abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59721946

Het vorige deel: Slank de zomer in #179 - On topic met pastrami

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:28:04 #2
219792 Slaapkamermug-
negeren is geen voorruit zien
pi_59722039
als je zoveel typt op een dag val je ook af bedoel je?
- ik wil rapper worden, hoe doe ik dat zo snel mogelijk? - UIT EIGEN WERK, deel 5, 2004, door Steve T. Slaapkamermug. Mensen lekker kleineren, lekker de grond in trappen, hun plaats weer wijzen. Heeerrlijk!!!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 06:59:43 #3
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59723113
goedemorgen allemaal eindelijk eens een nachtje fatsoenlijk (lees 7,5 uur) geslapen
en voel me aardig fit..
zo maar weer aan het werk, laatste dagje en dan lekker weekend!
morgen of zondag maar eens even wegen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59723183
Fallus! wat naar!!! Terecht of had je zoiets van: mongool!!! Je ziet toch dat ik het kan!?!?

Ja doei.
pi_59723742
ja, Fallus! Wat stom!!!!!

wat ik ook heel stom vind, is dat mijn achterband plat, lek, naar de tering is

duur grapje
Doei.
pi_59723969
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59724139
Mogge!
O wat ben ik er vroeg uit voor een vrije dag! En ik heb niet eens iets nuttigs te doen
Het mooi kotsende meisje.
pi_59724394
ga lekker een goddelijke lunch voor jezelf bedenken en klaarmaken..
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:49:42 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59724741
morgennnnn.... straks naar de tandarts...voor de laatste van 4 boorafspraken oh oh oh wat ben ik blij als dat allemaal achter de rug is....

en daarna naar werk, waar ik hard wil doorwerken, maar waar ik een vrijmibo moet organiseren en dus met mn kantoorgenoot boodschappen meot doen, en allemaal dngn kopen die i zelf niet wil eten. ik voel een moeilijke middag aankomen... *ademt in ademt uit*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59724926
Hey, dan maak je er een gezonde vrijmibo van is dat niet een idee? Fruitsalades en alocholvrije coktails enzo.
pi_59725053
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 07:16 schreef motorbloempje het volgende:
Fallus! wat naar!!! Terecht of had je zoiets van: mongool!!! Je ziet toch dat ik het kan!?!?

Ik word twee keer sterkte gewenst

Gaaf!

Even gecopieerd hoor:

Het kwam er op neer dat ik goed reed maar
- Als ik keek dan draaide ik mijn lichaam waardoor de auto soms een beetje verplaatste
- Ik hield te veel afstand op de snelweg
- Ik schakelde te laat naar een hogere versnelling (Doordat het warm was ging de koeler heel hard blazen en hoorde ik de motor niet meer, en ik schakel op de motor..)
- Ik reed dicht langs stoepjes
- Ik had het heel heet, ik heb nog nooit goed gereden als ik het heet had.
- M'n instructrice: Ik ben ZO zenuwachtig. Echt! [bla bla]

Maar voor de rest ging het wel redelijk.. Ze zei dat ze twijfelde om mij te laten zakken/slagen. (Het was een vrouw)
pi_59725150
te veel afstand.. het is ook NOOIT goed

evengoed balen.. weet hoe je je voelt (ben 3 keer gezakt met de auto )
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:07:26 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59725168
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey, dan maak je er een gezonde vrijmibo van is dat niet een idee? Fruitsalades en alocholvrije coktails enzo.
helaasch helaasch, er is een strak schema: een boopdschappenlijst waarvan we de voorradkast eerst moeten checken en evrder aanvullen tot de hoeveelhei op de lisjt met boodschappen.

er staat ook wel rauwkost op hoor, dus da ga ik wel eten, en ik neem wel een glaasje appelsap en verder water (kraan zit naast de hal) . maar als er chips op tafel staat wil je mij gewoon eigenlijk daar ver vandaan houden.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:07:45 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59725180
oh en balen farfallus! jammer!
pi_59725513
Aaaahw PF

Zo, heb mn diploma nu ook eindelijk op zak, gisteravond was de uitreiking. En voor niets een herexamen gemaakt, met 0,3 verbeterd, dus alsnog een onvoldoende . Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo . Schrok me kapot.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59725567
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo . Schrok me kapot.
Wat leuk!

PF kut voor je ! Maar het zijn wel duidelijke verbeterpunten dus volgende keer slaag je wel. De besten doen het in 2 keer
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:26:00 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59725630
Even een voor PF posten . Ik roep altijd heel trots dat ik het in één keer gehaald heb, maar echt, mijn examen was zó dóódsimpel: in Heerenveen, grotendeels op een industrieterrein waar geen hond te bekennen was, snelweg op en meteen bij de eerstvolgende afslag er weer af... Echt, een kind kan de was doen. Als ik examen had moeten doen in een grote stad had ik het ook niet in één keer gehaald hoor .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:26:37 #18
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59725649
Klote Principessa . Ik heb ook drie keer moeten afrijden voordat ik eindelijk een keer geslaagd was. Maar wel ondertussen elke keer het examengeld verhogen . Ik wens de medewerkers van het CBR dan ook nare jeuk op moeilijke plaatsen toe!

Chicolate . Goed man, bij de de 4 beste leerlingen van de school!

Ik was vandaag ein-de-lijk weer wat gewicht kwijt. Zeg maar zo ongeveer bijna een kilo . Rot menstruatie! Morgen weeg ik 78 kilo, ik weet het zeker! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:27:14 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59725663
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Aaaahw PF

Zo, heb mn diploma nu ook eindelijk op zak, gisteravond was de uitreiking. En voor niets een herexamen gemaakt, met 0,3 verbeterd, dus alsnog een onvoldoende . Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo . Schrok me kapot.
Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?

Oh, en als jij al niet tot de beste vier van de school zou behoren, dan had ik me echt even flink achter de oren gekrabt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59725752
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?

Oh, en als jij al niet tot de beste vier van de school zou behoren, dan had ik me echt even flink achter de oren gekrabt .
Ja dat. Ik heb een onvoldoende voor mijn herexamen gehaald, maar alsnog met een 7 afgesloten . Gelukkig had ik ook nog een 10 op mn lijst rondzwerven, die het mooi kon compenseren voor het gemiddelde.

Ik schrok . We hebben 6 eindexamenklassen, dus meer dan honderd leerlingen, en ik wist niet eens dat er mensen naar voren geroepen konden worden. Had ook niet echt verwacht dat ik erbij zou zitten . Moet ik er wel bij zeggen: ik was gedeelde 3e plaats .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59725780
Balen PF, succes voor de volgende keer!
Moet er nog aan beginnen, maar voor m'n gevoel is het nu helemaal niet nuttig om m'n rijbewijs te halen: heb toch nog minstens 2 jaar geen geld voor een auto, ben niet zo vaak bij m'n ouders (dat ik daar zou kunnen 'oefenen') dus als voordeel blijft over b.v. een vakantie. Dus ik zou mn bewijs toch nooit gebruiken.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59725963

foto van mij op een bbq gisteren

ondanks de trui zie ik er toch wel éng slank uit en dat terwijl ik nog steeds 70kg weeg wat opzich niet heel mager/weinig is...
Doei.
pi_59725990
Ik ben maar meteen begonnen toen ik 18 werd, ik wist toen al dat ik er later absoluut geen trek meer in zou hebben. Rijles
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:41:00 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59726004
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:39 schreef Faithy het volgende:
[ afbeelding ]

foto van mij op een bbq gisteren

ondanks de trui zie ik er toch wel éng slank uit en dat terwijl ik nog steeds 70kg weeg wat opzich niet heel mager/weinig is...
Blah, niet zeuren! 70 kg is geweldig voor iemand van 1,75 .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:48:15 #25
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59726184
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Balen PF, succes voor de volgende keer!
Moet er nog aan beginnen, maar voor m'n gevoel is het nu helemaal niet nuttig om m'n rijbewijs te halen: heb toch nog minstens 2 jaar geen geld voor een auto, ben niet zo vaak bij m'n ouders (dat ik daar zou kunnen 'oefenen') dus als voordeel blijft over b.v. een vakantie. Dus ik zou mn bewijs toch nooit gebruiken.
Daarom kan je hem beter wel nu gaan halen, want straks is het zo duur geworden dat je geen geld hebt om hem te halen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')