Ow?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:23 schreef Houniet het volgende:
Ik ging om 0600 slapen en werd 1300 wakker. Straks naar CP.
Jwtquote:
* Cocktailprikker krijgt zielige-Afrikaantjes-eten-uit-moeders-mond ideequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik baal er nu alweer van dat ik thuis zit. Ik moet ivm werk eerder eten en normaal doet mama dat altijd voor mijen nu wil ze dat ineens niet meer
Ik gok dat ze naar rode wodka smaakt, de hoeveelheden die ze daarvan binnenkrijgt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zal je volgende meet wel even proeven dan
Gister weer ja?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik gok dat ze naar rode wodka smaakt, de hoeveelheden die ze daarvan binnenkrijgt...
profiteurquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:! en dan gister toch maar 11 euro uitgeven
Maar ik vergeet echt hoeveel drankjes ik op had.. Maar met dupjes feest ga ik aan de wijn![]()
Want ik weiger bier te drinken
en die dag ervoorquote:
Bierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:39 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik vind VB sowieso wel duur, zoete witte wijn voor 2,70
En kreeg ik nog geeneens m'n 30 cent terug ook hahah
Aangenaamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik lust helaas geen bier
Ik zou het zo graag lusten, maakt alles een stuk makkelijker haha.. maar nee dus.
quote:
Patatje halenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een vriend van me die een paar weken terug hier per ongeluk zn schoenen heeft laten staan. Dan kan ik daarna nog snel naar de uni om daar iets te printen. Maar ik vrees dat ik dat al niet meer ga halen... dan maar vast gaan nadenken over wat ik wil eten dadelijk. Vanmiddag wel boodschappen gehaald, maar heb zo'n lamme dag dat ik totaal geen zin heb om te koken.
Oja kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:48 schreef LastRequest het volgende:
We zagen je nog in de Boogie toch, daarna zijn we de hele avond in vb geweest achterin!
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef Doodkapje het volgende:
En ik ben er ook weer!
Als iemand er om maalt... zonet gave fotoshoot gehad bij een theatergroep... mocht overal gaan en staan waar ik wilde. Heerlijk zulks lensvoer!
Die vriend van me is net weg, moet nu nog eten gaan regelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Patatje halen... En waarom laat iemand z'n schoenen staan...het is niet dat je ze niet mist als je weg gaat ofzo
Neequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Swarma naar de TT, Yashi werken, Piet onderweg naar Nijmegen, en het hele topic ligt stil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:Nu kan ik nooit meer dat nummer luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:23 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer dat nummer luisteren
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:Dat was ook het eerste dat ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |