Dat zijn wel van die plakkers, dus het had zo kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zei je vrouw dat ook vannacht?
Bewaar je shirt, je zou er later nog wel eens aan willen kunnen ruiken. Of beter, stel voor dat je shirtje mag ruilen, zoals bij het EK, maar dan anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga voor het laatst stappen in de oude stijl![]()
.
Rookverbod enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:08 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is 'stappen oude stijl'? Dat je bij nieuwe stijl alles binneboord laat?
Succes.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga voor het laatst stappen in de oude stijl![]()
.
Het kankerfeest?quote:
Heb vandaag m'n muziekcollectie uitgebreidtquote:kap eens met die bagger, klopkoek
Had liever een Dikke van Dale aangeschaft....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb vandaag m'n muziekcollectie uitgebreidt
quote:Nederland 1
Najib Amhali: Most wanted (VARA)
20:25 - 22:00 Kunst/Cultuur
Teletekst ondertiteld Herhaling
Najib Amhali: Most wanted
Najib Amhali, ook ruim bekend als de Marokkaan uit de Jordaan, dan wel als de Prince Ali uit Krommenie, treedt aan met Most wanted. Welnu, gewild is hij. Van Nederland tot en met buitenlanden als Nigeria en Suriname. Voor Najib Amhali telt maar een ding, vrolijkheid. En dat zullen we weten. Herhaling van 24-12-2005.
Ontzettend oud en nog "nep" ook. (de vogeltjes staan nog gewoon aan de andere kant)quote:
ik kende hem niet. Waarom staat die eend in het rooster te kijken?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ontzettend oud en nog "nep" ook. (de vogeltjes staan nog gewoon aan de andere kant)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |