen...daarna weer op gang komen was ff lastig. En er stond echt 100 kuub wind in m'n postzegel op sommige stukkenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo gesteld is dat van mij nog eitje inderdaadach, zal wel goedkomen...weer gaan wandelen is af en toe erger dan gewoon blijven lopen...
een beetje minder wind de komende weken zou wel lekker zijn, ja...ik loop altijd een soort rondje, en het laatste rechte stuk naar huis was pal tegen de wind in...quote:Op zondag 29 juni 2008 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat had ik net dus. Ik was lekker aan het lopen en toen het wandelen...daarna weer op gang komen was ff lastig. En er stond echt 100 kuub wind in m'n postzegel op sommige stukkenMaar ook lekker volle bak in het zonnetje gelopen
Al met al een lekkere run
Ik loop steeds verder dus moet ik nieuwe routes uitstippelen. Maar het eerste stuk ging vol in de windquote:Op zondag 29 juni 2008 13:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een beetje minder wind de komende weken zou wel lekker zijn, ja...ik loop altijd een soort rondje, en het laatste rechte stuk naar huis was pal tegen de wind in...
En? Klaar met twijfelen?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:49 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik mag zo ook weer (voor les 12), hoewel ik nog enigzins twijfel, aangezien ik last heb van een lichte liesblessure (vooral lastig als je ook een vechtsport doet).
Ja heb ik gedaanquote:Op zondag 29 juni 2008 17:39 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ja. Ondanks mijn blessure toch maar gaan lopen, in de hoop dat deze tijdens het lopen minder wat zou worden. Ik heb tenslotte mijn (vrijwel) dagelijkse dosis endorfine nodig. En hoewel het vrij goed ging, moet ik zeggen dat ik mij vrijwel constant bewust was dat de desbetreffende spier stijf aanvoelde, m.n. tijdens de stukken wandelen. Komende dagen dus maar ff aanzien. (Trouwens bedankt voor het aanpassen van de OP, er even vanuit gaan dat jij dit hebt gedaan)
Kwam mij niet slecht uit, kon ik je tenminste weer bijhalenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een drukke week achter de rug, waardoor ik een weekie verzaakt heb
Morgen uiteraard weer vrolijk verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |