Hoiquote:
Ja hoor, en met jou?quote:
ook goedquote:
Eruit met dat beest. Gaat ie maar in de tuin doen danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:39 schreef BigBreg het volgende:
[..]
ook goed![]()
Alleen ik heb een stomme hond op bezoek die spontaan begint te plassen als er iemand binnen komt
Ik heb geen tuinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eruit met dat beest. Gaat ie maar in de tuin doen dan
Ook een oplossing voordat je hele kamer blank staatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:44 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin![]()
Ik breng hem zo wel terug...
Hij zou eigenlijk tot 21.00 uur blijven ofzo en dan zou me tante hem weer op koen halen.
Maar ze heeft ook gezegt dat als het niet ging dat ik hem dan weer thuis mocht dumpen
:9quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij staat nog op te stijven in de koeling
Dat heeft meer te maken met CSS, je stylesheet. De opmaak van de pagina dus. Heel vaak is het zo dat je voor IE en voor FF een aparte stylesheet moet hebben om alles mooi te hebben.quote:qu weet jij toevallig hoe je in een verrotte pagina met php ervoor kunt zorgen dat de knopjes die in IE wel goed staan ook in FF op de zelfde plaats komen?
Dan moet je eerst weten hoeveel pagina's je hebt, en daar een soort controle omheen bouwen.quote:en hoe je ervoor kunt zorgen dat je niet meer door kunt bladeren als er niets meer is, en niet meer terug kunt bladeren als je bij 1 gekomen bent?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | $aantal_pag = 5; //aantal pagina's if($huidige_pagina = 1) { echo "eerste pagina";} if($huidige_pagina > 1) { echo "link naar vorige pagina";} if($huidige_pagina < $aantal_pag) { echo "link naar volgende pagina"; } if($huidige_pagina = $aantal_pag) { echo "laatste pagina"; } ?> |
geel bedoel jequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook een oplossing voordat je hele kamer blank staat
Tot latersquote:
Oh jaquote:
Als we dat met iedereen zouden doen zou er hier nog minder gebeurenquote:
Ik nu 2x een uurtje. Op uurcode beschikbaar.quote:
esquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Als we dat met iedereen zouden doen zou er hier nog minder gebeuren.
quote:
Nee, bijkomen van een week griep en studieboeken in.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:42 schreef es70 het volgende:
[..]Marc
.
Nog leuke plannen voor 't weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |