abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59716908
Simon en Garcia Lopez completeren de laatste 32.
sig verwijderd door FA
pi_59717609
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

en dan zou roddick ook nog kunnen gaan...
pi_59719158
Haha Roddick... Wat een loser is het ook. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar was het weer zo laf als normaal?
pi_59719202
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:00 schreef TheGeneral het volgende:
Haha Roddick... Wat een loser is het ook. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar was het weer zo laf als normaal?
Viel op zich wel mee, hij maakte fouten op de beslissende momenten, vooral in de tweede (en derde) set. Tipsarevic speelde daarbij gewoon erg sterk, z'n service voorop.
sig verwijderd door FA
pi_59719295
roddick kan alleen maar serveren en mooie loopy forehands slaan die bijna nooit een winner zijn...waar is zijn spel van 2002??
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59719987
Wat heeft Nadal een VERSCHRIKKELIJK moeilijke draw zeg....
Even op een rijtje:

Gulbis was lastig. Nu krijgt ie Kiefer, nou....kan erg goed op gras zijn en is een van de weinigen die van fed sets wist te winnen op wimby....Nadal krijgt hier een hele kluif aan...Vervolgens krijgt ie Stepanek waarschijnlijk op zijn weg...Ook niet de fijnste tegenstanders, iemand die permanent naar het net gaat en goed serveert...
maar goed, deze overleeft Nadal vast nog wel (maar het zeker moeilijker dan wat fed gaat krijgen) maar dan...dan krijgt hij OF Murray OF Gasquet (waarschijnlijk)...Die twee zijn erg goed op gras en het lijkt alsof ze in bloedvorm zijn.....ik moet Nadal dat nog zien winnen hoor....Wordt heel spannend.

En als je dat vergelijkt met het 3e (en in iets mindere mate het 2e) kwart...mijn god...daar zit echt alleen maar prut in....Alleen Cilic en Mathieu, en nu een beetje tipsarevic zie ik een beetje als goede tennissers.....
Maar mark my words, Nadal gaat niet zomaar die finale halen hoor....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59720101
en dan vergeet ik nog youzhny in dat kwart...jezus, wat een oneerlijk verdeling zeg...
pi_59720199
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:31 schreef Norrage het volgende:
Wat heeft Nadal een VERSCHRIKKELIJK moeilijke draw zeg....
Even op een rijtje:

Gulbis was lastig. Nu krijgt ie Kiefer, nou....kan erg goed op gras zijn en is een van de weinigen die van fed sets wist te winnen op wimby....Nadal krijgt hier een hele kluif aan...Vervolgens krijgt ie Stepanek waarschijnlijk op zijn weg...Ook niet de fijnste tegenstanders, iemand die permanent naar het net gaat en goed serveert...
maar goed, deze overleeft Nadal vast nog wel (maar het zeker moeilijker dan wat fed gaat krijgen) maar dan...dan krijgt hij OF Murray OF Gasquet (waarschijnlijk)...Die twee zijn erg goed op gras en het lijkt alsof ze in bloedvorm zijn.....ik moet Nadal dat nog zien winnen hoor....Wordt heel spannend.

En als je dat vergelijkt met het 3e (en in iets mindere mate het 2e) kwart...mijn god...daar zit echt alleen maar prut in....Alleen Cilic en Mathieu, en nu een beetje tipsarevic zie ik een beetje als goede tennissers.....
Maar mark my words, Nadal gaat niet zomaar die finale halen hoor....
Inderdaad zeg.

Je zou haast gaan denken dat Federer wel moet winnen .
pi_59720668
Murray kan lastig worden maar Gasquet is mentaal niet sterk genoeg om Nadal in een GS te verslaan. Kiefer is niet meer wat het geweest was en Stepanek en Youzhny hadden het vandaag al heel lastig tegen mindere tegenstander dus die moet Nadal ook zonder al te veel moeite kunnen verslaan. Nadal zijn kwart is wel de moeilijkste van de overgebleven maar gezien zijn vorm moet de final goed te doen zijn.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:03:17 #185
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_59720802
Ik heb niet zo'n moeite met deze loting. Moeilijke tegenstanders dwingen Nadal het beste uit zichzelf te pompen, en dat lukt hem vaak dan ook. Lijkt mij dat dat hem alleen maar sterker maakt zo richting de finale. En als die niet de vorm heeft om deze heren te verslaan dan verdient hij het niet om in de finale te staan.

Ik zeg Rafa wint dit jaar omdat Fed niet op scherp is gezet in de voorgaande rondes.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 27 juni 2008 @ 00:14:50 #186
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59721024
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb niet zo'n moeite met deze loting. Moeilijke tegenstanders dwingen Nadal het beste uit zichzelf te pompen, en dat lukt hem vaak dan ook. Lijkt mij dat dat hem alleen maar sterker maakt zo richting de finale. En als die niet de vorm heeft om deze heren te verslaan dan verdient hij het niet om in de finale te staan.

Ik zeg Rafa wint dit jaar omdat Fed niet op scherp is gezet in de voorgaande rondes.
De vraag is natuurlijk in hoeverre dat Nadal fysiek gaat opbreken. Ik herinner me eerder dit jaar een halve finale van bijna 4 uur tegen Moya, Youzhny gaf 'm in de finale 1 game. Het voordeel van een GS is natuurlijk wel dat je altijd wel een dag rust hebt, mits het goed weer blijft.
sig verwijderd door FA
pi_59721202
Mijn punt is niet zozeer dat rafa het niet gaat halen, meer dat al de goede grasspelers in dit kwart zit en dat dat best wel erg bizar is
pi_59721620
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:24 schreef Norrage het volgende:
Mijn punt is niet zozeer dat rafa het niet gaat halen, meer dat al de goede grasspelers in dit kwart zit en dat dat best wel erg bizar is
Goede grasspelers? Alleen Murray en Gasquet, en daar treft hij er maximaal één van. Als je niet van Kiefer en Youzhny kunt winnen op gras, hoor je ook niet in de finale. Djokovic en Roddick hadden op papier de gemakkelijkste loting, maar die liggen er al uit. Het rijtje wat Federer wellicht het vooruitzicht heeft is niet veel minder, zeker omdat Nadal op papier een gemakkelijke halve finale heeft.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:17:23 #189
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59723452
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:24 schreef Norrage het volgende:
Wil je dat ze het toernooi stoppen en opnieuw gaan loten?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59725392
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 00:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Goede grasspelers? Alleen Murray en Gasquet, en daar treft hij er maximaal één van. Als je niet van Kiefer en Youzhny kunt winnen op gras, hoor je ook niet in de finale. Djokovic en Roddick hadden op papier de gemakkelijkste loting, maar die liggen er al uit. Het rijtje wat Federer wellicht het vooruitzicht heeft is niet veel minder, zeker omdat Nadal op papier een gemakkelijke halve finale heeft.
Uuh, Kiefer is echt serieus wel goed...Heeft Halle nog eens gewonnen en het Fed moeilijk gemaakt op wimby...verder heeft hij verraderlijk netspel etc.Kiefer, als ie goed speelt, kan iedereen verslaan. Hij heeft de vlakke slagen, netspel, inzicht en service voor gras. Youzhny misschien wat minder geschikt voor gras, maar vorig jaar had hij Nadal er wel 2 sets lang afgeveegd totdat ie geblesseerd raakte. Dan kan je niet meer zeggen dat ie geen spannende matchup is voor Nadal.
Tuurlijk wint Nadal ze wel, maar deze spelers zijn opvallend veel geschikter voor gras dan welke andere speler in de andere kwarten dan ook. Hetzelfde geldt dus voor Stepanek...Het enige punt is is dat ze allemaal niet echt in vorm zijn geloof ik. En dan heb ik het nog niet eens over Haas gehad, die nu tegen Murray moet! Kom op zeg, wat een kwart

En Fed-Fan, ik wil geen nieuwe loting hooor...het valt me gewoon op dat er zo substantieel veel betere spelers zitten in 1 kwart.. Ik vind het best wel bizar dat schemas zo kunnen verschillen! Maar dat is uiteraard gewoon toeval.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:27:51 #191
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59725679
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Uuh, Kiefer is echt serieus wel goed...Heeft Halle nog eens gewonnen en het Fed moeilijk gemaakt op wimby...verder heeft hij verraderlijk netspel etc.Kiefer, als ie goed speelt, kan iedereen verslaan. Hij heeft de vlakke slagen, netspel, inzicht en service voor gras. Youzhny misschien wat minder geschikt voor gras, maar vorig jaar had hij Nadal er wel 2 sets lang afgeveegd totdat ie geblesseerd raakte. Dan kan je niet meer zeggen dat ie geen spannende matchup is voor Nadal.
Tuurlijk wint Nadal ze wel, maar deze spelers zijn opvallend veel geschikter voor gras dan welke andere speler in de andere kwarten dan ook. Hetzelfde geldt dus voor Stepanek...Het enige punt is is dat ze allemaal niet echt in vorm zijn geloof ik. En dan heb ik het nog niet eens over Haas gehad, die nu tegen Murray moet! Kom op zeg, wat een kwart
Vind ik ook.
quote:
En Fed-Fan, ik wil geen nieuwe loting hooor...het valt me gewoon op dat er zo substantieel veel betere spelers zitten in 1 kwart.. Ik vind het best wel bizar dat schemas zo kunnen verschillen! Maar dat is uiteraard gewoon toeval.

Nee, het was een grap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:13:44 #192
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_59730040
we zijn weer begonnen...
pi_59730240
Wassen staat nu op baan 3 te mixen, is tot nu toe een geinige wedstrijd
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_59730417
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:21 schreef Noshiba het volgende:
Wassen staat nu op baan 3 te mixen, is tot nu toe een geinige wedstrijd
Die kerel heeft een geinige service!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:30:39 #195
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59730453
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:13 schreef knijn1985 het volgende:
we zijn weer begonnen...
Eigenlijk begint het pas rond 14.10 hè .
sig verwijderd door FA
pi_59730476
BBC is al volop aan het voorbeschouwen !:)
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_59730483
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
Simon en Garcia Lopez completeren de laatste 32.
Garcia-Lopez kan aardig uit de voeten op gras, zit er terecht bij.
That's all folks!
pi_59730493
Edward hield net een heel verhaal over dat het zo goed was dat Kuznetsova service koos nadat ze de toss had gewonnen
pi_59730542
Het begint te regenen
pi_59730632
Regen . Keek nog wel uit naar de wedstrijden van vandaag.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')