VH1 Classicquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar X to the Z heb ik nou ook wel gezien. En het zijn allemaal rete oude afleveringen.
The Breakfast Club is nog wel muziek, dat is okay. Verder op de digi box, is MTV Brand New wel haske tof.
En VH1. Classics ook vooral
.
Het is ook gewoon een hele toffe plaatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
Kom er gewoon eerlijk voor uit:
Ik vind dit een waanzinnig goed nummer. Erg mooi ook.
Ondanks Nelly F en Mr. Tsjikki Tsjikki Timbaland.
You don't mean nothing at all to me.
Maar zo geproduceerd. En Timbaland. En overloopster Nelly. Het is conflicterend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een hele toffe plaat
Wat een dilemma's en dat op de vrijdag terwijl je met je gedachten al in het weekend zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar zo geproduceerd. En Timbaland. En overloopster Nelly. Het is conflicterend.
Wel tof. Dat wel ja. Heel erg zelfs.
Was het alleen maar op de vrijdag. Dat zou schelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een dilemma's en dat op de vrijdag terwijl je met je gedachten al in het weekend zit.![]()
Gabriella Cilmi - Sweet About Me, 16 jaar mensen en een fijne stem ! misschien ook wel de nieuwe Meeeeeegahit? Qua nummer is het niet heel spannend.
uuhhm jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:43 schreef on_air het volgende:
Was het alleen maar op de vrijdag. Dat zou schelen.
Ach, toch bijzonder zo jong en dan al zo'n stem hebben.quote:Dubieuze "16 jaar" statement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |