quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:55 schreef Agiath het volgende:
Naaistreek inderdaad...
Je hebt toch wel even die collega volledig bewerkt met aldanniet ijzer gereedschap hoop ik?
Inderdaad erg slim om dit soort dingen te laten escaleren jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:09 schreef mirved het volgende:
Het is nu dus tijd om je collega op ieder vlak te naaien waar mogelijk. Dat begrijp je natuurlijk wel.
Of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef el_bario het volgende:
Goed moment voor je baas om te laten zien dat hij wel blij is met jou en het daarom voor je opneemt.
Nou ik denk niet dat die baas van de baas er iets van gaat zeggen, maar als je 2 of 3 van dit soort 'akkefietjes' per jaar hebt krijg je een naam van 'prutser' en als je een negatieve naam hebt kun je er bijna niet van af komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Gluckskafer het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat 'de baas van de baas' je er op gaat aanspreken?
Je hebt geen mailtje gekregen van de 'naaicollega' dus jij weet van niks, en doet alsof je neus bloedt.
Een boeking fout bij de kwartaalafsluiting, klinkt als administratie of iets dergelijks. Daar ga je echt nog wel terugvinden wanneer de boeking voor het laatst gewijzigd is dan, bij een fatsoenlijk pakket. Daarbij kun je natuurlijk ook gewoon toegeven dat je een foutje hebt gemaakt, wel zo netjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:39 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Als het binnen 5 seconden te fixen is dan doe je dat en zodra je er op aangesproken wordt doe je net alsof die kerel niet goed bij z'n hoofd is omdat het allemaal netjes in orde is. Dan kun je hem er eens op aanspreken waarom hij je zwart probeert te maken.
Een kantoor ligt meestal vol met dodelijke voorwerpen. Bijvoorbeeld:quote:
Dit dus. Een beetje baas heeft dit soort spelletjes echt wel door hoor. En als het echt zo'n klein foutje is als jij beweert, zullen ze je daar heus niet voor ontslaan. Doen ze dat toch, dan is het maar goed dat je daar weg bent. Win winquote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik wist het wel als ik de baas van je baas was.
Ik: <kerel die me mail stuurde>, zou je even op mijn kantoor kunnen komen. DAn hebben we het even over deze gebeurtenis.
Kerel: Natuurlijk! (PROMOTIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik: Je bent ontslagen, want dat soort NSB praktijken wil ik niet op de werkvloer. Het waren een leuke 15 jaren, doei en tot nooit meer ziens
Echt waar?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:22 schreef MrDice het volgende:
TS is ontslagen en leeft nu in een kartonnen doos zonder internet aansluiting
tis een haarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Echt waar?
shit erg voor hem he!
Juist, dat dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:50 schreef PeZu het volgende:
pff wat kunnen sommige mensen zich druk maken om zielig mailtje, boehoe heel mijn weekend nd klotuh
als je zelf al weet dat het geen grote opzettelijke fout is en ook nog eens zo op te lossen is, waarom zou je er dan ook maar 1 nanoseconde wakker van liggen, al helemaal al zo'n droeftoeter gelijk gaat mailen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |