Ik moet even terug denken aan ik dacht dat het Mukie was. Met die grote tattoo over haar hele rug heen. Dát is dan weer wel briljant. Al zou ik dat zelf nooit laten doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je heel bewust kiest om je armen vol te laten plempen met een goed design ben je meestal wel wat ouder en wijzer dan de gemiddelde kontgewei-draagster/drager. Dit soort tattoos zijn allesbehalve ordinair maar wel kunstzinnig verantwoord en niet voor trucker Sjon, over het algemeen.
Ik zag op fok ook enkele mensen die hun hele lijf onder hebben gekleurd.. Dan ben ik van mening dat het ordinaire misschien een andere benaming zal kunnen genieten. Het is inderdaad kunstzinniger dan ordinair.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je heel bewust kiest om je armen vol te laten plempen met een goed design ben je meestal wel wat ouder en wijzer dan de gemiddelde kontgewei-draagster/drager. Dit soort tattoos zijn allesbehalve ordinair maar wel kunstzinnig verantwoord en niet voor trucker Sjon, over het algemeen.
Ongeacht hoeveel tattoo's ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
[Even eerlijk zijn]: als ik iemand met tattoo's zie lopen, dan schiet er door mijn hoofd -> damn, komt uit een fout of eenvoudig milieu.. (ik kom ook uit een normaal nest, maar toch schiet het door mijn hoofd)[/Even eerlijk zijn]
Als je niet naar die vooroordelen handelt, prima toch.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:22 schreef draaijer het volgende:
[..]
[Even eerlijk zijn]: als ik iemand met tattoo's zie lopen, dan schiet er door mijn hoofd -> damn, komt uit een fout of eenvoudig milieu.. (ik kom ook uit een normaal nest, maar toch schiet het door mijn hoofd)[/Even eerlijk zijn]
Ik kom ook uit een heel net gezin, ik zat in een kerkkoor en deed aan sport, ben gelukkig opgegroeid en had een fijne jeugd. En nog steeds ben ik netjes, ik kom alleen niet meer in de kerk en heb nogal wat plaatjes en er is nog ruimte voor meerquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Isegrim het volgende:
Tattoos hebben echt helemaal niets met afkomst of milieu te maken. Het soort tattoos misschien wel, maar er zijn mensen uit alle mogelijke 'walks of life' die tattoos hebben.
Waarom? Het dragen van tattoo's geeft aan dat je asociaal angehaucht bent. Helemaal niks mis mee, als je bij de asocialen wil horen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ongeacht hoeveel tattoo's ?dus als je iemand met 1 voorbij ziet lopen ook?
ik vind je kortzichtig
Moeilijk te definieren, vaak zijn het mensen die willen dat je iets doet of koopt (makelaars, consultants) die met een duur pak uitstralen dat "als je doet wat ik zeg gaat het straks net zo goed met jou".quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
ha \o/.. Maar wat is in jou ogen 'overdressed'?
Als je aan onze tattoo's komt, kom je aan onsquote:
Maak van een topic geboren uit oprechte interesse weer het zoveelste topic vol kortzichtigheden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom? Het dragen van tattoo's geeft aan dat je asociaal angehaucht bent. Helemaal niks mis mee, als je bij de asocialen wil horen.
In "mijn" vrienden kring heeft niemand een tattoo.. Is wel een zelfde soort type / groep mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:24 schreef Isegrim het volgende:
Tattoos hebben echt helemaal niets met afkomst of milieu te maken. Het soort tattoos misschien wel, maar er zijn mensen uit alle mogelijke 'walks of life' die tattoos hebben.
Jij hebt even bepaald voor ons wat "normaal" is?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:22 schreef draaijer het volgende:
[Even eerlijk zijn]: [...] (ik kom ook uit een normaal nest, maar toch schiet het door mijn hoofd)[/Even eerlijk zijn]
okidoki.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom? Het dragen van tattoo's geeft aan dat je asociaal angehaucht bent. Helemaal niks mis mee, als je bij de asocialen wil horen.
In mijn vriendenkring zijn er ook weinig mensen met een tattoo. Ik heb d'r wel eentje, terwijl ik uit een 'upperclass' (quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
In "mijn" vrienden kring heeft niemand een tattoo.. Is wel een zelfde soort type / groep mensen
Misschien ben ik wel kortzichtig.. Ik wil er niemand mee aanvallen en ik zie het ook als iets wat ik zelf verzin, maar ik zal niet zo snel contact zoeken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ongeacht hoeveel tattoo's ?dus als je iemand met 1 voorbij ziet lopen ook?
ik vind je kortzichtig
Grappig, daar vroeger en volgens mij nu nog steeds elk koningshuis een tattoage had, dat ter herkenning voor mensen wie bij het koningshuis hoorde en wie niet....verhip...je hebt idd gelijk...asocialen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring hebben 1 of 2 mensen een tattoo. En allemaal met een speciale redenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring zijn er ook weinig mensen met een tattoo. Ik heb d'r wel eentje, terwijl ik uit een 'upperclass' () milieu kom en hoogopgeleid ben.
Ik ook, niet gewoon een tattoo puur om het hebben van een tattoo; hij heeft echt betekenis voor me.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
In mijn vriendenkring hebben 1 of 2 mensen een tattoo. En allemaal met een speciale reden
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel kortzichtig.. Ik wil er niemand mee aanvallen en ik zie het ook als iets wat ik zelf verzin, maar ik zal niet zo snel contact zoeken.
Hoezo? Is geen kortzichtigheid. Tattoo's zijn asociaal, worden gedragen door asocialen, klaar. Daar mag jij een andere mening over hebben, maar dat is van het niveau dat je je kind wesley noemt, en dan verbaast zijn dat iedereen meteen weet dat je een kamper bent.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Maak van een topic geboren uit oprechte interesse weer het zoveelste topic vol kortzichtigheden.
Goed bezig.
ik vind tribals dus wel weer ontzettend tof. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor tribals. Maar idd, dolfijnen, vlinders en troep,quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Retro_Doll het volgende:
Ik heb ook een tattoo, en ik kom uit een heel goed milieu. Ik heb hem zelf ontworpen en hij heeft een emotionele betekenis voor mij.
Maarbij tattoo's kun je denk ik twee groepen onderscheiden. Een groep die tattoo's neemt omdat ze het zelf graag willen en dit niet doen voor andere. De andere groep gaat vaak met de hype mee en dragen vaak kleding waarbij de tattoo goed zichtbaar is. Ik vind tribals bijvoorbeeld echt spuug lelijk en enorm zonde. Ook afbeeldingen zoals vlinders, dolfijntjes en stripfiguren vind ik lelijk.
Ik ben trots op de mijne, en van alle mensen die mij kennen weet maar 1/3, mischien zelfs minder dat ik een tattoo heb.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef draaijer het volgende:
Ach, ik draag regematig bretels.. De reacties daarop zijn misschien wel gelijk aan mijn reactie op tattoo's.Dus iedereen heeft wel iets waar hij of zij een eigen sterke mening op heeft. Toch?
misschien wel kortzichtigquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel kortzichtig.. Ik wil er niemand mee aanvallen en ik zie het ook als iets wat ik zelf verzin, maar ik zal niet zo snel contact zoeken.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoezo? Is geen kortzichtigheid. Tattoo's zijn asociaal, worden gedragen door asocialen, klaar. Daar mag jij een andere mening over hebben, maar dat is van het niveau dat je je kind wesley noemt, en dan verbaast zijn dat iedereen meteen weet dat je een kamper bent.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |