Er gaat even iets langs me heen volgens mij...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
En goed voor de cholesterol!
Zo maak ik hem ook als ik visite heb.quote:
En voor dat soort mensen is de senseo juist.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Is die Puc nog een beetje lekker dan?
Heb zelf een senseoMaar dat wachten als je dat ding aanzet
Mijn espresso-unit is pas na 3 kwartier goed warmquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En voor dat soort mensen is de senseo juist.
Stuk ongeduld.
Ik had het dan ook over de Senseoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Mijn espresso-unit is pas na 3 kwartier goed warm
Die middelste is een bonenmaler..... heel erg nodig voor koffie te zetten. Anders is de maling zo grofquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe werkt die middelste en hoe heet het?
Merci. Ik snapte al niet waar de koffie uit moest komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:54 schreef original_andalucia het volgende:
[..]
Die middelste is een bonenmaler..... heel erg nodig voor koffie te zetten. Anders is de maling zo grof.
Het is trouwens een Elektra MSC
Nog steeds zo. Lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef One_conundrum het volgende:
Kokend water uit de magnetron over mijn Wiener Melange oploskoffie
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:24 schreef flipsen het volgende:
Nescafé oploskoffie hier, maar dan wel op de juiste manier klaargemaakt (dus niet gewoon een plens water op 2 theelepels koffiepoeier). Best te drinken
Een goed recept is ook vooral een kwestie van smaak. Ik zou gewoon eens naar een Simon Levelt of andere koffieboer gaan, en je even laten voorlichten. Die kunnen je de basis dingen vertellen, en je op weg helpen zodat je wat kan experimenteren om jouw perfecte bakkie te maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Terecht het volgende:
Ik zie dat de percolator nog best populair is. Nu wil ik ook wel eens die magie proeven, maar ik heb geen idee wat nou een goed recept is.
Heb je speciale koffie nodig?
Hoe is de verhouding water - koffie?
Bereidingswijze?
Kan iemand mij op weg helpen?
2 lepels oploskoffie en 1 of 2 eetlepels suiker, heel klein beetje water (iets meer dan theelepeltje), dan heeeeeeeeel lang roeren (als in minutenlang) tot er een mooie pasta ontstaat. Vervolgens kokend water erbij en je krijgt een goeie bak koffie, met een heerlijk romig laagje erboven. Ok, het blijft natuurlijk gewoon Nescafe oploskoffie, maar ze hebben hier bijna geen fatsoenlijke koffie of mooie espreso automaten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |