Welke uitgave van Thucydides heb je? Ik ben er zelf nog naar op zoek.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:18 schreef Scaurus het volgende:
Ik heb het volledige oeuvre van Herodotus, Thucydides, Suetonius en Tacitus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Engelse uitgave, paperback. Te koop in zowat elk Engels boekwinkeltje, of op Amazon.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:18 schreef Dunckie het volgende:
Welke uitgave van Thucydides heb je? Ik ben er zelf nog naar op zoek.
Die donkergroene? Die heb ik ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:32 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Engelse uitgave, paperback. Te koop in zowat elk Engels boekwinkeltje, of op Amazon.
Nee, zwart. Met figuren op een Griekse vaas op de voorkant.quote:
En dat is al z`n werk? Kun je me even een volledige literatuurverwijzing geven?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:32 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Engelse uitgave, paperback. Te koop in zowat elk Engels boekwinkeltje, of op Amazon.
ik welquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
A.F.Th v/d Heijden
Hoewel ik nog niet zo gecharmeerd ben van de Homo Duplex-reeks
ok, ik heb alleen Eco's romansquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef Dalai_Lama het volgende:
Ik heb 26 boeken van Umberto Eco, maar die man schrijft zó veel, daar valt gewoon niet tegenop te lezen
Van Neal Stephenson heb ik alle romans (op de twee boeken die hij met z'n schoonvader schreef na), en ik heb natuurlijk ook alle HP's
Ik heb van hem vrij toevallig een boek gelezen, 'Never let me go', en vond het prachtig. Lijkt zijn andere werk hierop? Op bol.com word ik niet veel wijzer, behalve dat de onderwerpen totaal verschillend zijn, en zijn boeken zijn in de boekhandels hier in de stad niet verkrijgbaar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |