quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
moest dat niet zijn vanwege het creëren van een file op een autosnelweg?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:57 schreef Paladijn het volgende:
Eerste bekeuring met de MX binnen...
Overschrijding van maximum snelheid op autosnelwegen met 21 km/u
Gemeten snelheid: 74 km/u
Koop dan een Audi 80quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kreeg vorige week in Amsterdam het advies een Saab 900 te kopen.
Helaas... stukje afsluitdijk, kwam net terug van Zandvoortquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
moest dat niet zijn vanwege het creëren van een file op een autosnelweg?![]()
![]()
![]()
Ik heb geluk gehad volgens mij dat ik telkens bij de werkzaamheden achter slakken aan reedquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Helaas... stukje afsluitdijk, kwam net terug van Zandvoort
Maar ik ben natuurlijk veel te braaf dat ik daar niet harder reed...
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad volgens mij dat ik telkens bij de werkzaamheden achter slakken aan reedDe Rover krijgt flink de sporen de laatste tijd
houd je daar maar in, standaard flitsplekquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geluk gehad volgens mij dat ik telkens bij de werkzaamheden achter slakken aan reedDe Rover krijgt flink de sporen de laatste tijd
Aangezien ik het meeste van Duitsland al eens gezien heb, ga ik de Eifel aan mijn schoonouders laten zien. Onze thuisbasis wordt het pittoreske Nederlandse Cochemquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Ga je weer richting de Eifel of ditmaal een ander gedeelte van onze oosterburen?
Nu begin ik te twijfelen hoor Alex.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Overeenkomst tusen de Saab en de persoon waar ik het advies van kreeg: beide een lekkere kont
Mooie compacte kontquote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:38 schreef PNG het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen hoor Alex.
Ze betaalde geen wegenbelasting over haar kont ?
Japan is leuk, maar ik heb iets met Russische muziek, met namen die met roots in de folk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:29 schreef Paladijn het volgende:
Tatu - sex sells
Valt me nog mee dat je hier geen jpop spammed:
houd het blok al die pk's wel???quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Tjabbo het volgende:
Even een tvp en update post:
ook mijn nieuwe turbo is fubar. denk dat ik er nu een enorme jetser op zet van een kameraad van me (62 trim!). die is goed tot de 450pk range ofzo.
De kop moest er af vanwege een afgebroken tapgaten die kop ligt nu weer bij het revisie bedrijf.
Heb een nieuwe MLS koppakking (MHG) van Titan motorsports gekocht. Dikte 1.8mm en fucking 5 lagen staal
Hopelijk volgende week kop er weer op zetten. De dyno dag gaat morgen niet door omdat iemand van verhoeven een ongeluk heeft gehad. 12 Juli proberen we het weer
Kusjes
Tjab
het blok houdt het wel. Met gemak.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
houd het blok al die pk's wel???
kop gelijk laten bewerken (flowen enzo)???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |