Eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef -Hans- het volgende:
En toch is de Meeeeeeeeeeeeegahit niet kud
Aston Martin DBSquote:
Ray Cokesquote:
Laatst zapte ik er langs en toen was er een programma genaamd "M is for music". Komen ze lekker snel achter... My sweet 16quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En er ook nog Muziek uitgezonden werd.
Maar X to the Z heb ik nou ook wel gezien. En het zijn allemaal rete oude afleveringen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst zapte ik er langs en toen was er een programma genaamd "M is for music". Komen ze lekker snel achter... My sweet 16Made
![]()
Alleen Pimp my ride is wel grappig, maar dan ook alleen maar vanwege Xzibit.
MTV is gewoon triest de laatste jaren. Brand New is wel OK en ze hebben nog een soort van charts programma (UK top 20?) wat ook wel te doen is. Maar Sweet 16 is echt heel treurig en dan heb je ook nog eens zo'n programma over mensen die op BN'ers willen lijken en daar heel ver in gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst zapte ik er langs en toen was er een programma genaamd "M is for music". Komen ze lekker snel achter... My sweet 16Made
![]()
Alleen Pimp my ride is wel grappig, maar dan ook alleen maar vanwege Xzibit.
zat ik ook net te denken/hopenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HIT ME TV !!!!![]()
Hoor ik daar een leuke Meeeeeeeeeeeeegahit kandidaat??
Laten we hopen dat het gunstig uitpakt want het nummer is OK en het komt ook nog eens uit Nederland. Maar goed, hun eerste single is niet echt goed door 3FM opgepakt (muv de avonduren) dus hopelijk pakken ze hun 2e single wel goed op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |