Yep !quote:
Sharapova klinkt toch wel als een erg zure verliezer moet ik zeggen.quote:LONDEN - "Dit meisje dat mij verslagen heeft, gaat zeker niet het toerooi winnen", reageerde Maria Sjarapova na haar verrassende uitschakeling op Wimbledon. "Maar ze verslaat mij en dat maakt waarschijnlijk haar hele toernooi goed." De als derde geplaatste Russische tennisster verloor donderdag in twee sets (6-2 en 6-4) van haar landgenote Alla Kudryavtseva.
"Zij had helemaal niets te verliezen", aldus Sjarapova. " Iedere bal was raak bij haar en ik was veel te ongeduldig", verklaarde de Russin dan ook haar nederlaag. In de partij sloeg Sjarapova maar liefst 22 onnodige fouten.
Erg gelukkig was ze niet nee, niet zo verwonderlijk als ex-winnares van dit toernooiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:40 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Sharapova klinkt toch wel als een erg zure verliezer moet ik zeggen.
En Hewitt is best wel weer in vorm, dus wie weet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:51 schreef RayMania het volgende:
In de vierde ronde waarschijnlijk een clash tussen de laatste twee winnaars van Wimbledon. Toch wel leuk.
Roger tegen zichzelfquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:51 schreef RayMania het volgende:
In de vierde ronde waarschijnlijk een clash tussen de laatste twee winnaars van Wimbledon. Toch wel leuk.
Nu raakt Hewitt een toefje vermoeidquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Hewitt is een toefje in de problemen volgens Van Cuilenborg...
jezus gast, hoe eigenwijs kan je zijn? kijk eens naar resultaten en wat hun specialiteiten zijn. Ik geef tig argumenten waarom ze goede grasspelers zijn en jij zit een beetje uit je neus te vreten. Stepanek en Kiefer zijn absolute grasspelers, of tenminste, hun spel is perfect voor gras. Goede service, goede volleys...vaak service volley, vlakke slagen en resultaten op deze ondergrond!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo kun je voor iedereen wel wat bedenken. Als je Kiefer, Youzhny, Stepanek en Haas al als goede grasspelers ziet
Met dat laffe spelletje van hem redt hij het niet tegen Federer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:51 schreef Norrage het volgende:
Hewitt was indrukwekkend hoor...6 onnodige fouten of zo??? Erg goed, maar ja, dan gaat ie niet van Fed winnen ben ik bang...Maar misschien heeft Fedje een mindere dag en krijgen we een leuke wedstrijd!
Nee, alleen Roddick speelt laf... Bij Hewitt is het degelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Met dat laffe spelletje van hem redt hij het niet tegen Federer.
Hij heeft gewoon geluk gehad dat hij tegen Haase, Montanes en Bolelli moest, die niet sterk zijn op gras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |