quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Gluckskafer het volgende:Hoe weet je zo zeker dat 'de baas van de baas' je er op gaat aanspreken?
Je hebt geen mailtje gekregen van de 'naaicollega' dus jij weet van niks, en doet alsof je neus bloedt.
Nou ik denk niet dat die baas van de baas er iets van gaat zeggen, maar als je 2 of 3 van dit soort 'akkefietjes' per jaar hebt krijg je een naam van 'prutser' en als je een negatieve naam hebt kun je er bijna niet van af komen.
Ik heb er gewoon een hekel aan dat als ik em uit de naad werk aan projecten waar niemand zijn vingers aan durft te branden (laat het die nieuwe maar doen) dat ze dan achteraf ook nog eens alleen negatief commentaar hebben.
Ik wil wel eens een keer waardering voor mijn werk, en niet het gevoel hebben dat ze het normaal vinden dat ik mijn werk zo goed doe. Ik ben beter als gemiddeld, maar ik krijg het gewoon nooit te horen. En ik ben niet zo iemand die met elk ding wat ik gedaan heb meteen naar de baas toe ren en dan zeg: kijk baas! Dat heb ik gedaan! Goed he??!
Ik zal me dit weekend eens flink oppeppen en dan maandag gelijk een gesprek aanvragen met de baas vd baas. En dan zeg ik er wel bij dat ik dit geen nette gang van zaken vind, temeer omdat ik niet in de cc ben gezet en ik mezelf dus nergens tegen kan verdedigen.