Goed gezelschap toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:47 schreef stinkie het volgende:
Stond vanmorgen tussen een CBR1000RR en een Busa in. Ik moest wenen
+ bandjes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:02 schreef stinkie het volgende:
Dat is dan ook wel weer zo 850 maar
Slijtage onderdelen reken ik nooit mee. Behalve dat ze nu wat eerder kwamen dan normaal zeg maarquote:
Ik neig idd ook naar dat soort struisvogel politiek.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:57 schreef stinkie het volgende:
Slijtage onderdelen reken ik nooit mee. Behalve dat ze nu wat eerder kwamen dan normaal zeg maar
xtje stukje sporten dan :pquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef stinkie het volgende:
Cageon, koop gebruikte circuitbandjes. Dan lijkt het tenminste of je echt de zijkanten eraf rijd
Alleen als je haar gevingerd hebtquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:36 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb -XX- vandaag gezien,wie wil me aanraken![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen als je haar gevingerd hebt
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Speciaal voor IOH:
[ afbeelding ]
Een rijbewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef stinkie het volgende:
Cageon, koop gebruikte circuitbandjes. Dan lijkt het tenminste of je echt de zijkanten eraf rijd
Wie is u, en wat is uw relatie met IOH in deze.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Speciaal voor IOH:
[ afbeelding ]
Een rijbewijs
Je weet toch dat IOH graag bewijzen wil zien van rij activiteiten. Nou ik post voor de verandering eens een bewijsquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wie is u, en wat is uw relatie met IOH in deze.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
bedankt
De rest bestaat uit "protocol" foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De rest bestaat uit "protocol" foto's![]()
![]()
dat lag meer aan de voorrijderquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik denk dat Cageon daar weinig moeite voor hoeft te doen.
Als het de laatste keer niet geregend/nattig was op Zolder waren ze al lang weggesmolten.
Het geluk is aan de student zijn zijde.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alleen als je haar gevingerd hebt
Laat maar zitten hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef koffiekoekje het volgende:
De rest bestaat uit "protocol" foto's![]()
leuk stukje om te rijden daarquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Speciaal voor IOH:
[ afbeelding ]
Een rijbewijs
Tsssssss, dan gaan ze snijdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het carpale tunnelsyndroom. Kan zo verholpen worden. Niet mauwen!
...pics or it didn't happen....?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:10 schreef Rib-i het volgende:
Nooit je motor achteruit tegen een terrasdeur zetten
Eens gaat het mis
scoolquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:21 schreef Rib-i het volgende:
Bluetooth van laptop doet het nietGeen zin om uit te zoeken hoe, wat, waar, misschien morgen
ik hou je er aanquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:21 schreef Rib-i het volgende:
Bluetooth van laptop doet het nietGeen zin om uit te zoeken hoe, wat, waar, misschien morgen
jaaa, goed gedaan rib.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |