Yupsquote:
wat had je gedaan...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma gaat me hier om haten
En hooi LR
Die kans zit er dik in, ja. Misschien ga ik nog wel even buiten de hekken luisterenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:04 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen, zo in Appie werken, zal wel lekker druk zijn met Rockin' Park.
Bluh.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in, ja. Misschien ga ik nog wel even buiten de hekken luisteren.
Overigens had ik op dit moment nog heerlijk in bed willen liggen, maar om de één of andere reden vond de buurman met wie ik normaal gesproken heel goed op kan schieten dat ie maar eens aan de slag moest met een boormachine en heel veel andere apparatuur die zo'n teringherrie maakt dat ze zelfs in Zimbabwe nog om oordopjes vragen.
Schaapie schaapie!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Bluh.
Ik werd gister ook wakker van mn overburen, ofwel de schapen die daar in de wei zijn. Die beesten kunnen hard blaten joh!
Vertel eens iets nieuwsquote:
De bieb is toch ook op zaterdag openquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Damn, gisteren niet meer gelukt om allemaal shit te printen, nu kan ik vandaag niet leren want heb hier geen printer. En alles van het beeldscherm aflezen gaat 'm niet worden
Dus doordeweeks leer je meer bij de Mac dan int weekendquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:16 schreef Mikkie het volgende:
Het is makkelijker je uren maken en makkelijker verdienen, maar ik heb er vervolgens bewust voor gekozen om dit niet te doen en juist ook m'n dagen doordeweeks te pakken. Minder efficiënt, minder makkelijk verdienen, maar wel leerzamer. En dat is immers waarvoor ik er zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |