Eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef -Hans- het volgende:
En toch is de Meeeeeeeeeeeeegahit niet kud
Aston Martin DBSquote:
Ray Cokesquote:
Laatst zapte ik er langs en toen was er een programma genaamd "M is for music". Komen ze lekker snel achter... My sweet 16quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En er ook nog Muziek uitgezonden werd.
Maar X to the Z heb ik nou ook wel gezien. En het zijn allemaal rete oude afleveringen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst zapte ik er langs en toen was er een programma genaamd "M is for music". Komen ze lekker snel achter... My sweet 16Made
![]()
Alleen Pimp my ride is wel grappig, maar dan ook alleen maar vanwege Xzibit.
MTV is gewoon triest de laatste jaren. Brand New is wel OK en ze hebben nog een soort van charts programma (UK top 20?) wat ook wel te doen is. Maar Sweet 16 is echt heel treurig en dan heb je ook nog eens zo'n programma over mensen die op BN'ers willen lijken en daar heel ver in gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst zapte ik er langs en toen was er een programma genaamd "M is for music". Komen ze lekker snel achter... My sweet 16Made
![]()
Alleen Pimp my ride is wel grappig, maar dan ook alleen maar vanwege Xzibit.
zat ik ook net te denken/hopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HIT ME TV !!!!![]()
Hoor ik daar een leuke Meeeeeeeeeeeeegahit kandidaat??
Laten we hopen dat het gunstig uitpakt want het nummer is OK en het komt ook nog eens uit Nederland. Maar goed, hun eerste single is niet echt goed door 3FM opgepakt (muv de avonduren) dus hopelijk pakken ze hun 2e single wel goed op.quote:
VH1 Classicquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar X to the Z heb ik nou ook wel gezien. En het zijn allemaal rete oude afleveringen.
The Breakfast Club is nog wel muziek, dat is okay. Verder op de digi box, is MTV Brand New wel haske tof.
En VH1. Classics ook vooral
.
Het is ook gewoon een hele toffe plaatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
Kom er gewoon eerlijk voor uit:
Ik vind dit een waanzinnig goed nummer. Erg mooi ook.
Ondanks Nelly F en Mr. Tsjikki Tsjikki Timbaland.
You don't mean nothing at all to me.
Maar zo geproduceerd. En Timbaland. En overloopster Nelly. Het is conflicterend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele toffe plaat
Wat een dilemma's en dat op de vrijdag terwijl je met je gedachten al in het weekend zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar zo geproduceerd. En Timbaland. En overloopster Nelly. Het is conflicterend.
Wel tof. Dat wel ja. Heel erg zelfs.
Was het alleen maar op de vrijdag. Dat zou schelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een dilemma's en dat op de vrijdag terwijl je met je gedachten al in het weekend zit.![]()
Gabriella Cilmi - Sweet About Me, 16 jaar mensen en een fijne stem ! misschien ook wel de nieuwe Meeeeeegahit? Qua nummer is het niet heel spannend.
uuhhm jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:43 schreef on_air het volgende:
Was het alleen maar op de vrijdag. Dat zou schelen.
Ach, toch bijzonder zo jong en dan al zo'n stem hebben.quote:Dubieuze "16 jaar" statement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |