Maar die zijn lang niet zo leuk alsquote:
Jawel, een stuk leuker!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:12 schreef qu63 het volgende:
Maar die zijn lang niet zo leuk alsQ
u
e
e
n
Wokkie wokkiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:16 schreef JortK het volgende:
What to eat?
Ik zag het ja. Nazi'squote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Godver,
downloaden is ineens illegaal geworden
Hoe moet ik dan mijn printerdriver krijgen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Godver,
downloaden is ineens illegaal geworden
Only in the netherlandsquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
heel dat gezeik moet maar eens afgelopen zijn ook. We hebben decennialang al veel te veel betaald voor LP's en CD's. En wat hebben we nu? De thuiskopieheffing"Je koopt een harde schijf? Nou, dan zal je er wel wat illegaals mee gaan doen. Betale betale." En als je dat dan ook inderdaad doet ben je ALSNOG strafbaar
Hoe kan dat ooit wettig zijn man
kutland hier ook
?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Hoere Red Alert, ga even lekker dood ermee zeg![]()
Je mag ook niet downloaden stouterik, dat is illegaalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ging installeren. Dat ding zeiken om die code, die ik dus heb.
MAAR gewoon geen invoerbalk oid geven
Nu is het weg en komt nooit meer terug![]()
![]()
Ik wil jou ook nergens meer over horen, je zoekt maar uit hoe je er aan komtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag ook niet downloaden stouterik, dat is illegaal![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook nergens meer over horen, je zoekt maar uit hoe je er aan komt
Oh, we hebben hier ook van die jostis, een of ander verhuurbedrijf misbruikt de plas hier in de buurtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
er komen hier in de gracht een paar van die huurkano's langsLui hebben geen idee wat ze aan het doen zijn, het zwalkt van links naar rechts en tegen de kant aan
Dat is hier gelukkig niet zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, we hebben hier ook van die jostis, een of ander verhuurbedrijf misbruikt de plas hier in de buurt
Ik hou je niet tegen hoorquote:
Lopen, netzoals Pheno doetquote:
en 2 keer lopen is te veel?quote:
Fiets? Ov?quote:
Heb je nog taart?quote:
quote:
hij staat nog op te stijven in de koelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |