abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59711610
Feyenoord
pi_59711757

zie ik daar nou Bob Dylan naast De Kromme?

ik stel trouwens voor dat we de woorden Het grote en -topic uit de TT halen, kan er tenminste een fatsoenlijke tekst achter
pi_59713102
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
pi_59713777
Eemnes voor vier miljoen naar het buitenland. Daar gaan we voorlopig weinig meer van horen. Jammer dat zulke talenten weggaan uit Nederland. Volgens mij onderschatten ze wat het inhoud om op jonge leeftijd al in een buitelandse competitie te gaan spelen qua aanpassing, onbekende omgeving, verwachtingspatronen e.d.
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:23:27 #6
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_59713811
Feijenoord!
pi_59713849
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:22 schreef DivineJester het volgende:
Eemnes voor vier miljoen naar het buitenland. Daar gaan we voorlopig weinig meer van horen. Jammer dat zulke talenten weggaan uit Nederland. Volgens mij onderschatten ze wat het inhoud om op jonge leeftijd al in een buitelandse competitie te gaan spelen qua aanpassing, onbekende omgeving, verwachtingspatronen e.d.
Zeker jammer, maar als hij 4 miljoen moet kosten kan je het maar beter laten.
pi_59714410
Mentaliteit die staat als een rots
  donderdag 26 juni 2008 @ 20:47:22 #10
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59714423
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59714486
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Zeker jammer, maar als hij 4 miljoen moet kosten kan je het maar beter laten.
Dat sowieso
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:25:08 #12
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59717806
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]

zie ik daar nou Bob Dylan naast De Kromme?

ik stel trouwens voor dat we de woorden Het grote en -topic uit de TT halen, kan er tenminste een fatsoenlijke tekst achter
Zal toch wel niet
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_59719485
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:25 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Zal toch wel niet
hij lijkt er op, trad natuurlijk wel als eerste op in De Kuip in de jaren 70
wel een beetje vreemd om hem daar dan tussen te zetten
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:21:35 #14
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_59719744
Ben blij als de competitie weer begint!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:22:47 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59719775
Ach, nu hebben we het EK en volgende week begint de Tour weer. Genoeg sport te zien.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59719799
OS ook nog
pi_59719815
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef Happel het volgende:
Ach, nu hebben we het EK en volgende week begint de Tour weer. Genoeg sport te zien.
Gevolgd door de OS
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59720271
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Bob is tof!
pi_59720290
Als ik het goed zie hangt er ook nog een Strat aan de muur.
pi_59721865
Ik heb elk jaar het gevoel dat het gaat lukken. Behalve twee jaar geleden dan. Maar dit jaar, dit jaar gaat het lukken!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 06:50:09 #21
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_59723091
De tour, de OS, EK's, WK's .. Zo zie je maar dat Studio Sport na de competitie toch een beetje veranderd in Studio B-Sport
Tis weer wachten op de korfbalfinales en dergelijke
  vrijdag 27 juni 2008 @ 07:21:12 #22
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_59723201
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef Happel het volgende:
EK is top, Tour vind ik persoonlijk geen zak aan!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_59723287
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 07:21 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

EK is top, Tour vind ik persoonlijk geen zak aan!
inderdaad, je kunt net zo goed bij het station naar fietsende junkies gaan kijken
pi_59723768
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Die legendarische popconcerten horen ook bij de Kuip, dus zo gek is het niet, heeft allen weinig met Feyenoord te maken.
pi_59723802
Feyenoord!
pi_59724118
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 08:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Die legendarische popconcerten horen ook bij de Kuip, dus zo gek is het niet, heeft allen weinig met Feyenoord te maken.
uiteraard hoort het erbij, maar doe het dan in een hoek met foto's van De Kuip en de verbouwing ofzo
jammer dat er nu geen concerten meer zijn, afgezien van Kane ( ) en Doe Maar (ook niet mijn muziek)
pi_59724975
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:17 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

jammer dat er nu geen concerten meer zijn, afgezien van Kane ( ) en Doe Maar (ook niet mijn muziek)
Das zeker jammer, heb er mooie concerten meegemaakt.

Doe Maar ga ik wel heen, dikke paf erbij komt helemaal goed
pi_59726219
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:17 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

uiteraard hoort het erbij, maar doe het dan in een hoek met foto's van De Kuip en de verbouwing ofzo
Valt me ook zwaar tegen van The Boss
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:34:41 #29
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59729051
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 07:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

inderdaad, je kunt net zo goed bij het station naar fietsende junkies gaan kijken
heheh goed gezed, vieze dopingsport en monsterlijk saai om naar te kijken, ik val er altijd bij in slaap
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:42:39 #30
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59734673
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef don-diablo het volgende:

[..]

heheh goed gezed, vieze dopingsport en monsterlijk saai om naar te kijken, ik val er altijd bij in slaap
De bergetappes zijn wel altijd erg tof!

tvp
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:49:03 #31
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59734803
Concept programma Eredivisie 2008-2009 uitgelekt

Datum: 27-06-2008 Bron: FR-Fans.nl

Websites als VoetbalBlog.nl maken melding van een uitgelekt competitie schema 2008 - 2009. Feyenoord begint het seizoen tegen Heracles Almelo op zondag 31 augustus. Zondag 8 maart moet Feyenoord naar ajax en de amsterdammers komen al op 21 september naar De Kuip.
Klik hier voor het volledige concept Eredivisie.

Feyenoord - ajax al op de derde speelronde.
kankelul.
pi_59734818
mooi, kan ik de klassieker nog net meemaken denk ik
pi_59734830
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Feyenoord - ajax al op de derde speelronde.
is ook wel eens op de 2e speelronde geweest geloof ik
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:51:52 #34
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59734856
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:50 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

is ook wel eens op de 2e speelronde geweest geloof ik
Ik snap dat nooit, doe die wedstrijden gewoon zo laat mogelijk.
kankelul.
pi_59734961
heb joden liever eerst uit dan thuis!
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_59734977
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:51 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit, doe die wedstrijden gewoon zo laat mogelijk.
hoezo dan? mij boeit het niet zo...
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:07:29 #37
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59735123
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 16:58 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

hoezo dan? mij boeit het niet zo...
De eredivisie/KNVB heeft al jaren over de aantrekkelijkheid v/d wedstrijden. SuperSundays ( ) etc. werden er in het leven geroepen.

Dan snap ik gewoon niet dat je de 2 wedstrijden van het jaar zo vroeg doet, als het 'nergens' om gaat.
kankelul.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 18:20:24 #38
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59736377
quote:
Jubileumkaarthouders op 19 juli eerder De Kuip in

Datum: 27-06-2008 Bron: Feyenoord.nl

Houders van een Gouden Jubileumkaart ontvangen vrijdag of zaterdag een brief waarin melding wordt gemaakt van een speciale regeling tijdens de Jubileumdag op 19 juli aanstaande. In de brief wordt onder andere melding gemaakt van het feit dat deze supporters via een speciale poort gegarandeerd toegang tot het stadion hebben, ook wanneer wegens drukte besloten moet worden de poorten van het stadion voor het overige publiek te sluiten.
Wat niet in de brief staat vermeld maar wat wel het geval zal zijn is dat de houders van een Gouden Jubileumkaart in de gelegenheid worden gesteld om het stadion een half uur eerder dan het overige publiek te betreden. Op die manier zijn ze niet alleen verzekerd van toegang maar ook van een zitplaats in het stadion. Het is uiteraard aan de mensen zelf of zij van deze voorrangsregeling gebruik willen maken. Meer informatie hierover volgt daags voor de Jubileumdag via deze website.
Misschien dan toch het overwegen een keer waard?
kankelul.
pi_59746670
GVD! Feyenoord - Ajax tijdens de kermis
Word een moeilijke keus.
pi_59746746
pi_59746967
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 02:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Word een moeilijke keus.
Inderdaad op de kermis valt nog wat te winnen voor je.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59747011
quote:
kneus.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 07:40:13 #43
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59747644

Maarja, bij gebrek aan ander nieuws:
quote:
27/6/2008 - Feyenoord verhuurt Ribeiro aan FC Dordrecht
(Gepost door K)

Vandaag zijn FC Dordrecht en Feyenoord tot een akkoord gekomen over de huur van Jerson Ribeiro. Met de komst van de jeugdinternational is de linkerkant van FC Dordrecht compleet geworden. Ribeiro (19) speelde dit jaar met de beloften van de stadionclub, maar volgde al wel een aantal trainingstages met de selectie.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 08:34:53 #44
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59747838
Hoe zat dat eigenlijk met kaarten volgend jaar? Alleen bij de primera toch?
kankelul.
pi_59748481
quote:
Word een moeilijke keus.
Kermis
pi_59748512
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:10 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Kermis
Ag, jij zult wel boven de rivieren wonen en het begrip kermis niet begrijpen. 4 dagen lang zuipen en kut roepen.
Kermis is eigenlijk net zoals carnaval!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 10:53:51 #47
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_59748961
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ag, jij zult wel boven de rivieren wonen en het begrip kermis niet begrijpen. 4 dagen lang zuipen en kut roepen.
Kermis
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_59749237
quote:
Vlemmings: Als NAC ‘nee’ had gezegd, was ik niet gegaan

De man die de komende vijf jaar de cultuur bij NAC moest gaan bewaken, is per 1 juli een van de luitenanten onder Feyenoord-coach Gertjan Verbeek. Assistent-trainer Leon Vlemmings meent dat hij iedereen recht in de ogen kan kijken in Breda. ,,Uiteindelijk hadden beide partijen belang bij een arbitragezaak.” Die kwam er niet, omdat er kort voor de zitting werd geschikt. NAC ontvangt een bedrag dat kan oplopen tot ruim vijf ton, wanneer ex-Feyenoorder Patrick Mtiliga verkocht wordt. Een terugblik.

Het eerste telefoontje van Feyenoord kwam begin dit voorjaar. De beller: technisch directeur Peter Bosz. Of Vlemmings misschien eens wilde komen praten in De Kuip? De Brabander zei ‘ja’, nadat NAC, de club waar hij kort daarvoor een vijfjarig contract had getekend, hem daarvoor toestemming had gegeven.

Met coach Gertjan Verbeek, die hem twee jaar terug al naar Heerenveen had willen halen, Patrick Lodewijks en clubicoon Wim Jansen moest hij de nieuwe technische staf gaan vormen. ,,Als Theo Mommers mij had gezegd: ‘Je mag onder geen enkel beding gaan praten’, dan was de kous voor mij af geweest. Maar NAC stond me toe om met Bosz te gaan praten. Daar is zelfs een formele bevestiging van naar De Kuip verstuurd.“

En met die boodschap werd ‘het spel’ feitelijk in werking gezet. Om geen gezichtsverlies te lijden, bleef NAC naar de buitenwereld toe volhouden dat Vlemmings, immers de beoogde cultuurbewaker in het Rat Verlegh-stadion, niet mocht verkassen, terwijl de assistent zelf juist enthousiast was geraakt van het gesprek op Koninginnedag. Vlemmings was overstag.

,,Vanaf het moment dat ik mijn keuze voor Feyenoord kenbaar had gemaakt bij NAC, werd het een zaak tussen de clubs. Ik heb me bewust afzijdig gehouden.” Leon Vlemmings zei in deze krant zelfs openlijk dat hij hoe dan ook geen arbitragezaak af zou dwingen, mochten de clubs er niet uitkomen.

Hij deed het toch, nadat NAC elk bod van Feyenoord van de hand had gewezen. De Bredase club leek juist aan te sturen op een zitting. ,,Beide partijen, ook NAC, had in die fase belang bij een zaak.“

Vlemmings’ keuze stond immers vast, terwijl NAC financieel het onderste uit de kan wilde hebben.
Dat de onwetende fan hem vervolgens als ‘leugenaar’ betitelde, kon hij wel begrijpen. ,,Maar intern kan ik iedereen recht in de ogen kijken”, benadrukt hij.

Zeker nu het gesteggel nog voor de gang naar Zeist is opgelost. Toch is het frappant dat NAC uitgerekend dankzij een assistent, eerder ook al begeerd door FC Twente, zijn (vooralsnog) grootste financiële klapper van dit jaar maakt.

Vlemmings zegt het te veel eer te vinden. ,,Mijn rol wordt door velen overdreven. Ik was bij NAC niets meer dan Arno van Zwam en John Karelse, die zich als coach steeds meer ontwikkelt. Wedstrijdbesprekingen doet hij inmiddels net zo goed als ik. John is heel gedreven. En Ernie Brandts verdient als eindverantwoordelijke uiteraard de meeste credits.“

Maar juist hij is nog steeds werkloos. Vlemmings zegt het opvallend te vinden. ,,Ernie is zó’n goeie kerel. De media hebben ten onrechte te veel ingezoemd op wat hij niet kan. Hij heeft ook genoeg goede eigenschappen. Als geen ander is hij er toe in staat om ieder eigen verantwoordelijkheden te geven. Dat mag ook gezegd worden.”

Brandts was lichtelijk gepikeerd toen Vlemmings in december voor vijf seizoenen bijtekende, terwijl hij zelf nog geen duidelijkheid had. Maar NAC móest snel handelen, omdat FC Twente belangstelling toonde.
In het praatprogramma Voetbal Insite noemde Brandts de technische staf op dat moment ‘niet solidair’. ,,Daarvoor heeft Ernie destijds zijn excuses aangeboden. Want ik heb altijd open kaart gespeeld. Ook naar Ernie toe. onze verstandhouding heeft er sindsdien niet onder geleden“, bezweert Vlemmings.

De ambitieuze Brabander kijkt uit naar zijn job bij bekerwinnaar Feyenoord.
,,Ik zie Feyenoord als een prachtig vervolg in mijn loopbaan. Ik heb vertrouwen in de technische staf. Niet alleen in Verbeek, ook in een man als Wim Jansen met al zijn ervaring. We hebben elk onze specifieke kwaliteiten. Die trend zie je bij topclubs steeds meer. Mijn contract loopt drie seizoenen, maar ik verhuis niet voor niets met mijn gezin naar Rotterdam. Ik wil me er echt nestelen. Misschien blijf ik er wel tien jaar.”

Vanaf dinsdag is hij officieel Feyenoorder, maar aan de tijd in Breda bewaart hij warme herinneringen. Vlemmings: ,,Ik heb NAC ervaren als een bruisende club, waar ik me heb kunnen ontwikkelen als coach. Echt, ik heb er een geweldige tijd gehad.”
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:21:02 #49
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59749350
quote:

[..]

Dat geloof ik graag, maar carnaval is net zo verschrikkelijk imo
pi_59750815
quote:

[..]

Ik woon onder de rivieren maar hier is kermis net zo kansloos als erboven hoor.

Kermis is voor kinderen, kampers en werkloos tuig dat niet weet wat het moet doen.

Twijfelen tussen Feyenoord-ajax en de kermis, kom op zeg. Je eigen klem zuipen kun je in Rotterdam ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 28-06-2008 12:38:09 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')