Het is een hamsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De moeite waard als je 't mij vraagtquote:
KK regelt de next meetquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De moeite waard als je 't mij vraagtalleen af en toe wat minder wegdek, maar nagenoeg geen drempels
Goed veel bochten enzo.
juhquote:
zondag niet rijdenquote:
Nja je kan het altijd proberen op marktplaatsquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
juh![]()
niet wat ik zoek op het moment..of iemand moet ff een aardig bedrag over hebben voor men B12
Tsik stik wat ben jij op uiterlijk gericht. Ben benieuwd naar je vriendin.quote:
Weer een family dag.quote:
als het op plaatjes staat ben ik op uiterlijk gericht idd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tsik stik wat ben jij op uiterlijk gericht. Ben benieuwd naar je vriendin. [
Ja dat is het ook voor mij, nou hupsakee op de brommert.quote:
Ok.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
humm.. dan moet er minstens een week voor worden uitgetrokken, incl. verkeerd rijden
vroegáhquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ok.
OPM ik geloof dat we binnenslands blijven
Benzine is er wel 26 cent goedkoperquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ok.
OPM ik geloof dat we binnenslands blijven
Kind 10jr+vriendje+kraamvisite.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef Cageon het volgende:
Ja dat is het ook voor mij, nou hupsakee op de brommert.![]()
Mijn internettijd is op, sorry voor de sms.quote:
Ach, BazzieK rijdt 200Km voor een ijsje bij hem op de hoekquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
humm.. dan moet er minstens een week voor worden uitgetrokken, incl. verkeerd rijden
Zou 't ijsje het waard zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, BazzieK rijdt 200Km voor een ijsje bij hem op de hoek
wel aardig.. iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
aardig pijpje welbeter dan die boomstammen die er doorgaans op zitten
Bedankt zeker. Misschien kom ik er nog wel even op terug als ik weer bevestiging van mijn 2 linkerhanden hebquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vage omschrijving van je klacht. Keek eerder alleen naar koppeling en hydraulisch.
Maar wat je echt bedoel snap ik nog niet.![]()
Slipperclutch moet imho bij acceleratie bij alle toeren hetzelfde aangrijpen.
Anders gaatjes boren of op Motul overstappen. Maar ik snap de klacht nog niet.![]()
[..]
Zelfde als remmen ontluchten.![]()
Den Haag bedankt voor het aanbod. [/Stinky]
Wanneer vertrekken wequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |