Zeker jammer, maar als hij 4 miljoen moet kosten kan je het maar beter laten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:22 schreef DivineJester het volgende:
Eemnes voor vier miljoen naar het buitenland. Daar gaan we voorlopig weinig meer van horen. Jammer dat zulke talenten weggaan uit Nederland. Volgens mij onderschatten ze wat het inhoud om op jonge leeftijd al in een buitelandse competitie te gaan spelen qua aanpassing, onbekende omgeving, verwachtingspatronen e.d.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker jammer, maar als hij 4 miljoen moet kosten kan je het maar beter laten.
Zal toch wel nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:53 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
zie ik daar nou Bob Dylan naast De Kromme?
ik stel trouwens voor dat we de woorden Het grote en -topic uit de TT halen, kan er tenminste een fatsoenlijke tekst achter
hij lijkt er op, trad natuurlijk wel als eerste op in De Kuip in de jaren 70quote:
Gevolgd door de OSquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef Happel het volgende:
Ach, nu hebben we het EK en volgende week begint de Tour weer. Genoeg sport te zien.
Bob is tof!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij lijkt er op, trad natuurlijk wel als eerste op in De Kuip in de jaren 70
wel een beetje vreemd om hem daar dan tussen te zetten
EK is top, Tour vind ik persoonlijk geen zak aan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:22 schreef Happel het volgende:
Ach, nu hebben we het EK en volgende week begint de Tour weer. Genoeg sport te zien.
inderdaad, je kunt net zo goed bij het station naar fietsende junkies gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
EK is top, Tour vind ik persoonlijk geen zak aan!
Die legendarische popconcerten horen ook bij de Kuip, dus zo gek is het niet, heeft allen weinig met Feyenoord te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij lijkt er op, trad natuurlijk wel als eerste op in De Kuip in de jaren 70
wel een beetje vreemd om hem daar dan tussen te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |