kan die foltering alsnog gewoon. hou wel van je snakey (l)quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef Snakey het volgende:
TS begint.
If not, zal er een slotje volgen en 40 maal 40 weken de ergste foltering op zijn piemeltje worden uitgevoerd.![]()
Computerexperts whahaha, HuHu doet het effetjesquote:Onherkenbaar
Het gezicht van de man was onherkenbaar gemaakt, maar Duitse computerexperts herstelden de foto’s.
Wie zegt dat HuHu niet bij interpol werktquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Hillegommertje het volgende:
Computerexperts whahaha, HuHu doet het effetjes
Ontopic:
[ afbeelding ]
bronquote:But the Interpol's fantabulous untwirling secret is a built-in Photoshop feature. The technique is very simple. In Photoshop, make a round marquee centered on the centerpoint of the twirled image, then full negative setting on the twirl filter.
Netjes dude, had niet verwacht dat die er nog zo mooi uit kwamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kan hem niet beter krijgen dan dit, je hebt het effect te vaak gedaan:
[ afbeelding ]
Ja, moest een beetje gokken welke waarde het beste resultaat gaf. Heb je nog het origineel, ter vergelijking?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:12 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Netjes dude, had niet verwacht dat die er nog zo mooi uit kwam
ja hier klikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja, moest een beetje gokken welke waarde het beste resultaat gaf. Heb je nog het origineel, ter vergelijking?
maarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef PusKut het volgende:
Als ik nu een geblurde tubgirl plaats, krijg ik dan de ban of degene die hem unburt zegmaar?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef PusKut het volgende:
Als ik nu een geblurde tubgirl plaats, krijg ik dan de ban of degene die hem unburt zegmaar?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef Snakey het volgende:
Ik heb even het eea verwijderd. Topic ziet er niet uit met al die edits. Foute blurs zijn genote, de volgende ga ik banaanvragen voor doen dus denk eraan, een gewaarschuwd mens telt niet mee.
doe eens liefquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:54 schreef PusKut het volgende:
[..]
Niet grappig en ook niet correct, sukkel.
@Ludosanders : dank u.
Toch jammer dat die bus ineens voor die huizen is gaan staan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:05 schreef CypressHigh het volgende:
[ afbeelding ]
hoe pro is dat, ben iets van 1,5 uur mee bezig geweest
edit : oja , kep hem ook meteen wat groter gemaakt![]()
Die is niet te doenquote:
Wow keigaaf man! echt te gek!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:24 schreef SjaakSjofel het volgende:
Wauw, eindelijk weer een topic met potentie!. Ik wil een nieuw plaatje om te unblurren!
Wat? Ik heb gewoon gegoogled op "Blurry".quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die is niet te doen.
Beter dan dit gaat 'm niet worden. Wat is het origineel en welke instellingen heb je gebruikt voor de blur?
je kan met photobucket zelfs de foto's twistenquote:Op zondag 29 juni 2008 03:34 schreef compier het volgende:
tvp, over 20 uur photoshop wel binnen denk ik
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hij is zelfs te vinden door te Googlen op de bestandsnaam.
Wie probeert hem mooier te unblurren?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die ook zo makkelijk zijn om het rechtse te bereiken?
De failboot.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Succes!
[ afbeelding ]
Als je hem herkent, wat waarschijnlijk wel zal gaan gebeuren mag je niet zomaar een plaatje van google jatten.
Mag ik hem nou van google plukken?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee, je hebt hem herkend.![]()
Van mij wel, maar daar heb je eigenlijk helemaal geen kut aan.quote:
Klopt, k heb ook geen zak aan het feit dat ik geen fotosoep op me laptop heb, zodat ik hem niet terug kan draaien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van mij wel, maar daar heb je eigenlijk helemaal geen kut aan.
Dus wat doe je eigenlijk in dit topic?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klopt, k heb ook geen zak aan het feit dat ik geen fotosoep op me laptop heb, zodat ik hem niet terug kan draaien.
Dan krijg je zoiets:quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
Soort van tvp plaatsen, zodat ik thuis wel zo'n foto terug kan draaien.
Oh, mja was via googlequote:Op woensdag 23 juli 2008 15:00 schreef Maisnon het volgende:
God een foto van adult.com wat zou daar nou uitkomen zeg nounou
Voor een 'Forum Admin' (je ondertitel) weet je verrassend weinig van de regelsquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef Snakey het volgende:
Ik heb even het eea verwijderd. Topic ziet er niet uit met al die edits. Foute blurs zijn genote, de volgende ga ik banaanvragen voor doen dus denk eraan, een gewaarschuwd mens telt niet mee.
Het is helemaal geen 'foute', hij is gewoon gecensureerd hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Voor een 'Forum Admin' (je ondertitel) weet je verrassend weinig van de regels
[..]
Little Brittain! Meesterlijk!quote:
Hoeveel wedden we...quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef intraxz het volgende:
Tja.. maar dat is niet van little brittain.
Ow, okequote:Op woensdag 23 juli 2008 16:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is helemaal geen 'foute', hij is gewoon gecensureerd hoor. [ afbeelding ]
smudge is meer vervagen zeg maar . maar misschien hebben ze eerst smudge en daarna twirl gedaan.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:31 schreef Maisnon het volgende:
Lijkt meer dat dat met smudge, dan dat het met de twirl filter zoals gebruikelijk is, is gedaan.
draai de foto om. en doe dan een twirl en hij is weer terug.quote:Op maandag 28 juli 2008 01:16 schreef john88 het volgende:
Hoe kan je zoiets untwirlen? Heb gezocht op Google maar vind enkel informatie omtrent die ene pedo
Lijkt me dat als je het alsnog goeddraait, dat het gewoon een waas is.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol kijken of ze die gs foto goed kunnen fixen
Ze geniet er igg erg van...quote:Op zondag 27 juli 2008 16:22 schreef john88 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand deze kunnen untwirlen? Te vinden in de dumpert: http://www.dumpert.nl/mediabase/191501/8bf96bf6/je_vriendin.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |