waarde x 1,17 = Aquote:Op maandag 30 juni 2008 21:52 schreef ZariuM het volgende:
Wie weet trouwens wat de kosten zijn als je sneakers gepikt worden bij de douane? Invoerkosten dus en dan vanuit Amerika..
Fuck, heb je die veters gewoon gejat? Daar heb ik ook nog aan zitten denkenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef Teije het volgende:
[ afbeelding ]
pickup+wivah rechts whehehehehehe
op 1 juli?quote:
Thanx, dan wacht ik nog ff met de parra 95 bestellen @ cali.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
We houden jullie hier iig op de hoogte.
Dat limited edtiion is echt een groot nadeel van NB schoenen. Zo overdreven.quote:
Die zijn niet zo limited edition hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:24 schreef refused. het volgende:
[..]
Dat limited edtiion is echt een groot nadeel van NB schoenen. Zo overdreven.
Nee dat bedoel ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zijn niet zo limited edition hoor.
die zijn van rein de vosquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:26 schreef refused. het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die rayguns, Teije?
Oh ja die had er een paar liggen, helaas niet in 9,5.quote:
Ja wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:53 schreef refused. het volgende:
Groot gelijk sjimz... zo vet zijn die schoenen toch niet....
Niet van mijns.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:26 schreef refused. het volgende:
Hoeveel was je kwijt voor die rayguns, Teije?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |