quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef wimderon het volgende:[..]
Kiefer doet het altijd leuk in Halle ja, op Wimbledon vloog hij er altijd uit tegen de eerste de beste tegenstander van formaat (in Halle eigenlijk ook). Dat Nadal 2 sets inleverde tegen Youzhny wil ook niet zeggen dat hij dan ook meteen een goede grasspeler is, hij vloog er gisteren nog bijna uit tegen Galvani
Stepanek kan even tricky zijn, maar die heeft ook nog nooit iets van enige importantie gepresteerd op gras, als je daar al een goede grasspeler van gaat maken. En sinds wanneer is Haas een goede grasspeler
Het bovenste kwart vind ik minimaal vergelijkbaar met Federer, Hewitt, Ancic, Ferrer, Berdych en Verdasco.
Wat een onzin ben je aan het blaten zeg. Ten eerste vergeleek ik het niet met het eerste kwart van Fed, dat ook heel sterk is, maar met het 3e kwart (en het tweede)...Ok in het begin vergeleek ik het nog even met die van Fed, maar die is inderdaad ook gewoon sterk...
Maar Kiefer is gewoon goed op gras. Vorig jaar vloog hij eruit tegen Djokovic, 2x tegen Federer (waarbij hij sets won en geweldig speelde!!! en zelfs bijna een 5e set haalde)...Youzhny won MEERDERE keren van Nadal, waaronder een keer 6-1 6-0. Youzhny is misschien niet in vorm, maar zeker gevaarlijk....Stepanek niks gepresteerd???kwartfinale wimbledon een keer? Matchpoints voor de halve finale? Halve finaales Queens waarbij hij bijna roddick versloeg? Please, onderschat die gasten niet. Sure...Nadal gaat ze echt wel verslaan, dat zeg ik ook niet, maar dat het stuk voor stuk onberekenbare, gevaarlijke spelers zijn is een feit en dat moet je niet laf zitten te ontkennen.
En Haas is gewoon goed, misschien geen grasspeler, maar altijd gevaarlijk als ie er zin in heeft.