Dat zeggen er wel meer en is niet echt moedig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:17 schreef appelsjap het volgende:
Tegen tong80 zeggen dat ie niet zoveel poeptopics moet beginnen.
Tegen appelsjap zegen dat jus d'orange lekkerder isquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:17 schreef appelsjap het volgende:
Tegen tong80 zeggen dat ie niet zoveel poeptopics moet beginnen.
hell's angels zijn best aardigquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:15 schreef tong80 het volgende:
Tegen een Hell's Angel zeggen dat zijn motor verkeerd geparkeerd staat.
Nu jullie
dankjequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen appelsjap zegen dat jus d'orange lekkerder is
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef zomgmoz het volgende:
over een week gebruikt iedereen de [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef zomgmoz het volgende:
over een week gebruikt iedereen de [ afbeelding ]
Gewoon zeggen dat zijn auto smerig is, omdat er Politie op staat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:20 schreef Elmostyle het volgende:
Laatst ergens gelezen:
Tegen een agent:
Is het waar dat mensen agent worden omdat ze te dom zijn om bij McDonalds te gaan werken?
Je sexverleden op internet posten.quote:
Naar de hoeren gaan en na afloop zeggen :quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:21 schreef Yueh het volgende:
Ga je zo naar een hoer, zeg je poep sex? zij zo van ja, en jij dan vies hé![]()
Rukken in de woonkamer bij je oudersquote:
Je ouders laten helpen en na afloop samen de rotzooi opruimenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Rukken in de woonkamer bij je ouders
dat is niet moedig maar gewoon ziekquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat zijn auto smerig is, omdat er Politie op staat.
Lachen is leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Held![]()
Je laten pijpen door een kanibaal
Inderdaad zeg, straks pleegt hij nog zelfmoord!quote:Op zondag 29 juni 2008 21:25 schreef EmoGirl het volgende:
Een emo beledigen.
Ik kwam gister een groep hells angels tegen, heb een kilometer of 20 met ze mee gereden met mijn personenwagenquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:15 schreef tong80 het volgende:
Tegen een Hell's Angel zeggen dat zijn motor verkeerd geparkeerd staat.
Nu jullie
En er aan likken en dan terugleggenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:47 schreef porsche1 het volgende:
Een snoepje jatten uit de snoep pot van mama.
Hihi, en dan savonds rukken omdat je er helemaal geil van bent geworden omdat je het zo spannend vondt.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hihi, en dan savonds rukken omdat je er helemaal geil van bent geworden omdat je het zo spannend vondt.
quote:
Nee, die dump ik gelijk, want ze smaakte niet lekker, en dat snoepje wel dus die kank volgende keer weer likke.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:26 schreef El_Thijs het volgende:
Fappen op een snoepje dat je hebt afgelikt. Je stopt je vriendin toch ook nie terug in het potje?
Je leeft in de tijd van het hergebruik. Stop anders dat snoepje in de poes van je vriendin. Das en moedig, en lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, die dump ik gelijk, want ze smaakte niet lekker, en dat snoepje wel dus die kank volgende keer weer likke.
Daar zit wat in, maar wat als de smaak van haar de smaak van het snoepje ownd?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je leeft in de tijd van het hergebruik. Stop anders dat snoepje in de poes van je vriendin. Das en moedig, en lekker
Dan ben je nog moediger als je ermee doorgaat!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar wat als de smaak van haar de smaak van het snoepje ownd?
Wat is werken voor een Antilliaan? Stelen?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
Tegen een Antilliaan zeggen dat hij moet gaan werken
Mag ik dan als ik klaar ben met haar likken een snoepje van jou om me mond een lekkere smaak te geven?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben je nog moediger als je ermee doorgaat!
Die werken helemaal niet, Marokkanen stelenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat is werken voor een Antilliaan? Stelen?
Bij de Jamin zijn ze goedkoperquote:Op maandag 30 juni 2008 12:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mag ik dan als ik klaar ben met haar likken een snoepje van jou om me mond een lekkere smaak te geven?
Hihi, snoepjes stelen bij de Jamin, en in je onderbroekie ze naar buiten smokkelen, SPANNEND! Maar dan hoop ik dat je niet in je broekplast van de spanning, want dan heb je snoepjes met pis smaak.quote:
Ben je wel de MAN als je ze dan nog opsnoept.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hihi, snoepjes stelen bij de Jamin, en in je onderbroekie ze naar buiten smokkelen, SPANNEND! Maar dan hoop ik dat je niet in je broekplast van de spanning, want dan heb je snoepjes met pis smaak.![]()
Ja, maar dan heb je kans dat je weer terug moet om je mond een goede smaak te geven, en dan deze x stop je de snoepjes tussen je reet, en kak je van de spanning in je broek.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben je wel de MAN als je ze dan nog opsnoept.
Mijn reet is exit onlyquote:Op maandag 30 juni 2008 12:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je kans dat je weer terug moet om je mond een goede smaak te geven, en dan deze x stop je de snoepjes tussen je reet, en kak je van de spanning in je broek.![]()
Das ehhhhh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Das ehhhhh...Nee, das ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En dan baardgrappen maken.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef xyz147 het volgende:
Cabaretier worden in Iran
Waarom zou ik met een neger over een rommelmarkt lopen?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef iamredleader het volgende:
Met 50 cent een rommelmarkt afstruinen....
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een neger over een rommelmarkt lopen?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:02 schreef waterfles het volgende:
SCHETEN LATEN ALS JE DIARREE HEBT!!!!!!!
Als Marokaan je zoontje Geert noemen.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Met een Wilders tshirt aan naar de moskee gaan.
Als Nederlander je kind zoveel doopnamen geven dat je ALLAH krijgt.quote:
Rukken in de woonkamer bij je schoonoudersquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Rukken in de woonkamer bij je ouders
Je schoonouders rukken in de woonkamerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Rukken in de woonkamer bij je schoonouders
De woonkamer rukken in je schoonoudersquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef apendochter het volgende:
[..]
Je schoonouders rukken in de woonkamer
Hoe ruk je een schoonmoeder?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:04 schreef apendochter het volgende:
[..]
Je schoonouders rukken in de woonkamer
ooit een koe gemolken?quote:
Net zo hard tot de knoflooksaus d'r uit komt.quote:
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:12 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Net zo hard tot de knoflooksaus d'r uit komt.
OK, dan maak ik er van:quote:
Je voorhoofd breken op een glazen tafel is moedigerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:14 schreef apendochter het volgende:
Een glazen tafel breken met je voorhoofd !
Je glazen voorhoofd breken op een klauwhamer is nog moedigerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Je voorhoofd breken op een glazen tafel is moediger
Naar de koninging lopen, haar broek uitdoen, d'r haar knippen en dan zeggen dat ze een kutkapper heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:19 schreef apendochter het volgende:
Het moedigst van allemaal:
Naar de koningin toelopen, je broek uit doen, een flinke drol draaien in je hand en in haar haar smeren. En dan vragen wie haar kapper is.
Naar de koningin lopen, haar broek uitdoen, haar haar knippen, een flinke drol draaien en in haar vers geknipte haar smeren, en dan vragen of ze trek heeft in een brownie met speciale ingrediënt. Als ze het accepteert gewoon terug zetten waar het vandaan kwam.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:22 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Naar de koninging lopen, haar broek uitdoen, d'r haar knippen en dan zeggen dat ze een kutkapper heeft.
Je stoma-zakje leegeten is nog ergerquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:02 schreef Ezechielk het volgende:
je eigen klisma leegeten, of je catether leegdrinken
Als het kwaad toch al is geschied...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
cliché one: terwijl je je vriendin doggy neemt zeggen dat je een soa hebt, en dan kijken hoe lang je kunt blijven zitten
aan het ontbijt de vers gemolken melk van je schoonouders drinkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:13 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
OK, dan maak ik er van:
Je schoonouders melken in de woonkamer
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je autoaansteker op je voorhoofdhuid testen
Sorry, ging per ongelukquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:25 schreef omyfalzer het volgende:
GADVERDAMME! Mijn ontbijt! Wat doe je?!
Whehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef Dandror het volgende:
Lol de mods willen hem niet bannen en doen daarom alsof ze het niet gezien hebben...
Er waren gisteren namelijk gewoon nog mods aanwezig.
Dat is wel heel moedig om hier neer te zetten natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet ook nog wel een paar nasty pics.
Dan krijg ik een perm ban, en dan heb ik geen leven meerquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dat is wel heel moedig om hier neer te zetten natuurlijk
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan krijg ik een perm ban, en dan heb ik geen leven meer.
Ergens proefde ik een klein vermoeden van een snufje wanhoop.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef Pietklaaso het volgende:
En tubgirl en konsorten is toch maar 48 uur?
48 uur geen fok!?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef Pietklaaso het volgende:
[quote]Op donderdag 3 juli 2008 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[/quote
Heb je meer tijd om naar oasis te luisteren
Matig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
tegen een afhaalchinees zeggen dat hij moet brengen
Het staat er 3x dus dat zal neerkomen op 144 uurquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
48 uur geen fok!?You've got to be kidding me
Hm, Ip-ban is het he?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:16 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Het staat er 3x dus dat zal neerkomen op 144 uur
Hm, niet grappig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef Dandror het volgende:
Aan de koningin vragen:
Heeft u uw eigen schaamhaar wel eens gezien?
per plaatje is dat tochquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:07 schreef Pietklaaso het volgende:
[quote]Op donderdag 3 juli 2008 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[/quote
Heb je meer tijd om naar oasis te luisteren
Leugens!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hm, Ip-ban is het he?
Lang leve proxy's.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
per plaatje is dat toch
enne ik mis nog twee meisjes een kopje
en 4 verschillende plaatjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:16 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Het staat er 3x dus dat zal neerkomen op 144 uur
account banquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Leugens!
vorige keer keer ik ook geen ip ban
Binnenkort is dat "suicide by cop"quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:18 schreef prof.bierbekje het volgende:
Uit een officieel rapport blijkt dat men in België niet vaak voor de trein springt. Eerder wordt gekozen voor ophanging of dood door medicijnen.
Dus....
Kijk in het banmeld topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef Dandror het volgende:
[..]
Weet iemand hoe lang ie nou geband is?
Perma of?
Het was een moedig manquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef duplicaat het volgende:
''Pietklaaso post zo moedig ranzige plaatjes dat ie 48 uur mag wegblijven van FOK!''
Hij ging dapper tenonder.
en waar is die banlist te vinden ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:29 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
Het was een moedig manRespect...
Ik heb trouwens eens naar die banlist gekeken... jeezes wat een batsers op FOK! zeg... het lijkt wel de
'cesspool of the internet' hierzo
lolquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Je hebt van die accounts die écht helemaal niets toevoegen vanaf de eerste post. Plasbuis is er zo één, en zit nu dan ook in de prullenbak.
dat kan falerquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef xyz147 het volgende:
slapen terwijl je een vliegtuig bestuurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |