quote:
Dat doe je ook altijd bij mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]IK WAS NOG AAN HET EDITTEN
![]()
HAAL WEG!
dat is een wenskreet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doe je ook altijd bij mij.
En for everyone's information, mijn snatch is niet out of business.
ik kan wel janken, weetjedat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:26 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry gari. Weer een kans gemist. Het ligt dus toch echt aan jezelf.
Morgen, toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:44 schreef Logician het volgende:
lekkere domme leuke film, op dat soort momenten mis ik wel een man om tegen aan te hangen
Kom maar langsquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:44 schreef Logician het volgende:
lekkere domme leuke film, op dat soort momenten mis ik wel een man om tegen aan te hangen
haha dan lig jij toch allang in de boeienquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja, "hoi, ga daar maar zitten dan ga ik tegen je aan hangen, oja en mijn echte naam is.....
Ik verwacht over 3 kwartier klaar te zijn met het werk, dus dan heb ik tot morgen 17:00 de tijd voor je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
En wie wil met mij neuken?
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
haha dan lig jij toch allang in de boeien
Heyquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik verwacht over 3 kwartier klaar te zijn met het werk, dus dan heb ik tot morgen 17:00 de tijd voor je.
Tis toch Elegy die morgen langskomtquote:
Klopt, maar ik snap de boeien niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heyjij hebt nu al iemand
![]()
[..]
Tis toch Elegy die morgen langskomt
Ik denk dat ik jou niet aankan...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik verwacht over 3 kwartier klaar te zijn met het werk, dus dan heb ik tot morgen 17:00 de tijd voor je.
Euh want?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Garisson72 het volgende:
je weet niet waar je aan begonnen bent, hè Logi...
OT: met kasta ben je ook weer snel singlequote:
Als je dat nu al denkt weet ik het zelfs vrij zeker.quote:
Ik heb dit weekend tijd zat hoor , dussequote:
Elegy heeft hier al meermaals uitgeweid over zijn non-vanilla sex-voorkeuren, incluis beeldmateriaal. Vandaar de handboeien-referentie.quote:
We schelen ook maar elf jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij passen wij wel bij elkaar, so bring it on!
Dan worden jullie vast erg gelukkigquote:
Ik ben toevallig gek op handboeien-bdsm en verkrachtingseksquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Elegy heeft hier al meermaals uitgeweid over zijn non-vanilla sex-voorkeuren, incluis beeldmateriaal. Vandaar de handboeien-referentie.
Maar da's ongetwijfeld niets om je zorgen over te maken.
how are YOU doing.quote:
Dat is wel min of meer zo ver bij knuffelen als je uit de buurt kan komen, dat welquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben toevallig gek op handboeien-bdsm en verkrachtingseks![]()
Dat zeg ik. Niets om je druk over te maken dus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:21 schreef Logician het volgende:
Ik ben toevallig gek op handboeien-bdsm en verkrachtingseks![]()
Ik ga uit eten met het gezin, ga je meequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
how are YOU doing.![]()
kijk mij eens een snelle leerling zijn.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niets om je druk over te maken dus.
Ideaal, heb je dat ook weer gehad, Gari.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga uit eten met het gezin, ga je mee?
uhuquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel min of meer zo ver bij knuffelen als je uit de buurt kan komen, dat wel.
Just say whenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
En wie wil met mij neuken?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
En heb je de gulden nog bewust meegemaakt.
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
Maar ehm, 18 jaar ouder is wel extreem zeg. Dan was je gewoon 18 toen ik werd geboren
. En heb je de Gulden nog bewust meegemaakt
.
moeten jullie wel een beetje dooreten hè, ik moet om 19:30 in 013 zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ga uit eten met het gezin, ga je mee?
ik ben altijd keigoed met schoonmoeders.quote:
en gespendeerd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
Maar ehm, 18 jaar ouder is wel extreem zeg. Dan was je gewoon 18 toen ik werd geboren
.
Nou ja, als je eenmaal over de top bent...quote:
Helpt het kleinere leeftijdsverschil?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:31 schreef Garisson72 het volgende:
ik ben altijd keigoed met schoonmoeders.
Ik ook. Tot 11u meeting. daarna niks in de agenda.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, beetje kortdag. Ik kan wel maandag overdag?
We gaan pas vanaf 19:00/19:30 eten denk ik, want ik heb eerst mijn diplomauitreikingquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
moeten jullie wel een beetje dooreten hè, ik moet om 19:30 in 013 zijn.
Cool. Ik moet alleen voor 16:30 thuis zijn, of voor 17:00 in Tilburg...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ook. Tot 11u meeting. daarna niks in de agenda.
Da's goed. Tijd en plaats zien we nog welquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool. Ik moet alleen voor 16:30 thuis zijn, of voor 17:00 in TIlburg...
Gefeliciteerd met je diplomaquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
We gaan pas vanaf 19:00/19:30 eten denk ik, want ik heb eerst mijn diplomauitreiking![]()
.
Oh is het werkelijk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Da's goed. Tijd en plaats zien we nog wel
En liquidootje, komen je blackbook voorspellingen een beetje uit?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
Er komt ook áltijd wat tussen met jullie twee he. Maar owee als er een dag niet gefokt wordt.
Wat een homo onzin![]()
What?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
Er komt ook áltijd wat tussen met jullie twee he. Maar owee als er een dag niet gefokt wordt.
Wat een homo onzin![]()
Kquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Da's goed. Tijd en plaats zien we nog wel
M,n ex heeft een dochter van jouw leeftijd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
.
Straks zijn wij de enige die hier overblijven feitosaquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n ex heeft een dochter van jouw leeftijd., maar die was dan 8 jaar ouder.
Ze heeft op haar 8ste een kind van jou gehad, 18 jaar geledenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n ex heeft een dochter van jouw leeftijd., maar die was dan 8 jaar ouder.
Het is altijd hetzelfde. Flirten flirten, maar als er bijna afgesproken wordt, dan ehmm oh ik moet ehm ja oh.. helaas.quote:
Andere ex was daarentegen 11 jaar jonger, je moet creatief blijven he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze heeft op haar 8ste een kind van jou gehad, 18 jaar geleden![]()
.
Het duurde even voor ik hem snapte.
Niet waar, ik ben gewoon ZO drukquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Flirten flirten, maar als er bijna afgesproken wordt, dan ehmm oh ik moet ehm ja oh.. helaas.
Mijn glazenbol zegt dat Den_haag meeting uitloopt + deze smiley:![]()
En Tegans uitje wordt uitgebreid met een bezoekje van het achternichtje van de oma aan papa's kant, maar dan de verloren broer ervan die eerst nog een nederlandse bowlingbaan wilt zien. Gevolgd door: ja wederom deze smiley:
Toch is dromen altijd fijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Flirten flirten, maar als er bijna afgesproken wordt, dan ehmm oh ik moet ehm ja oh.. helaas.
En Tegans uitje wordt uitgebreid met een bezoekje van het achternichtje van de oma aan papa's kant, maar dan de verloren broer ervan die eerst nog een nederlandse bowlingbaan wilt zien. Gevolgd door: ja wederom deze smiley:
Ja je verzint nog wel wat. Dingetje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben gewoon ZO druk. En ik heb geen verloren broer (denk ik) en met mijn vaders familie heb ik geen contact.
Ah, ik doe alleen ouder.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Andere ex was daarentegen 11 jaar jonger, je moet creatief blijven he?
Ja soms moet je gewoon mensen een beetje opjutten jeweets.quote:
Yay, ik spaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
we pm'en er nog wel over
Oh ja,voor je diploma!
Ok, gaat het vaker zo Liquidootje? beetje daadkracht mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Overblijven? Ik ben binnenkort meer in het buitenland dan in Nederland. Dan ga ik eens uitgebreid van de wereldgerechten genietenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks zijn wij de enige die hier overblijven feitosa
Waarom voel ik me ineens zo oud...![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Yay, ik spaarjes voor mijn diploma
. En PM is prima.
Dingetje, jij benthebt een dingetje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja je verzint nog wel wat. Dingetje.
Cool! waar ga je allemaal heen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Overblijven? Ik ben binnenkort meer in het buitenland dan in Nederland. Dan ga ik eens uitgebreid van de wereldgerechten genieten
Ahh, je hebt weer een nieuwe MLI?? hoe lang gaat deze mee?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef MLI het volgende:
OK, mijn collega vindt me leuk. Hij was een uur eerder klaar dan ik maar daarna heeft hij als een idioot zijn motor opgehaald om mij thuis te brengen. Hij is niet binnen gekomen maar we hebben wel weer lekker gezoend (midden op straat, doe ik alleen als ik zat ben).
. En verder sowieso weer veel gelachen met hem. Er is alleen zo een sletje op de werkvloer (minder erg dan ik maar toch een slet want ze heeft een collega als fuckbuddy) en hij kan daar goed mee opschieten. Ik was er minder mee in mijn nopjes
want het viel me vandaag pas op dat ze ook veel aan hem zit enzo. POTEN AF, KRENG! Je hebt gvd allang een fuckbuddy! Maandag werken we sowieso weer, dan trek ik hem de bezemkast/lift/rookhok in
.
Oh ja, IEDEREEN weet het al. Maar goed, maakt ook niet zoveel uit eigenlijk. Ben blij dat we niet al te stiekem hoeven te doen.
Dan nog maar een paarquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Yay, ik spaarjes voor mijn diploma
. En PM is prima.
Dat weet ik nu nog niet, de opdrachten zijn over de hele wereld.quote:
Ja die 2 gingen erg snel vanmiddagquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:45 schreef MLI het volgende:
En liquidootje, maak jij eens een overzicht van welke singles dit weekend gaan neuken (al dan niet met elkaar) want ik snap het niet.
En ik heb deel 100 en 101 gemist.
Mja nee maar weet je wat het is. Vroeger zaten dawg en den_haag wat te vechten om Tegans aandacht. Uiteindelijk heeft den_haag dus dik gewonnen. Dawg een eigen vriendin dus wat let het hun.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, gaat het vaker zo Liquidootje? beetje daadkracht mensen
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog niet, de opdrachten zijn over de hele wereld.
Ben er nog hoor schatjequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mja nee maar weet je wat het is. Vroeger zaten dawg en den_haag wat te vechten om Tegans aandacht. Uiteindelijk heeft den_haag dus dik gewonnen. Dawg een eigen vriendin dus wat let het hun.
Maar elke keer als Tegan een lijntje uitgooid vlak nadat den_haag gepost had.. is DH weer spoorloos verdwenen (terwijl hij 100% nog aanwezig was). Smoesje dit, smoesje dat. Druk druk druk, maar wel elke dag 5 uur achter elkaar fokken he.
Het lijkt net een slechte soap. Als ik dat wil zien, dan kijk ik wel gtst ofzo
Edit: nu lijkt het alsof het puur DH schuldt is, maar die Tegan kan er ook wat van.
Olie , Gasindustrie.quote:
Hmm, das minder... Een woord een woord, beetje man zijn DH als het zo is als liquidootje zegt... Je kan dat meisje toch niet laten hangenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mja nee maar weet je wat het is. Vroeger zaten dawg en den_haag wat te vechten om Tegans aandacht. Uiteindelijk heeft den_haag dus dik gewonnen. Dawg een eigen vriendin dus wat let het hun.
Maar elke keer als Tegan een lijntje uitgooid vlak nadat den_haag gepost had.. is DH weer spoorloos verdwenen (terwijl hij 100% nog aanwezig was). Smoesje dit, smoesje dat. Druk druk druk, maar wel elke dag 5 uur achter elkaar fokken he.
Ik begin nu stilaan een beeld te krijgen hoe dat eraan toe gaat op dat callcenterquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef MLI het volgende:
OK, mijn collega vindt me leuk. Hij was een uur eerder klaar dan ik maar daarna heeft hij als een idioot zijn motor opgehaald om mij thuis te brengen. Hij is niet binnen gekomen maar we hebben wel weer lekker gezoend (midden op straat, doe ik alleen als ik zat ben).
. En verder sowieso weer veel gelachen met hem. Er is alleen zo een sletje op de werkvloer (minder erg dan ik maar toch een slet want ze heeft een collega als fuckbuddy) en hij kan daar goed mee opschieten. Ik was er minder mee in mijn nopjes
want het viel me vandaag pas op dat ze ook veel aan hem zit enzo. POTEN AF, KRENG! Je hebt gvd allang een fuckbuddy! Maandag werken we sowieso weer, dan trek ik hem de bezemkast/lift/rookhok in
.
Oh ja, IEDEREEN weet het al. Maar goed, maakt ook niet zoveel uit eigenlijk. Ben blij dat we niet al te stiekem hoeven te doen.
Zodra Liquidootje zich ermee gaat bemoeien gaat het gewoon mis.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Edit: nu lijkt het alsof het puur DH schuldt is, maar die Tegan kan er ook wat van.
klinkt goed, Ik zat vroeger met mijn ouders ook over de hele wereld, ben zo blij dat ze me overal mee naar toenamen... Ik heb al zoveel gezien en meegemaakt, fantastische jeugd gehad daardoor. Je zal hopelijk ook een hoop lezier eraan blevenquote:
Fuck you. Dit is het laatste wat ik zeg tegen je tot jullie meet op maandag. Mocht het niet doorgaan dan shun ik je en gooi ik alleen nog maar schelwoorden tegen je hoerenkop.quote:
Dan er gewoon niet op letten zou ik zeggen, PM het verder, opgelostquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zodra Liquidootje zich ermee gaat bemoeien gaat het gewoon mis.
Nou, deze vind ik al een tijdje interessant maar boot afgehouden omdat ik hem te jong vond. Nou ja, dat vinnik dus niet meer maar de komende paar weken doe ik het rustig aan. Voorlopig voldoet hij nog aan de relatiestandaard. Wel lastig om geen seks te hebben met iemand die zo waanzinnig lekker is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, je hebt weer een nieuwe MLI?? hoe lang gaat deze mee?
Vind je ook liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Fuck you. Dit is het laatste wat ik zeg tegen je tot jullie meet op maandag. Mocht het niet doorgaan dan shun ik je en gooi ik alleen nog maar schelwoorden tegen je hoerenkop.
Beter aan kasta vragen, ik heb nog nooit een collega geneukt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik begin nu stilaan een beeld te krijgen hoe dat eraan toe gaat op dat callcenter![]()
Ik hoop voor je dat het wat word, en rustig aan doen is niet erg in het begin, misschien val je dan juist wel voor hem als een blokquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, deze vind ik al een tijdje interessant maar boot afgehouden omdat ik hem te jong vond. Nou ja, dat vinnik dus niet meer maar de komende paar weken doe ik het rustig aan. Voorlopig voldoet hij nog aan de relatiestandaard. Wel lastig om geen seks te hebben met iemand die zo waanzinnig lekker is.
Ik kan niet zo uitgebreid zijn, want er is voetbal op.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:45 schreef MLI het volgende:
En liquidootje, maak jij eens een overzicht van welke singles dit weekend gaan neuken (al dan niet met elkaar) want ik snap het niet.
En ik heb deel 100 en 101 gemist.
Nog.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Beter aan kasta vragen, ik heb nog nooit een collega geneukt.
Nee joh, dat was een smoesje in wording. Moet je meteen in the butt nippen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan er gewoon niet op letten zou ik zeggen, PM het verder, opgelost
Ja ik worstel een beetje met mijn identiteit,quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:48 schreef m-niki het volgende:
kaasplankje, heb je een metamorfose ondergaan? Je lijkt nu op het mongoloide broertje van Bob Ross... strange hoe die dingen lopen!
zo, ben weer terug van celloles en ik ben blijkbaar op m'n best als ik nauwelijks slaap heb gehad en een drukke werkdag daarachteraan heb gedouwd, want het ging best goed! Bij welk orkestje kan ik morgen aanschuiven??? Dan doe ik vannacht gewoon weer twee uurtjes slaap ofzo en ik mag morgen van 9:00u tot 21:45u. werken dus komt goed uit --> supermangoedachtig dus!
Clarifyquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:56 schreef Nexie het volgende:
Er moet echt een vrouwelijke versie van Liq komen.
ah, dus het kan precies weer voorbij zijn als ik in mijn vakantie op bezoek kom in BXL. mooi, mooi.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:52 schreef MLI het volgende:
Nou, deze vind ik al een tijdje interessant maar boot afgehouden omdat ik hem te jong vond. Nou ja, dat vinnik dus niet meer maar de komende paar weken doe ik het rustig aan. Voorlopig voldoet hij nog aan de relatiestandaard. Wel lastig om geen seks te hebben met iemand die zo waanzinnig lekker is.
Zit ff te kijken en ik mis er toch een aantal, wat ga jij doen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo uitgebreid zijn, want er is voetbal op.
Elegy gaat bij Logician langs en mag overnachten (op een loge bed... uhuh).
Tegan en DH gaan dus blijkbaar maandag meeten.
Gari mist alle kutjes
M-niki heeft voorlopig een doel op het oog, waarmee ze gedate heeft (een non fokker).
Emel is nog steeds met haar vaste aan het batsen.
Re ook en gaat kijken wat hij met singles gaat doen. *spannend*
Oh en ik ga ook 100% neuken.
Zodat ik het kan verleiden en er een leger aan forum trollende kids mee kan kweken. Met haar stokende krachten en mijn nader toe te lichten positieve eigenschappen gecombineerd zijn ze unstoppable!quote:
Maar ik zal elke minuut aan je denkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:53 schreef Tegan het volgende:
Maandag duurt nog lang hoor L.
Koopavond donderdagen ben ik virtueel single, dus dan mag ik doen wat ik wil. na na naquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ja maar, Liquidootje kan wel lekker zeiken hier, maar eigenlijk mag hij helemaal niet posten hier.
Ik zag laatst een zo'n half trollende wijf in singles. Oh nee ze is vanavond ook gewoon aanwezig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zodat ik het kan verleiden en er een leger aan forum trollende kids mee kan kweken. Met haar stokende krachten en mijn nader toe te lichten positieve eigenschappen gecombineerd zijn ze unstoppable!
Als Liquidootje en ik kinders zouden maken, zouden het waarachtige monsters zijn. Maar de deal is dat ik me op de achtergrond hou als Liquidootje er is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Zodat ik het kan verleiden en er een leger aan forum trollende kids mee kan kweken. Met haar stokende krachten en mijn nader toe te lichten positieve eigenschappen gecombineerd zijn ze unstoppable!
Ik moet haar hebben!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een zo'n half trollende wijf in singles. Oh nee ze is vanavond ook gewoon aanwezig.
Voor liquido geldt een uitzonderingquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ja maar, Liquidootje kan wel lekker zeiken hier, maar eigenlijk mag hij helemaal niet posten hier.
Details dan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Logician het volgende:
* Logician heeft onverwacht een heel vreemde avond
Vertel!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Logician het volgende:
Vertel...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Logician het volgende:
quote:
Dude ik ben vanaf vrijdag/weekend vrijwel afwezig. Ook maandagen ben ik er weinig. Pas vanaf woensdag tussen 9:00 en 17:00 fok ik volop en donderdag tot ver in de avond.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Als Liquidootje en ik kinders zouden maken, zouden het waarachtige monsters zijn. Maar de deal is dat ik me op de achtergrond hou als Liquidootje er is.
Je hebt mijn aandachtquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Logician het volgende:
De zoveelste. Mannen zijn zo makkelijk geïntimideerd tegenwoordig. Logi, schiet eens op met de details, nu zijn we wel heeeeeeel nieuwsgierig allemaal.quote:
jah...dat wéét ik dus nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
M-niki heeft voorlopig een doel op het oog, waarmee ze gedate heeft (een non fokker).
hm ja, er liggen plannen klaar, maar die zijn nog niet helemaal door de ballotagecommissie heen (hier zitten vast een paar spelfouten in, maar ik ga het NIET googlen) zitten nog wat haken en ogen aan...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik worstel een beetje met mijn identiteit,![]()
maarre zo te horen zit je op rozen!Je stukje was leuk btw, ik vroeg me af of het een beetje autobio was?
Haha, niet allemaal MLI, niet allemaal...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef MLI het volgende:
[..]
De zoveelste. Mannen zijn zo makkelijk geïntimideerd tegenwoordig. Logi, schiet eens op met de details, nu zijn we wel heeeeeeel nieuwsgierig allemaal.
FOK [Singles]:quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor liquido geldt een uitzondering![]()
En verder is het hier idd net As The World Turns: er gebeurt van alles maar er verandert nooit wat.
Ze zijn ook allemaal plotseling weer helden op het internetquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, niet allemaal MLI, niet allemaal...
Wij luisteren aandachtigquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Logician het volgende:
Ach, voor je het weet vallen de puzzelstukjes op hun plaats, en dat gebeurt meestal wanneer je het niet verwacht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Logician het volgende:
zucht
laten we het er op houden dat ik in het verleden iemand leuk vond die k nu los heb gelaten die mij dus ook wel leuk blijkt te vinden... maar gevoel is gewoon niet meer dan vriendschappelijk meer momenteel, maar blijft gewoon een heel speciaal persoon voor mij. En ik heb het idee dat ik hem nu gekwetst heb, wat ik absoluut nooit zou willen doen, maar ik kan moeilijk gaan liegen...
En nog geen 5min daarna had ik ineens een heel gesprek met iemand anders die erg leuk is, en mij toch wel leuk blijkt te vinden, maar waar ik gewoon geen toekomst in zie... maar waar ik nu ook niet meer wat ik er mee moet... niets eigenlijk gewoon
Bah...
Dat vond ik ook al. Maar voor niet rokers is het waarschijnlijk niet zo herkenbaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Feitosa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de column matig vond.
Bleghquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Logician het volgende:
zucht
laten we het er op houden dat ik in het verleden iemand leuk vond die k nu los heb gelaten die mij dus ook wel leuk blijkt te vinden... maar gevoel is gewoon niet meer dan vriendschappelijk meer momenteel, maar blijft gewoon een heel speciaal persoon voor mij. En ik heb het idee dat ik hem nu gekwetst heb, wat ik absoluut nooit zou willen doen, maar ik kan moeilijk gaan liegen...
En nog geen 5min daarna had ik ineens een heel gesprek met iemand anders die erg leuk is, en mij toch wel leuk blijkt te vinden, maar waar ik gewoon geen toekomst in zie... maar waar ik nu ook niet meer wat ik er mee moet... niets eigenlijk gewoon
Bah...
Dat is inderdaad klote zeg, maar ik denk dat het belangerijker is om eerlijk te zijn, dan weet hij ook waar die aan toe is en verder kan gaan. Zeg gewoon wat je vroeger voelde en wat je nu voelt... Aan gevoelens kan je niks veranderen alsof je een knop omdraait.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Logician het volgende:
zucht
Bah...
Wat is de correlatie tussen het eerste stukje en het tweede? Is het diezelfde persoon?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Logician het volgende:
zucht
Bah...
Ik ben ( ex ) roker.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al. Maar voor niet rokers is het waarschijnlijk niet zo herkenbaar.
Ik neem tenminste aan dat je niet rookt... health freak.
Lekker diep.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:11 schreef m-niki het volgende:
[..]
FOK [Singles]:
de zon gaat op
en de zon gaat onder
en voor de rest
gebeurt er geen donder
nee laten we het houden op 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat is de correlatie tussen het eerste stukje en het tweede? Is het diezelfde persoon?
ja, goed mogelijk (zou verbaasd zijn als iedereen hem prachtigtachtigmachtig zou vindenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Feitosa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de column matig vond.
Heeft er niks mee te maken ik heb genoeg gezien en meegemaakt waarvan ik onder de indruk zou moeten zijn. Dus mij intimideren is niet meer zo makkelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze zijn ook allemaal plotseling weer helden op het internet.
Bah viespeuk. Hihi peuk.quote:
*aai*quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Logician het volgende:
ja i know, maar voel me echt helemaal kut nu..
Is dat Twentse tegeltjeswijsheid?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:11 schreef m-niki het volgende:
[..]
FOK [Singles]:
de zon gaat op
en de zon gaat onder
en voor de rest
gebeurt er geen donder
Jij bent de enige die zich aangesproken voelt. Dus het heeft er vast niks mee te makenquote:
Ik zat te denken aan wijn en enorm gaan rellen op fokquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
*aai*
Doe maar gauw wijntje opentrekken, vrolijk DVD'tje erin en dan kom je de avond wel door.
Wel lief dat je trouwens steeds zo met me meedenkt, over hoe ik voor iemand zou kunnen vallen enzo. De rest heeft dat ergens in december al opgegevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken ik heb genoeg gezien en meegemaakt waarvan ik onder de indruk zou moeten zijn. Dus mij intimideren is niet meer zo makkelijk
Ach ik vertel wel wat er gebeurd in mijn vrijgezelle leven, ik zit er niet zo mee. Mensen mogen best weten wat er in mijn wereldje gebeurd en waar ik mee zit. Ik ben misschien niet super spraakzaam maar als naar iets gevraagd wordt zal ik zo volledig mogelijk antwoorden...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef MLI het volgende:
Leuke stelling: hoeveel vertel je in singles?
Nou, ik dus vrijwel alles tot vervelens toe.. Ja, ik weet wel dat het een irritant trekje is maar het is allemaal voor educatieve doeleinden. En ik kan er niet eens mee stoppen, zelfs al zou ik het willen maar dat komt later wel aan de orde.
Wat vertellen jullie wel en niet?
Heel erg veel zodat het verschil tussen realiteit en fictie vervaagd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef MLI het volgende:
Nou, ik dus vrijwel alles tot vervelens toe.. Ja, ik weet wel dat het een irritant trekje is maar het is allemaal voor educatieve doeleinden. En ik kan er niet eens mee stoppen, zelfs al zou ik het willen maar dat komt later wel aan de orde.
Ach misschien omdat ik hier nog niet zo lang meeloop, wie weet veranderd het nogquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Wel lief dat je trouwens steeds zo met me meedenkt, over hoe ik voor iemand zou kunnen vallen enzo. De rest heeft dat ergens in december al opgegeven.
Dat is wanneer de saaie semi-serieuze mensen het overhand hebben in singles. Maar momenteel is de sfeer lekker kaasjequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Is dat Twentse tegeltjeswijsheid?
Maar dat is ook alleen maar omdat je bed altijd al vol ligt met klaplopers uit je stamkroegquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:54 schreef MLI het volgende:
[..]
Beter aan kasta vragen, ik heb nog nooit een collega geneukt.
Ik vertel vrij weinigquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef MLI het volgende:
Een antwoord geven op wat in een forum gezegd wordt mag toch iedereen? kijk ik ben nog niet zo lang aanwezig in dit topic dus ik reageer op nogal veel op het moment, ik ken jullie nog niet zo goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zich aangesproken voelt. Dus het heeft er vast niks mee te maken.
Ja ik ga afsluiten, veel te gezellig hierquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wanneer de saaie semi-serieuze mensen het overhand hebben in singles. Maar momenteel is de sfeer lekker kaasje
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:20 schreef Logician het volgende:
Mja ik zeg gewoon de waarheid, en alles waar en als ergens behoefte daar aan heb
quote:Mama? Wat bedoel je met handboeien en freaky sekss?
En gaan jullie echt een drioootje doen met mart en cue?
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een antwoord geven op wat in een forum gezegd wordt mag toch iedereen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ik ga afsluiten, veel te gezellig hier
Dat wordt afwassen tot z'n achttiendequote:
Ok dan zijn we het eens met elkaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Sterker nog, als dat niet zou mogen mag het topic echt linea recta naar MSN
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wordt afwassen tot z'n achttiende.
De waarheid maar ik zet niet alles eropquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:15 schreef MLI het volgende:
Eh, nee? Ten eerste, overdrijven is een kunst die we met een gerust hart aan jou over kunnen laten. Ten tweede, ik heb moeite met het idee dat je je vriendje ook tegenkomt op het werk. Maar daar ga ik me nu nog niet druk om maken, want zover komt het waarschijnlijk toch niet. Het is niet bepaald de eerste keer dat een collega interesse toont maar dat was nooit wederzijds, tot nu toe. Dát is de reden dat ik nog nooit met een collega naar bed geweest ben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar dat is ook alleen maar omdat je bed altijd al vol ligt met klaplopers uit je stamkroeg.
Hehe, daar kon ik op wachten natuurlijk... Wat wil je weten? Waarom ik single ben?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef Tegan het volgende:
Trusten kaasplankje.
Maar ehm, Belsezar, vertel ff je verhaal dan.
Laten we nu toch eerlijk zijn MLI, jouw bedpartners worden uiteindelijk toch nooit je vriendje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Eh, nee? Ten eerste, overdrijven is een kunst die we met een gerust hart aan jou over kunnen laten. Ten tweede, ik heb moeite met het idee dat je je vriendje ook tegenkomt op het werk. Maar daar ga ik me nu nog niet druk om maken, want zover komt het waarschijnlijk toch niet. Het is niet bepaald de eerste keer dat een collega interesse toont maar dat was nooit wederzijds, tot nu toe. Dát is de reden dat ik nog nooit met een collega naar bed geweest ben.
Hetzelfde geldt voor jou pasternova.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we nu toch eerlijk zijn MLI, jouw bedpartners worden uiteindelijk toch nooit je vriendje.
Hm, klote verhaal zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, daar kon ik op wachten natuurlijk... Wat wil je weten? Waarom ik single ben?
Ik had drie jaar lang een vriendin in brazilie waar ik dacht iets aan het bouwen mee was. Stuk grond gekocht, huis bouwen etc, afgelopen december was ik daar weer en kwam er na een avondje voetballen achter dat ze als ik in NL was een ander had waar ze het mee deed zodat hij haar rekeningen zou betalen. Laten we maar zeggen dat ik te vroeg thuis kwam die avond...
Nog meer info gewenst?
Uiteindelijk toch wel eentje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laten we nu toch eerlijk zijn MLI, jouw bedpartners worden uiteindelijk toch nooit je vriendje.
ja ach daarna kwamen de verhalen van de buurt natuurlijk, hij betaalde haar auto, telefoon, etc... Maar goed, geen probleem, ze was arm toen ik haar leerde kennen, nu zal ze voor de rest van dr leven hoer moeten spelen om te eten...quote:
Ik weet ook niet waarom kasta zich altijd geroepen voelt om zo fel uit te halen naar MLI.quote:
Dus als we een keertje naar brazillië gaan, dan hebben we een slaapplaats plus een local partyganger?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja ach daarna kwamen de verhalen van de buurt natuurlijk, hij betaalde haar auto, telefoon, etc... Maar goed, geen probleem, ze was arm toen ik haar leerde kennen, nu zal ze voor de rest van dr leven hoer moeten spelen om te eten...
En ik heb mijn huisje daar nog wel1 keer per jaar is het een maand lang feest daar
Ik ben beide, heb alle twee de paspoortenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, klote verhaal zeg. Maar ben je nou een Braziliaanse Nederlander, of een Nederlandse Braziliaan
?
maakt niet uit wie er beter uitkomt op dat gebied, blijft een mooi litteken denk ik...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ja ach daarna kwamen de verhalen van de buurt natuurlijk, hij betaalde haar auto, telefoon, etc... Maar goed, geen probleem, ze was arm toen ik haar leerde kennen, nu zal ze voor de rest van dr leven hoer moeten spelen om te eten...
En ik heb mijn huisje daar nog wel1 keer per jaar is het een maand lang feest daar
Dat is wel erg gaaf. Maar lijkt me erg moeilijk om daar terug te komen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, ik zal dit nooit meer vergeten... maar het leven gaat verderquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:33 schreef Logician het volgende:
[..]
maakt niet uit wie er beter uitkomt op dat gebied, blijft een mooi litteken denk ik...
ja ja lul er maar mooi overheenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, ik zal dit nooit meer vergeten... maar het leven gaat verder
En je weet wat ze zeggen, chicks dig scars
Nou, er zijn dus wel mensen geweest met wie ik na een nachtje seks een relatie kreeg. Mijn laatste ex bijvoorbeeld. Maar de laatste tijd doe ik het sowieso niet meer op een eerste avond (op 1 misstapje na, spaans model). Laatste keer was in december. Maar ja, met zo'n plaat voor je kop kun je dat ook niet weten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
geen probleem, neem maar zakgeld mee 800 is genoeg voor een maandje feestenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dus als we een keertje naar brazillië gaan, dan hebben we een slaapplaats plus een local partyganger?
ik moet toch watquote:
Niet noodzakelijk. Jammer dat het drie jaar heeft moeten duren voor je erachter kwamquote:
Niet echt, ik heb daar zat familie, als ik er nu heen ga ben ik er voor hun en voor mijn eigen plezier, het word anders als ik haar zie denk ik...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel erg gaaf. Maar lijkt me erg moeilijk om daar terug te komen?
Singles-vakantiemeet in Brazilie?
geen probleemquote:
Hm. Ik heb officieel ook twee nationaliteiten (kan het zeg maar aanvragen, tweede paspoort), maar heb niet echt de behoefte...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben beide, heb alle twee de paspoortenmaar ben hier geboren, mijn vader is NL en mijn moeder is toen nog met een boot hiernaatoe gekomen
quote:
Het verschil is dat ik vooraf al weet of het relatiemateriaal is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor jou pasternova.
Hoi Toyboyquote:
Ja, kasta denkt dat hij me helemaal doorheeft. Maar elke keer is het weer zo'n typisch voorbeeld van de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt. Hoewel, dat is natuurlijk alleen zijn internetpersoonlijkheid, hè? Lekker testen hoever hij kan gaan, hoe lang het duurt voor ik uit mijn slof schiet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom kasta zich altijd geroepen voelt om zo fel uit te halen naar MLI.
Zeer merkwaardig. Ze is meestal de enige die hem durft "tegen" te spreken ofzo.
Kap eraf halen, stofzuiger d'r doorheen en hij draait weer als een zonnetjequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef Nexie het volgende:
Belsezar gaat er wel cool mee om enzo, respect daarvoor
Verdomme mijn laptop gaar voor de 2e keer in een maand of twee
Doen! Is zooo makkelijk. Ik ga hier weg met mijn NL paspoort en ik brazilie in met mijn BR paspoort, niks wachten gewoon doorlopen geen douane, niks en terug omgekeerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm. Ik heb officieel ook twee nationaliteiten (kan het zeg maar aanvragen, tweede paspoort), maar heb niet echt de behoefte...
Hms, misschien ooit. Maar dan wordt het Surinaamse of Poolse nationaliteit erbij... Niet echt landen waar ik vaak zal komen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen! Is zooo makkelijk. Ik ga hier weg met mijn NL paspoort en ik brazilie in met mijn BR paspoort, niks wachten gewoon doorlopen geen douane, niks en terug omgekeerdPlus ik kan er net zo lang blijven als ik wil, kan er werken alles
Dan doe je het toch nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, kasta denkt dat hij me helemaal doorheeft. Maar elke keer is het weer zo'n typisch voorbeeld van de klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt. Hoewel, dat is natuurlijk alleen zijn internetpersoonlijkheid, hè? Lekker testen hoever hij kan gaan, hoe lang het duurt voor ik uit mijn slof schiet.
Kasta, put your money where your mouth is en kom me dan eens analyseren IRL. In Brussel want ik ben echt niet van plan om voor jou naar Nederland te gaan.
Ik neem mezelf ook niet serieus, dat is nou net de hele grap. Anders zou ik beledigd zijn over al je insinuaties dat ik zo'n sletje ben. En ja, ik overweeg veel mensen voor relaties en ja, ik vind snel iemand leuk. Who cares? Ik ben daar altijd eerlijk in, ik hou niemand onnodig aan het lijntje en behalve dat ik mezelf er soms mee in de weg zit, heeft niemand er moeite mee. De helft hier reageert niet eens meer op de verhalen en dat hoeft voor mij ook niet. Wat vind je precies zó irritant dat je er steeds weer op in blijft gaan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik vooraf al weet of het relatiemateriaal is.
En zo niet, dan is het slechts een neukertje.
MLI beweert echter bij alles dat in haar zit te porren dat het dit keer echt iemand met oh zo veel relatiepotentie is.
En 2 a 3 dagen later is die gozer in kwestie weer volledig verdwenen en zegt ze exact hetzelfde over een andere wildvreemde die even aan haar heeft gezeten.
Nofi MLI, maar jij kunt jezelf op een gegeven moment toch niet serieus meer nemen?
Thnxquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:40 schreef Nexie het volgende:
Belsezar gaat er wel cool mee om enzo, respect daarvoor
Verdomme mijn laptop gaar voor de 2e keer in een maand of twee
Hou je beks ens man.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik vooraf al weet of het relatiemateriaal is.
En zo niet, dan is het slechts een neukertje.
MLI beweert echter bij alles dat in haar zit te porren dat het dit keer echt iemand met oh zo veel relatiepotentie is.
En 2 a 3 dagen later is die gozer in kwestie weer volledig verdwenen en zegt ze exact hetzelfde over een andere wildvreemde die even aan haar heeft gezeten.
Nofi MLI, maar jij kunt jezelf op een gegeven moment toch niet serieus meer nemen?
Ik zie al dat ik jou te vriend moet houden aangezien ik ook wel in Brazilie terecht zal komen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doen! Is zooo makkelijk. Ik ga hier weg met mijn NL paspoort en ik brazilie in met mijn BR paspoort, niks wachten gewoon doorlopen geen douane, niks en terug omgekeerdPlus ik kan er net zo lang blijven als ik wil, kan er werken alles
Surinaams! is het tenminste lekker warmquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hms, misschien ooit. Maar dan wordt het Surinaamse of Poolse nationaliteit erbij... Niet echt landen waar ik vaak zal komen...
Ben ik benieuwd wat voor resultaat dat oplevert...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hms, misschien ooit. Maar dan wordt het Surinaamse of Poolse nationaliteit erbij... Niet echt landen waar ik vaak zal komen...
Denk je écht dat ik zelf het patroon over het hoofd zie dan? Denk je écht dat jij me nog iets kunt vertellen? Je bent niet de eerste die die neiging heeft, maat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet.
Ik schiet er geen ene reet meet op behalve weer "zo'n typisch avondje" en weer een kerfje in m'n "Jeuj, weer iemand kunnen vertellen hoe ze daadwerkelijk in elkaar steekt" knuppel.
Mwah, het is nog niet eens zozeer fel bedoeld eigenlijk, het zijn slechts constateringen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom kasta zich altijd geroepen voelt om zo fel uit te halen naar MLI.
Zeer merkwaardig. Ze is meestal de enige die hem durft "tegen" te spreken ofzo.
Ik kom er elk jaar, ken de taal vloeiend (praten, lezen, schrijven) dus als je wat dan ook wilt weten geen probleem. Ik help mensen graagquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zie al dat ik jou te vriend moet houden aangezien ik ook wel in Brazilie terecht zal komen.
Suriname heel leuk en warm en familiequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Surinaams! is het tenminste lekker warm
Super, als ik die kant opga heb ik vast wat vragen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kom er elk jaar, ken de taal vloeiend (praten, lezen, schrijven) dus als je wat dan ook wilt weten geen probleem. Ik help mensen graag
Ook over dingen zoals geld opnemen, dingen die je moet zien, gewoontes etc, je mag alles vragen
Qua openheid en aantal neukertjes misschien, maar daarmee houdt de vergelijking toch écht wel opquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hou je beks ens man.
Nu zie ik MLI al wat langer posten dan dat ik jou volg enzo ook al heb ik dat met dat kaartjes-epi wel meegekregen, maar ik schaar mij meer onder de groep die jou totaal niet mag, dan de groep die jou aanbid.
Begrijp me niet verkeerd, soms vind ik je wel grappig hoor, maar vaak mag je mijn harde drol in je mond stoppen om even te bezinken.
Vind je gewoon veel minder sympathiekTerwijl jullie veel meer opelkaar lijken dat je wilt geloven.
Gaan we weer... prima als jij denkt gelijk te hebben, maar hou het bij zeggen dat je denkt gelijk te hebben... en let it go... heb je geen sletje dat geneukt wil worden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, het is nog niet eens zozeer fel bedoeld eigenlijk, het zijn slechts constateringen.
Als ik haar neer wilde halen, dan zou ik even 2 weekjes aan "Zie mij nu verliefd zijn op weer een andere gozer die ik net ken" van haar op een rijtje zetten.
Zo uit m'n hoofd kan ik een agent, een fransoos, een stamgat en nu dus een collega herinneren.
En da's toch echt van slechts 1,5 week ofzo.
Tja, dan kan het natuurlijk aan mij liggen, maar da's toch niet echt reëel te noemen?
Iedereen gokt altijd Sri Lanka ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd wat voor resultaat dat oplevert...
Ik zie een meet-locatiequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je bent dat ook wat ouder dan haar. Met 150 vrouwen was het heb je vast ook een periode gehad waar je veel meer probeerde omdat het -gewoon-makkelijk kon/kan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwah, het is nog niet eens zozeer fel bedoeld eigenlijk, het zijn slechts constateringen.
Als ik haar neer wilde halen, dan zou ik even 2 weekjes aan "Zie mij nu verliefd zijn op weer een andere gozer die ik net ken" van haar op een rijtje zetten.
Zo uit m'n hoofd kan ik een agent, een fransoos, een stamgat en nu dus een collega herinneren.
En da's toch echt van slechts 1,5 week ofzo.
Tja, dan kan het natuurlijk aan mij liggen, maar da's toch niet echt reëel te noemen?
Echt? wij hebben het hier ook beter dan mijn familie en ja we betalen een hoop voor ze maar ze zijn blij dat wij het beter hebben dan hun, ze gunnen het ons. Maar ik hoop ooit, das mijn droom zeg maar, om bijv. een strandtentje te openen daar zodat ik mijn hele familie een goede baan kan gevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Suriname heel leuk en warm en familie. Maar de mentaliteit daar, ze nemen het mij kwalijk dat ik in Nederland woon, en dus rijker ben, en verwachten gewoon dat je ze (mijn familie dus) duizenden Euro's schenkt als je langskomt, en vergeten dan even dat het leven in Nederland ook duur is[ afbeelding ]. Beetje jammer. Dus ik denk dat als nog een keertje naar Suriname ga, ik niet bij familie verblijf.
Ik denk het niet, ik weet het; slechts een klein verschil.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:46 schreef MLI het volgende:
[..]
Denk je écht dat ik zelf het patroon over het hoofd zie dan? Denk je écht dat jij me nog iets kunt vertellen? Je bent niet de eerste die die neiging heeft, maat.
haha ja de vrouwen zijn daar erger dan de mannen hier ga aan een tafeltje zitten emt een biertje en ze komen zo naar je toe of je ze een biertje aanbiedquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Super, als ik die kant opga heb ik vast wat vragen.
Zijn die vrouwen daar echt zo assertief?, want ik heb me toch een aantal verhalen gehoord van gasten.
Nee inderdaad, laten we melden welke films op tv zijn en smiley's posten, dat is immers veel meer ontopic en interessanter dan relatie- en omgangspatronen te analyseren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:48 schreef Logician het volgende:
[..]
Gaan we weer... prima als jij denkt gelijk te hebben, maar hou het bij zeggen dat je denkt gelijk te hebben... en let it go... heb je geen sletje dat geneukt wil worden?
dat komt wel erg arrogant over Kastaquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik weet het; slechts een klein verschil.
Vrouwen zoals jou wakker schudden doe ik even tussendoor in m'n lunchpauze.
En m'n lunchpauzes zijn toch echt verdómd kort de laatste tijd.
Ben gek op halfbloedjes, meestal mooie vrouwen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedereen gokt altijd Sri Lanka ofzo.
Ik heb een aantal jaren lang alles met 2 benen en een hartslag helemaal sufgeneukt vanwege een knullig weddenschapje met enkele vrienden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar je bent dat ook wat ouder dan haar. Met 150 vrouwen was het heb je vast ook een periode gehad waar je veel meer probeerde omdat het -gewoon-makkelijk kon/kan.
Dat jij dat ontgroeid bent is het toch niet "reëel" om andere mensen er nu op aan te spreken.
Weet ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dat komt wel erg arrogant over Kasta
mooi, en nu je mond spoelen en terug in je kooi jij!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, laten we melden welke films op tv zijn en smiley's posten, dat is immers veel meer ontopic en interessanter dan relatie- en omgangspatronen te analyseren.
Sorry, mijn fout.
Ik val op kaaskoppen, dus opzich.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben gek op halfbloedjes, meestal mooie vrouwen.
genoeg halfbloedjes in brazilie, kleurtje donkere ogen en lang haar, plus het zijn de meest vrouwelijke vrouwen die ik ken qua uiterlijk enzo. En ik ben op veel plaatsen geweestquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben gek op halfbloedjes, meestal mooie vrouwen.
Goed om te horen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
haha ja de vrouwen zijn daar erger dan de mannen hier ga aan een tafeltje zitten emt een biertje en ze komen zo naar je toe of je ze een biertje aanbieden one night stands zijn heel normaal, zolang beide partijen lol hebben is het allemaal goed
Ik heb nog nooit MLI met hart en ziel horen uiten dat ze echt verliefd is. Alleen dat ze iemand aantrekkelijk vond en wilde kijken of er iets achter zou kunnen zitten. Misschien net een kriebeltje die ook laag zat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren lang alles met 2 benen en een hartslag helemaal sufgeneukt vanwege een knullig weddenschapje met enkele vrienden.
Dat is toch echt heel wat anders dan om de 2 dagen denken dat je wéér op een ander verliefd bent.
Hehe ja er werd gevraagd waarom ik single was en hoe dames zijn in braziliequote:
Wordt straks wat met het rookverbod in de horecaquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:57 schreef mrbox het volgende:
Mhhh tis hier wel zo dat alle rokende single meer "losbandiger" zijn dan de niet rokende helft hier...
Of vergis ik me nu zo, monique wat voor je volgende column ?
Klinkt niet heel veel anders dan het beeld dat ik van t Nederlandse carnaval heb.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
genoeg halfbloedjes in brazilie, kleurtje donkere ogen en lang haar, plus het zijn de meest vrouwelijke vrouwen die ik ken qua uiterlijk enzo. En ik ben op veel plaatsen geweest
Oh en met carnaval is het een groot drank/neuk feest, 5 dagen lang, het is heel normaal 2 of 3 dames per avond te hebben met carnaval, als het meisje je voor carnaval al zag zitten dan pakt ze je dan alleen omdat het dan kan
Vroeger ging ik daar speciaal voor terug naar Limburg. Voor de sfeer. Is leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt niet heel veel anders dan het beeld dat ik van t Nederlandse carnaval heb.
Ik heb dit weekend tijd.quote:
hmm waar vier jij carnaval dan hier?? over 2 jaar eens proberenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klinkt niet heel veel anders dan het beeld dat ik van t Nederlandse carnaval heb.
Dammit, ik val weer buiten de boot...quote:
Net als je denkt dat iemand niet verder in je achting kan dalen. Hypocriet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren lang alles met 2 benen en een hartslag helemaal sufgeneukt vanwege een knullig weddenschapje met enkele vrienden.
Dat is toch echt heel wat anders dan om de 2 dagen denken dat je wéér op een ander verliefd bent.
Ik kan je de venlose zoepkoel van vroeger wel aanraden of de maastrichtse van tegenwoordig. Ik haat de muziek. Ik vind het verkleden niets, maar de sfeer is gewoon echt leuk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
hmm waar vier jij carnaval dan hier?? over 2 jaar eens proberen
Ondanks dat elk jaar de brabanders me er weer van proberen te overtuigen dat de enige mensen die dat doen dronken Hollanders zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij durft je gewoon nooit te laten gaan. Met carnaval mag dat dus juist ongestraft op alle levels.quote:
Is eindhoven ook wat?? daar heb ik familie, kan ik blijven pittenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:03 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik kan je de venlose zoepkoel van vroeger wel aanraden of de maastrichtse van tegenwoordig. Ik haat de muziek. Ik vind het verkleden niets, maar de sfeer is gewoon echt leuk.
Brabant doet tegenwoordig ook flink mee. Deel van enschede en die richting trouwens ook, maar meer dan een hoedje op doen is ook weer zo.. ehm..
Ho ho, je hebt het mij toch echt niet zien afkeuren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit MLI met hart en ziel horen uiten dat ze echt verliefd is. Alleen dat ze iemand aantrekkelijk vond en wilde kijken of er iets achter zou kunnen zitten. Misschien net een kriebeltje die ook laag zat.
Dat heeft toch iedereen?! Dat jij weer zo'n lompe boeren weddenschap gedaan heeft zegt meer over jouw gore verleden, dan dat je MLI's "levenstijl" afkeurt.
Ik laat me wel gaan bij iemand die ik goed ken. Wat is er nou leuk aan om de roddel slet van de buurt te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij durft je gewoon nooit te laten gaan. Met carnaval mag dat dus juist ongestraft op alle levels.
Even een tijd van ontladen.
Joah joh. Eindhoven is ook leuk, maar je moet wel mensen kennen. In je eentje rondlopen krijg je waarschijnlijk maar dronkenpraat tegen je hoofd geslingerdquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is eindhoven ook wat?? daar heb ik familie, kan ik blijven pitten
wat er met carnaval gebeurd telt niet meequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat me wel gaan bij iemand die ik goed ken. Wat is er nou leuk aan om de roddel slet van de buurt te zijn.
Wie heeft het meteen over neuken met carnaval. Laten gaan is niet alleen je snatch openstellen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik laat me wel gaan bij iemand die ik goed ken. Wat is er nou leuk aan om de roddel slet van de buurt te zijn.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hmm toch eens wat meer omgaan met mijn neefjes daar danquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Joah joh. Eindhoven is ook leuk, maar je moet wel mensen kennen. In je eentje rondlopen krijg je waarschijnlijk maar dronkenpraat tegen je hoofd geslingerd
Met vrienden net zo goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Joah joh. Eindhoven is ook leuk, maar je moet wel mensen kennen. In je eentje rondlopen krijg je waarschijnlijk maar dronkenpraat tegen je hoofd geslingerd
Pff, dus wel in dit kleine dorp hoor. Gelukkig heb ik echt een onwijs braaf imago, dat de roddel die ging over mij en scharrel en een bosje en carnaval niet eens geloofd werd door mijn vriendinnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
wat er met carnaval gebeurd telt niet mee
Nu maar hopen dat ze niet meelezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pff, dus wel in dit kleine dorp hoor. Gelukkig heb ik echt een onwijs braaf imago, dat de roddel die ging over mij en scharrel en een bosje en carnaval niet eens geloofd werd door mijn vriendinnen.
Ik ben geen scholier meer hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie heeft het meteen over neuken met carnaval. Laten gaan is niet alleen je snatch openstellen.
Neemt niet weg dat het wel een onderdeel is voor experimenterende middelbare scholieren
heb je er ook een biertje bij??quote:
Ik blijf mensen inderdaad verrassen, ongeacht hoelang ze me al kennenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:03 schreef MLI het volgende:
Net als je denkt dat iemand niet verder in je achting kan dalen.
Je komt niet echt over als iemand die geen spijt heeft, denk dat je daarvoor iets te hard roept dat je geen spijt hebt/gaat krijgenquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt het mij toch echt niet zien afkeuren.
Het enige wat ik beweer is dat MLI zichzelf volledig voor de gek houdt.
En uiteraard gaat ze nu beweren dat dat niet het geval is aangezien ze uitstekend weet waar ze mee bezig is en desnoods komt ze met zo'n typische Viva-opmerking als "Ik sta volledig in contact met mezelf"
Maar ik heb iets teveel van dergelijke typetjes meegemaakt om dergelijke karakters ook maar enigszins serieus te kunnen nemen.
Op zich nog niks storends, maar ik kan je nu al vertellen dat ze over een jaar of 4 "oooooh zo veel spijt heeft van deze periode."
En dat is dan ook direct het overgrote verschil tussen haar levensstijl tussen haar en "mijn verleden."
Ik wist maar al te goed waar ik mee bezig was en heb er ook zeer zeker nooit spijt van gehad.
Nou ja, nu lijkt het alsof ik MLI puur zit te verdedigen, maar het is meer dat ik jou betweterigheid op gelijk willen hebben zo oenig vind voor iemand die zich zo nuchter opstelt, met zijn grappige cijfermatige analyses in percentages en al. Maar vooral ook dat niemand je lijkt durft tegen te spreken op een enkeling na die je vervolgens bij elke poging lekker iets in gaat wrijven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt het mij toch echt niet zien afkeuren.
Het enige wat ik beweer is dat MLI zichzelf volledig voor de gek houdt.
En uiteraard gaat ze nu beweren dat dat niet het geval is aangezien ze uitstekend weet waar ze mee bezig is en desnoods komt ze met zo'n typische Viva-opmerking als "Ik sta volledig in contact met mezelf"
Maar ik heb iets teveel van dergelijke typetjes meegemaakt om dergelijke karakters ook maar enigszins serieus te kunnen nemen.
Op zich nog niks storends, maar ik kan je nu al vertellen dat ze over een jaar of 4 "oooooh zo veel spijt heeft van deze periode."
En dat is dan ook direct het overgrote verschil tussen haar levensstijl tussen haar en "mijn verleden."
Ik wist maar al te goed waar ik mee bezig was en heb er ook zeer zeker nooit spijt van gehad.
Scherp!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je komt niet echt over als iemand die geen spijt heeft, denk dat je daarvoor iets te hard roept dat je geen spijt hebt/gaat krijgen
Hmm, en maandag heb je al een date?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |