quote:
Dat doe je ook altijd bij mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]IK WAS NOG AAN HET EDITTEN
![]()
HAAL WEG!
dat is een wenskreet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doe je ook altijd bij mij.
En for everyone's information, mijn snatch is niet out of business.
ik kan wel janken, weetjedat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:26 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry gari. Weer een kans gemist. Het ligt dus toch echt aan jezelf.
Morgen, toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:44 schreef Logician het volgende:
lekkere domme leuke film, op dat soort momenten mis ik wel een man om tegen aan te hangen
Kom maar langsquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:44 schreef Logician het volgende:
lekkere domme leuke film, op dat soort momenten mis ik wel een man om tegen aan te hangen
haha dan lig jij toch allang in de boeienquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja, "hoi, ga daar maar zitten dan ga ik tegen je aan hangen, oja en mijn echte naam is.....
Ik verwacht over 3 kwartier klaar te zijn met het werk, dus dan heb ik tot morgen 17:00 de tijd voor je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
En wie wil met mij neuken?
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
haha dan lig jij toch allang in de boeien
Heyquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik verwacht over 3 kwartier klaar te zijn met het werk, dus dan heb ik tot morgen 17:00 de tijd voor je.
Tis toch Elegy die morgen langskomtquote:
Klopt, maar ik snap de boeien niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heyjij hebt nu al iemand
![]()
[..]
Tis toch Elegy die morgen langskomt
Ik denk dat ik jou niet aankan...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik verwacht over 3 kwartier klaar te zijn met het werk, dus dan heb ik tot morgen 17:00 de tijd voor je.
Euh want?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Garisson72 het volgende:
je weet niet waar je aan begonnen bent, hè Logi...
OT: met kasta ben je ook weer snel singlequote:
Als je dat nu al denkt weet ik het zelfs vrij zeker.quote:
Ik heb dit weekend tijd zat hoor , dussequote:
Elegy heeft hier al meermaals uitgeweid over zijn non-vanilla sex-voorkeuren, incluis beeldmateriaal. Vandaar de handboeien-referentie.quote:
We schelen ook maar elf jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij passen wij wel bij elkaar, so bring it on!
Dan worden jullie vast erg gelukkigquote:
Ik ben toevallig gek op handboeien-bdsm en verkrachtingseksquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Elegy heeft hier al meermaals uitgeweid over zijn non-vanilla sex-voorkeuren, incluis beeldmateriaal. Vandaar de handboeien-referentie.
Maar da's ongetwijfeld niets om je zorgen over te maken.
how are YOU doing.quote:
Dat is wel min of meer zo ver bij knuffelen als je uit de buurt kan komen, dat welquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben toevallig gek op handboeien-bdsm en verkrachtingseks![]()
Dat zeg ik. Niets om je druk over te maken dus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:21 schreef Logician het volgende:
Ik ben toevallig gek op handboeien-bdsm en verkrachtingseks![]()
Ik ga uit eten met het gezin, ga je meequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
how are YOU doing.![]()
kijk mij eens een snelle leerling zijn.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Niets om je druk over te maken dus.
Ideaal, heb je dat ook weer gehad, Gari.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ga uit eten met het gezin, ga je mee?
uhuquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel min of meer zo ver bij knuffelen als je uit de buurt kan komen, dat wel.
Just say whenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Tegan het volgende:
En wie wil met mij neuken?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
En heb je de gulden nog bewust meegemaakt.
wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
Maar ehm, 18 jaar ouder is wel extreem zeg. Dan was je gewoon 18 toen ik werd geboren
. En heb je de Gulden nog bewust meegemaakt
.
moeten jullie wel een beetje dooreten hè, ik moet om 19:30 in 013 zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ga uit eten met het gezin, ga je mee?
ik ben altijd keigoed met schoonmoeders.quote:
en gespendeerd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
Maar ehm, 18 jaar ouder is wel extreem zeg. Dan was je gewoon 18 toen ik werd geboren
.
Nou ja, als je eenmaal over de top bent...quote:
Helpt het kleinere leeftijdsverschil?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:31 schreef Garisson72 het volgende:
ik ben altijd keigoed met schoonmoeders.
Ik ook. Tot 11u meeting. daarna niks in de agenda.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ehm, beetje kortdag. Ik kan wel maandag overdag?
We gaan pas vanaf 19:00/19:30 eten denk ik, want ik heb eerst mijn diplomauitreikingquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
moeten jullie wel een beetje dooreten hè, ik moet om 19:30 in 013 zijn.
Cool. Ik moet alleen voor 16:30 thuis zijn, of voor 17:00 in Tilburg...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik ook. Tot 11u meeting. daarna niks in de agenda.
Da's goed. Tijd en plaats zien we nog welquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Cool. Ik moet alleen voor 16:30 thuis zijn, of voor 17:00 in TIlburg...
Gefeliciteerd met je diplomaquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
We gaan pas vanaf 19:00/19:30 eten denk ik, want ik heb eerst mijn diplomauitreiking![]()
.
Oh is het werkelijk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Da's goed. Tijd en plaats zien we nog wel
En liquidootje, komen je blackbook voorspellingen een beetje uit?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
Er komt ook áltijd wat tussen met jullie twee he. Maar owee als er een dag niet gefokt wordt.
Wat een homo onzin![]()
What?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Liquidootje het volgende:
Er komt ook áltijd wat tussen met jullie twee he. Maar owee als er een dag niet gefokt wordt.
Wat een homo onzin![]()
Kquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Da's goed. Tijd en plaats zien we nog wel
M,n ex heeft een dochter van jouw leeftijd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Tegan het volgende:
.
Straks zijn wij de enige die hier overblijven feitosaquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n ex heeft een dochter van jouw leeftijd., maar die was dan 8 jaar ouder.
Ze heeft op haar 8ste een kind van jou gehad, 18 jaar geledenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
M,n ex heeft een dochter van jouw leeftijd., maar die was dan 8 jaar ouder.
Het is altijd hetzelfde. Flirten flirten, maar als er bijna afgesproken wordt, dan ehmm oh ik moet ehm ja oh.. helaas.quote:
Andere ex was daarentegen 11 jaar jonger, je moet creatief blijven he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze heeft op haar 8ste een kind van jou gehad, 18 jaar geleden![]()
.
Het duurde even voor ik hem snapte.
Niet waar, ik ben gewoon ZO drukquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Flirten flirten, maar als er bijna afgesproken wordt, dan ehmm oh ik moet ehm ja oh.. helaas.
Mijn glazenbol zegt dat Den_haag meeting uitloopt + deze smiley:![]()
En Tegans uitje wordt uitgebreid met een bezoekje van het achternichtje van de oma aan papa's kant, maar dan de verloren broer ervan die eerst nog een nederlandse bowlingbaan wilt zien. Gevolgd door: ja wederom deze smiley:
Toch is dromen altijd fijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde. Flirten flirten, maar als er bijna afgesproken wordt, dan ehmm oh ik moet ehm ja oh.. helaas.
En Tegans uitje wordt uitgebreid met een bezoekje van het achternichtje van de oma aan papa's kant, maar dan de verloren broer ervan die eerst nog een nederlandse bowlingbaan wilt zien. Gevolgd door: ja wederom deze smiley:
Ja je verzint nog wel wat. Dingetje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben gewoon ZO druk. En ik heb geen verloren broer (denk ik) en met mijn vaders familie heb ik geen contact.
Ah, ik doe alleen ouder.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:41 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Andere ex was daarentegen 11 jaar jonger, je moet creatief blijven he?
Ja soms moet je gewoon mensen een beetje opjutten jeweets.quote:
Yay, ik spaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
we pm'en er nog wel over
Oh ja,voor je diploma!
Ok, gaat het vaker zo Liquidootje? beetje daadkracht mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Overblijven? Ik ben binnenkort meer in het buitenland dan in Nederland. Dan ga ik eens uitgebreid van de wereldgerechten genietenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks zijn wij de enige die hier overblijven feitosa
Waarom voel ik me ineens zo oud...![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Yay, ik spaarjes voor mijn diploma
. En PM is prima.
Dingetje, jij benthebt een dingetje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja je verzint nog wel wat. Dingetje.
Cool! waar ga je allemaal heen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Overblijven? Ik ben binnenkort meer in het buitenland dan in Nederland. Dan ga ik eens uitgebreid van de wereldgerechten genieten
Ahh, je hebt weer een nieuwe MLI?? hoe lang gaat deze mee?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef MLI het volgende:
OK, mijn collega vindt me leuk. Hij was een uur eerder klaar dan ik maar daarna heeft hij als een idioot zijn motor opgehaald om mij thuis te brengen. Hij is niet binnen gekomen maar we hebben wel weer lekker gezoend (midden op straat, doe ik alleen als ik zat ben).
. En verder sowieso weer veel gelachen met hem. Er is alleen zo een sletje op de werkvloer (minder erg dan ik maar toch een slet want ze heeft een collega als fuckbuddy) en hij kan daar goed mee opschieten. Ik was er minder mee in mijn nopjes
want het viel me vandaag pas op dat ze ook veel aan hem zit enzo. POTEN AF, KRENG! Je hebt gvd allang een fuckbuddy! Maandag werken we sowieso weer, dan trek ik hem de bezemkast/lift/rookhok in
.
Oh ja, IEDEREEN weet het al. Maar goed, maakt ook niet zoveel uit eigenlijk. Ben blij dat we niet al te stiekem hoeven te doen.
Dan nog maar een paarquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Yay, ik spaarjes voor mijn diploma
. En PM is prima.
Dat weet ik nu nog niet, de opdrachten zijn over de hele wereld.quote:
Ja die 2 gingen erg snel vanmiddagquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:45 schreef MLI het volgende:
En liquidootje, maak jij eens een overzicht van welke singles dit weekend gaan neuken (al dan niet met elkaar) want ik snap het niet.
En ik heb deel 100 en 101 gemist.
Mja nee maar weet je wat het is. Vroeger zaten dawg en den_haag wat te vechten om Tegans aandacht. Uiteindelijk heeft den_haag dus dik gewonnen. Dawg een eigen vriendin dus wat let het hun.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, gaat het vaker zo Liquidootje? beetje daadkracht mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |