Geloof er niks vanquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:09 schreef titanio het volgende:
Bij mij staat het hele oevre van KPN in de kast, alle boeken sinds 1928!
Met jouw username heb je alles van Grunbergquote:
Je hebt er genoeg van ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:39 schreef _Arual_ het volgende:
Alles van Leon de Winter. Heb ik ook mijn scriptie over geschreven. En nu houd ik het gewoon bij.
Jij bent toch neerlandica? Shame on youquote:
Dat dikke rode boek? Heb ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef Wouter1989 het volgende:
Voorts heb ik alles van Shakespeare.
Augustinus stijf noemenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Dagonet het volgende:
een stuk leesbaarder dan zo'n stijve Augustinus
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:19 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Augustinus stijf noemenIk heb zijn Confessiones als meeslepender en meer 'dichtbij' ervaren als, zeg, Cicero en Plato. Bij de laatsten voel je toch nog altijd een afstand.
Ik heb een keer voor een tientje een gebonden versie op de kop getikt met alles (behalve Edward III die toen nog niet aan hem werd toegeschreven, maar die heb ik via een ander boek). Dat is er eentje die prettig leest, maar goed die heb ik nu zo'n twintig jaar, zal vast nergens meer te krijgen zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dat dikke rode boek? Heb ik ookLeest alleen niet zo lekker, lettertype is irritant.
-> http://www.burorenkema.nl/2007/03/dat_zal_ze_leren.phpquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:15 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Jij bent toch neerlandica? Shame on you
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef Scaurus het volgende:
Ik verzamel trouwens alles van Maarten 't Hart.
Ja! En Augustinus is inderdaad alles behalve stijf. Wie snort een illustratieve passage op?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:17 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dat dikke rode boek? Heb ik ookLeest alleen niet zo lekker, lettertype is irritant.
Ben ik nog lang niet in de buurt, maar wil ik ook nog wel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Gibson
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:33 schreef Wouter1989 het volgende:
Ja! En Augustinus is inderdaad alles behalve stijf. Wie snort een illustratieve passage op?
Da's niet moeilijk, dat zijn maar vier boeken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
En van Dan Brown, maar volgens mij is dat een gevaarlijke bekentenis hier.
Volgens mij niet. Maar nu je het over een vijfde hebt... ik heb wel alle 21 boekjes van De VIjfquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's niet moeilijk, dat zijn maar vier boeken.. Da's het noemen amper waard
Of is er ergens al een vijfde uit?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:33 schreef Wouter1989 het volgende:
Ja! En Augustinus is inderdaad alles behalve stijf. Wie snort een illustratieve passage op?
quote:Ecce respondeo dicenti: quid faciebat deus, antequam faceret caelum et terram? respondeo non illud, quod quidam respondisse perhibetur ioculariter eludens quaestionis violentiam: alta, inquit, scrutantibus gehennas parabat.
Alles compleet ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
F. Springer, Brusselmans, Zwagerman, Ira Levin, Baudelaire, Jostein Gaarder, Plato, Gustave Flaubert
Cool.quote:
Ik dacht dat je een macho was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik bedenk me dat ik Nicci French ook compleet heb... en Jean M Auel, en Jefferey Deaver en Grisham
In die boeken van Auel neuken ze de hele dag.... in die boeken van Nicci French ook trouwens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een macho was.
Maar 50 % is wijvenboeken
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In die boeken van Auel neuken ze de hele dag.... in die boeken van Nicci French ook trouwens.
goeie! J.K. Rowling heb ik ook compleet!quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Karl May, Tom Holt, Willy van der Heide, Alistair Maclean, J.K. Rowling, Diana Gabaldon, Terry Pratchett, Christopher Stasheff, David Eddings heb ik in ieder geval compleet.
Nou, ik zou haar best compleet willen hebben, hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
J.K. Rowling heb ik ook compleet. Wat moet Tong dáár wel niet van denken
Ik ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
J.K. Rowling heb ik ook compleet. Wat moet Tong dáár wel niet van denken
Voor mij wel. Heb je ook Kuifje in de Sovjetunie? De leukstequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik heb alle albums van Kuifje, telt dat ook?
Coolquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Voor mij wel. Heb je ook Kuifje in de Sovjetunie? De leukste![]()
[ afbeelding ]
Zekers. Ergens op pagina zoveel krijgt Kuifje zijn kuifje. En de communisten zijn oliedom en in en inslecht. Jarenlang illegaal geweest, potentieel Derde Wereldoorlog materiaalquote:
Driewerf hulde! Die decors van fabrieken waarachter stro wordt verbrand en waar op ijzer wordt gemept om de indruk van bedrijvigheid te wekkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Voor mij wel. Heb je ook Kuifje in de Sovjetunie? De leukste![]()
[ afbeelding ]
* Tussen hamer en aambeeld (1952), novellequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:15 schreef tong80 het volgende:
Bijna alle romans van Mulisch welke heb je niet ?
Nee, heb er niet genoeg van.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg van ?
Ben je Neerlandicus inmiddels ?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:19 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
Driewerf hulde! Die decors van fabrieken waarachter stro wordt verbrand en waar op ijzer wordt gemept om de indruk van bedrijvigheid te wekkenEn dan Bobbie die zegt ''t Is zeker een Russiese [sic] jazzband'.
Welke opleiding deed je dan ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, heb er niet genoeg van.![]()
Wilde met mijn scriptie destijds nog wachten op de nieuwe roman van De Winter, die werd in 2004 al verwacht. Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, dan was ik nu nog bezig geweest.![]()
Oh, ik zie dat ik ook bijna alles heb van Adriaan van Dis en Maarten 't Hart.
Het was dan ook een grapjequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:15 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Jij bent toch neerlandica? Shame on you
Ok coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nederlandse taal en cultuur dus. Richting moderne letterkunde.
Welke uitgave van Thucydides heb je? Ik ben er zelf nog naar op zoek.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:18 schreef Scaurus het volgende:
Ik heb het volledige oeuvre van Herodotus, Thucydides, Suetonius en Tacitus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Engelse uitgave, paperback. Te koop in zowat elk Engels boekwinkeltje, of op Amazon.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:18 schreef Dunckie het volgende:
Welke uitgave van Thucydides heb je? Ik ben er zelf nog naar op zoek.
Die donkergroene? Die heb ik ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:32 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Engelse uitgave, paperback. Te koop in zowat elk Engels boekwinkeltje, of op Amazon.
Nee, zwart. Met figuren op een Griekse vaas op de voorkant.quote:
En dat is al z`n werk? Kun je me even een volledige literatuurverwijzing geven?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:32 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Engelse uitgave, paperback. Te koop in zowat elk Engels boekwinkeltje, of op Amazon.
ik welquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
A.F.Th v/d Heijden
Hoewel ik nog niet zo gecharmeerd ben van de Homo Duplex-reeks
ok, ik heb alleen Eco's romansquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef Dalai_Lama het volgende:
Ik heb 26 boeken van Umberto Eco, maar die man schrijft zó veel, daar valt gewoon niet tegenop te lezen
Van Neal Stephenson heb ik alle romans (op de twee boeken die hij met z'n schoonvader schreef na), en ik heb natuurlijk ook alle HP's
Ik heb van hem vrij toevallig een boek gelezen, 'Never let me go', en vond het prachtig. Lijkt zijn andere werk hierop? Op bol.com word ik niet veel wijzer, behalve dat de onderwerpen totaal verschillend zijn, en zijn boeken zijn in de boekhandels hier in de stad niet verkrijgbaar.quote:
Ik heb ook alles van Houellebecq, althans, alle boeken.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:23 schreef LXIV het volgende:
Ik heb alles van Elschot, maar dat is niet zo erg veel. Verder heb ik alles van Houellebeck en van Bordewijk. Kafka heb ik ook zo goed als compleet (in het Duits)
same herequote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef Keios het volgende:
Of we alles hebben, weet ik niet maar ik heb in ieder geval erg veel van:
Robert Jordan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |