quote:De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik was het al niet vergetensally.
Nu welquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:54 schreef rene29 het volgende:
PS Waarom staat dit topic niet in sub autosport?
Hup dan maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:59 schreef Sally het volgende:
Oh ja, deze moet ook nog...
Eens kijken of ik de inspiratie kan vinden om een voorspelling te doen
Ywquote:Op donderdag 17 juli 2008 16:24 schreef sasquatsch het volgende:
-voorspelling-
Thanks Sally, was het bijna vergeten.
F1 Predictions spel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:01 schreef Sally het volgende:
ColtZ40, kun je ook de uitslag posten waarmee je de punten bepaalt? Ik ben wel nieuwsgierig
quote:Na 2 slapeloze nachten heb ik besloten om je voorspelling mee te laten doen. Maar je krijgt wel 3 strafpunten voor het te laat inleveren van de voorspelling. Dit doe ik omdat het kan zijn dat een bepaalde coureur een straf krijgt of niet mee kan doen om welke reden dan ook. Dus voor de duidelijkheid, als je voorspelling tijdens of na de 1e traning binnen komt telt het NIET mee. Tussen Donderdag 23:59 uur en de 1e vrijetraning 3 STRAFPUNTEN.
Ik denk dat Sally vraagt of je de uitslagen (van de vrije training, kwali, race, snelste ronde, snelste pitstop, eerste uitvaller, etc. ) ook kunt posten. Dan kan iedereen deze vergelijken met zijn eigen voorspelling.quote:
Die gegevens haal ik van f1.com maar daar wijk ik ook wel eens vanaf! Net als Monaco, daar is volgens F1.com Bourdais de eerste uitvaller maar Coulthard stond al stil tegen de vangrail voordat Bourdais er tegen reed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Sally vraagt of je de uitslagen (van de vrije training, kwali, race, snelste ronde, snelste pitstop, eerste uitvaller, etc. ) ook kunt posten. Dan kan iedereen deze vergelijken met zijn eigen voorspelling.
Want ik weet nu niet waar ik al mijn punten mee behaal.
Iddquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Sally vraagt of je de uitslagen (van de vrije training, kwali, race, snelste ronde, snelste pitstop, eerste uitvaller, etc. ) ook kunt posten. Dan kan iedereen deze vergelijken met zijn eigen voorspelling.
Want ik weet nu niet waar ik al mijn punten mee behaal.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die gegevens haal ik van f1.com maar daar wijk ik ook wel eens vanaf! Net als Monaco, daar is volgens F1.com Bourdais de eerste uitvaller maar Coulthard stond al stil tegen de vangrail voordat Bourdais er tegen reed.
Maandag post ik uitslag erbij.
Het gaat er bij de klassering niet om wie het eerste uitvalt, maar wie het verste komt. En de meetapparatuur staat op de start/finish lijn, dus als twee coureurs in dezelfde ronde uitvallen wordt diegene met een betere grid positie hoger geklasseerd. Dat is voor zover ik weet al sinds het begin van de F1 (althans bij formula1.com).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die gegevens haal ik van f1.com maar daar wijk ik ook wel eens vanaf! Net als Monaco, daar is volgens F1.com Bourdais de eerste uitvaller maar Coulthard stond al stil tegen de vangrail voordat Bourdais er tegen reed.
Maandag post ik uitslag erbij.
Bijna goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat er bij de klassering niet om wie het eerste uitvalt, maar wie het verste komt. En de meetapparatuur staat op de start/finish lijn, dus als twee coureurs in dezelfde ronde uitvallen wordt diegene met een betere grid positie hoger geklasseerd. Dat is voor zover ik weet al sinds het begin van de F1 (althans bij formula1.com).
Het gaat dan dus om de volgorde waarin ze de laatste keer over start/finish kwamen.quote:The car placed first will be the one having covered the scheduled distance in the shortest time, or, where
appropriate, passed the Line in the lead at the end of two hours (or more if the race is suspended, see
Article 5.3). All cars will be classified taking into account the number of complete laps they have covered,
and for those which have completed the same number of laps, the order in which they crossed the Line.
quote:De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
Hamilton
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
Hamilton
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
Kovalainen
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
Hamilton
Massa
Kovalainen
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
1:15.666
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
Ferrari
De top 8 in de uitslag van de race (max 44 punten)
Hamilton
Piquet
Massa
Heidfeld
Kovalainen
Raikkonen
Kubica
Vettel
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
Heidfeld
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
Bmw
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
Toyota
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |