abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59719599
Welkom singles van Fok!

* Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
* Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

* Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden

* Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

* Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Niet zeuren om foto's of privé adresgegevens. Als mensen werkelijk in je geïnteresseerd zijn komt dat vanzelf. Ontstaat uit dit topic iets moois, dan mag je dat natuurlijk altijd wel laten weten door je af te melden

* Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Als je jezelf ontzettend zielig vindt, of je wil graag kwijt waarom je je ex ontzettend mist/heel erg boos op hem/haar bent, dan kan je altijd wel een topic openen of andere topics opzoeken. Bijvoorbeeld de "Kunst van het loslaten van je ex" topicreeks.

** Natuurlijk is het niet erg als je even kort aangeeft waarom je je hier aanmeldt/post maar hou het daarbij. Alsjeblieft. Doe het voor ons.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je een kusje van Re of Emel!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe en verwijs even naar de oude. Dat is wel zo makkelijk om sommige zaken even terug te lezen. Tevens is het wel zo prettig om in de laatste post een link te plaatsen naar het volgende topic.

Voor meelezende exen, nog het volgende:

Je bent een gepasseerd station. En je ex hier lastigvallen zal je niet echt helpen hem of haar terug te krijgen. Hij/zij heeft nu een nieuw leven en daar ben je niet meer het belangrijkste in. Wil je zelf hier ook meeposten, dan kan dat. Maar ga niet vuilspuiten, messen in de rug steken of anderen zwart maken. Dat levert je een enkeltje permban op.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59719618
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Belsezar het volgende:

[..]

heb je er ook een biertje bij??
Ook nog!

Jaja, zodra ik een dagje vrij ben ga ik opruimen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_59719620
eens met de TT
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_59719638
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:13 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nou ja, nu lijkt het alsof ik MLI puur zit te verdedigen, maar het is meer dat ik jou betweterigheid op gelijk willen hebben zo oenig vind voor iemand die zich zo nuchter opstelt, met zijn grappige cijfermatige analyses in percentages en al. Maar vooral ook dat niemand je lijkt durft tegen te spreken op een enkeling na die je vervolgens bij elke poging lekker iets in gaat wrijven.

Nu dat ook direct uit de weg is. Weer even ontopic:
Als je een beetje weet wat MLI in haar verleden heeft gedaan, dan begrijp je het ook meer denk ik. Ze heeft gewoon een fase overgeslagen en haalt het nu in lijkt het. Maar het is nog steeds geen jong onwetend blaadje van 18 en daar verkijk jij dus elke keer op met je uitspraken.

Logi doet toch precies hetzelfde (sorry logi) roepen, maar omdat jij die wel kent en weet dat ze een volwassen vrouw is van 30 (!) zeg je daar weer niets op een felle manier over.
Wat doe ik??
pi_59719639
Eensch met de TT.
For great justice!
pi_59719656
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Q. het volgende:
Eensch met de TT.
* Belsezar doet high five
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_59719662
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je komt niet echt over als iemand die geen spijt heeft, denk dat je daarvoor iets te hard roept dat je geen spijt hebt/gaat krijgen
Mwhehehe, hier! Speciaal voor jou .
pi_59719700
quote:
Je zou ook kunnen proberen om echt te reageren
Maar ipv van op MLI te reageren kan je beter naar jezelf kijken, iedereen weet hier ook dat het niets met jou gaat worden en die meid
pi_59719708
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:13 schreef Liquidootje het volgende:
Logi doet toch precies hetzelfde (sorry logi) roepen, maar omdat jij die wel kent en weet dat ze een volwassen vrouw is van 30 (!) zeg je daar weer niets op een felle manier over.
Ik heb logic ooit toegezegd dat ik wat haar betreft persoonlijke zaken en fok gescheiden zou houden.
En ik ben een man van m'n woord.
pi_59719712
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:14 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Hmm, en maandag heb je al een date?

De rest van de week weet ik niet of ik tijd heb.

WTF?..slotje

Hier verder : Singles # 103, D,r moet meer geneukt worden
.
pi_59719741
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ook nog!

[ afbeelding ]

Jaja, zodra ik een dagje vrij ben ga ik opruimen.
Goed zo Kasta! Het juiste bier!
pi_59719750
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar ipv van op MLI te reageren kan je beter naar jezelf kijken, iedereen weet hier ook dat het niets met jou gaat worden en die meid
ok maar we weten ook dat het de collega van MLI waarschijnlijk niks word...

Ziet MLI wel zitten
pi_59719768
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Okay.

Ik roep ook altijd heel hard dat iedereen zijn bek moet houden als ik aan het woord ben.
Maar eigenlijk bedoel ik dus dat ik wil dat iedereen door me heen gaat praten.

Nee okay, dit is echt psychologie van een hoog niveau dan, misschien moet ik toch nog maar een boekje of 50 extra gaan lezen.
pi_59719770
aah hier zijn we , tvp in hoeverre dat zin heeft ....
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59719777
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Q. het volgende:
Eensch met de TT.
Voor mij juist minder.

En Liquidootje, ik zie ook niet in wat Logi hiermee te maken heeft.
pi_59719790
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb logic ooit toegezegd dat ik wat haar betreft persoonlijke zaken en fok gescheiden zou houden.
En ik ben een man van m'n woord.
pi_59719798
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:21 schreef Belsezar het volgende:

[..]

ok maar we weten ook dat het de collega van MLI waarschijnlijk niks word...

Ziet MLI wel zitten

Daarvoor ken ik de verhalen van MLI niet goed genoeg maar als kasta daar commentaar op heeft begrijp ik niet dat hij niet serieus naar zijn eigen situatie kan kijken

Maar goed ik hoop dat iedereen snel een lief vriendje of vriendinnetje vind (als ze tenminste op zoek zijn)
Ik ben al ruim 6 maanden erg gelukkig
pi_59719802
Waarom is iedereen het eens met de TT?
pi_59719809
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef MLI het volgende:

[..]

Voor mij juist minder.
Je wil dat er in jouw geval minder rondgeneukt wordt. Als je de juiste Mr. MLI tegen het lijf loopt kan ik me niet voorstellen dat je hem direkt op rantsoen gaat zetten .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:24:48 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_59719822
quote:

[..]

Voor mij juist minder.
Tja, verschil moet er zijn hè? . Jij kan niet heel veel meer neuken, ik kan niet heel veel minder neuken.
For great justice!
pi_59719843
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef Tegan het volgende:
Omdat neuken met de juiste persoon leuk is .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_59719852
quote:

[..]

Voor mij juist minder.

En Liquidootje, ik zie ook niet in wat Logi hiermee te maken heeft.
Het was slechts een vergelijking. Verder moet logi gewoon stil zijn en mooi wezen.
Maar gezien kasta's reactie, begrijpt ie wel ongeveer welke uitspraken ik bedoel. Ik kon trouwens ook andere namen noemen hoor die een gelijke behandeling zou kunnen verdienen van kasta, maar logi kwam het eerst bij mij op.

Maar goed. Dit was een discussie die in 102 begon en in 102 mag eindigen
A little bit hateful
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:26:19 #23
141482 Q.
JurassiQ
pi_59719854
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef Tegan het volgende:
Wil jij niet meer neuken dan?
For great justice!
pi_59719855
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarvoor ken ik de verhalen van MLI niet goed genoeg maar als kasta daar commentaar op heeft begrijp ik niet dat hij niet serieus naar zijn eigen situatie kan kijken

Maar goed ik hoop dat iedereen snel een lief vriendje of vriendinnetje vind (als ze tenminste op zoek zijn)
Ik ben al ruim 6 maanden erg gelukkig
Top voor je Ik ben zeker wel op zoek maar niet zo echt op zoek want dan gebeurd er toch niks... Zou het leuk vinden maar ik zie wel wat er gebeurd
pi_59719866
Ik heb trouwens al heel lang niet meer geneukt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')