abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:06:01 #1
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_59696514
quote:
Of toch niet

Mijn vader was laatst wat aan het rondkijken naar Golden Retrievers. Blijkbaar kriebelt er dus weer wat. Ik heb even met mijn vader gesproken en inderdaad, het kriebelt. Hij wilde misschien volgend jaar ergens wel weer een pup. Aan de ene kant werd ik toch een beetje blij, maar dat werd gelijk minder omdat Max toen to mind kwam. Ik voel me nog best schuldig terwijl er geen eens concrete plannen waren.

Enfin, wij zijn echte Golden Retriever mensen. Boy hebben we 15 jaar gehad en een jaar later was Max daar. Ik heb letterlijk vanaf mijn geboorte een Golden om me heen gehad en ook al zei ik dat ik geen hond meer wilde, het is raar. Raar zonder hond. Vorig jaar zijn we van ons geloof gevallen en kwam er een kat bij. Begrijp me niet verkeerd, we vinden het beest geweldig en liggen vaak met hem te kroelen ed, maar, het is geen hond.

Long story short, wij willen een donkere Golden. Donker, hoog op de poten, groot en stevig met een brede kop. Zoals de Golden hoort te zijn. Anyway, ik wist dat ze die bijna niet meer maken. Alles is wit, kort op de poten met een lelijke kop. (imo) Ik was dus wat aan het rond kijken met de gedacht dat als ik uberhaupt al iets zou vinden, de kans klein is dat daar dit jaar nog wat uit voort komt

En nu ben ik ineens afspraken aan het maken met 3!!! kennels waar we wel even willen kijken.

En dan denk ik weer aan Max.

Ik heb niet echt een doel met dit topic. Ik weet het gewoon niet Wil ik dit nu wel? Of, kán ik het wel? Ik had niet verwacht nu al langs kennels te gaan. Er zijn nu trouwens nog geen pups, bij 2 kennels zijn ze in de maak en de ander wordt rond september gedekt.

nwfqefguqhnsakf Ik weet het niet
Update!!!

Inmiddels is het wachten op twee pups.
Eén voor Queen_Bee en één voor haar tante

[ Bericht 6% gewijzigd door senesta op 13-08-2008 09:18:45 ]
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_59696572
Nieuwe halen en jezelf wijs maken dat het de gereincarneerde versie is van Max
pi_59696591
Als je zo'n duidelijk beeld hebt van wat je wil, en je al afspraken aan het maken bent, weet je het antwoord zelf al.
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:18:39 #4
150152 Queen_Bee
pi_59696614
Dit beeld hebben we al sinds Boy
I'm super sonic man
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:21:20 #5
150152 Queen_Bee
pi_59696642
Ik zal altijd van honden houden hè, zeker de golden. Maar stel dat we straks een pup hebben en zo gauw als ie lief bij me komt doen en wat loving wil en ik dan aan Max ga denken waardoor ik het beest misschien wel wegduw. Voor zoiets ben ik dus bang.

Edit: Niet letterlijk hè, maar de hond heeft liefde nodig ( ) en ik ben dus bang dat ik me daardoor misschien te schuldig ga voelen en daar zou de hond dan de dupe van worden
I'm super sonic man
pi_59696763
Ach jeetje joh. Ik snap wat je bedoelt maar probeer je niet schuldig te voelen. Max blijft Max. Dat is de hond waar jullie al die jaren van hebben gehouden en nu nog verdriet over hebben. Een nieuwe pup kan en zal hem nooit vervangen. Gewoon omdat het Max niet is. Dat betekent niet dat je niet van je nieuwe pup mag houden en genieten. Ondanks dat ie qua uiterlijk op Max zal lijken omdat dat nu precies is wat je zoekt zal de pup ook hele andere trekken hebben. Het is geen nieuwe Max, en het is ook geen vervanging voor Max, dus schuldig voelen is niet nodig.
Ga lekker puppiesnuiven, zoek er eventueel een uit en geniet van zo'n heerlijk jong ding, met misschien af en toe wat streken die Max ook had.

Ik heb ook wel eens met de nieuwe pup in mijn armen zitten huilen om de vorige omdat ie op dat moment net dat ene trekje vertoonde.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_59696788
Ik denk trouwens dat je het beste weet wat je moet doen, zodra je een puppy hebt gevonden. Dat eerste gevoel wat je hebt, zal allesbepalend zijn voor de rest.
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:43:41 #8
150152 Queen_Bee
pi_59696844
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:34 schreef Nies het volgende:
Ach jeetje joh. Ik snap wat je bedoelt maar probeer je niet schuldig te voelen. Max blijft Max. Dat is de hond waar jullie al die jaren van hebben gehouden en nu nog verdriet over hebben. Een nieuwe pup kan en zal hem nooit vervangen. Gewoon omdat het Max niet is. Dat betekent niet dat je niet van je nieuwe pup mag houden en genieten. Ondanks dat ie qua uiterlijk op Max zal lijken omdat dat nu precies is wat je zoekt zal de pup ook hele andere trekken hebben. Het is geen nieuwe Max, en het is ook geen vervanging voor Max, dus schuldig voelen is niet nodig.
Ga lekker puppiesnuiven, zoek er eventueel een uit en geniet van zo'n heerlijk jong ding, met misschien af en toe wat streken die Max ook had.

Ik heb ook wel eens met de nieuwe pup in mijn armen zitten huilen om de vorige omdat ie op dat moment net dat ene trekje vertoonde.
Daar noem je dus juist één van mijn angsten en Max trekje en dan "Dat was Max zijn trekje " Of dat ie nooit goed genoeg zou zijn want Max staat op een pedestal
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk trouwens dat je het beste weet wat je moet doen, zodra je een puppy hebt gevonden. Dat eerste gevoel wat je hebt, zal allesbepalend zijn voor de rest.
Zou het? Heb dan wel het "probleem" dat er nog geen pups zijn wanneer wij daar heen gaan
I'm super sonic man
pi_59696876
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:43 schreef Queen_Bee het volgende:

Zou het? Heb dan wel het "probleem" dat er nog geen pups zijn wanneer wij daar heen gaan
Nou ja, je gaat niet nu al een pup reserveren lijkt me toch? Ik weet niet hoe dat werkt bij pups, maar het lijkt me dat je toch eerst moet kijken of het klikt.
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:52:04 #10
150152 Queen_Bee
pi_59696964
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, je gaat niet nu al een pup reserveren lijkt me toch? Ik weet niet hoe dat werkt bij pups, maar het lijkt me dat je toch eerst moet kijken of het klikt.
Nu ja, vaak is de helft al besproken voordat ze uberhaupt geboren zijn. Dan kan het wel zo zijn dat je misschien Pup X wilde maar dat de fokker later zegt dat Pup Z beter bij je past oid
I'm super sonic man
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:55:33 #11
103012 Nies
Die hekse
pi_59697013
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:43 schreef Queen_Bee het volgende:

Daar noem je dus juist één van mijn angsten en Max trekje en dan "Dat was Max zijn trekje " Of dat ie nooit goed genoeg zou zijn want Max staat op een pedestal
De nieuwe hond wordt nooit Max natuurlijk. Ik denk dat je dat ook wel snapt, anders was je geen puppies ant kijken
De pup zal misschien af en toe wat trekjes vertonen maar in het geheel een totaal andere (leuke!) hond worden. En geen Max. Dat kan ook niet niet, want Max was de meest geweldige, maar dat betekent niet dat je niet van een andere hond kan of mag houden.

En ga inderdaad eens bij een fokker met pups langs. Kun je zelf beoordelelen hoe je je daar onder voelt.
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:58:31 #12
150152 Queen_Bee
pi_59697047
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:55 schreef Nies het volgende:

[..]

De nieuwe hond wordt nooit Max natuurlijk. Ik denk dat je dat ook wel snapt, anders was je geen puppies ant kijken
De pup zal misschien af en toe wat trekjes vertonen maar in het geheel een totaal andere (leuke!) hond worden. En geen Max. Dat kan ook niet niet, want Max was de meest geweldige, maar dat betekent niet dat je niet van een andere hond kan of mag houden.

En ga inderdaad eens bij een fokker met pups langs. Kun je zelf beoordelelen hoe je je daar onder voelt.
Dacht jij ook zoals ik? En kwam het dus goed of was jij al op een verder punt?
I'm super sonic man
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:07:00 #13
103012 Nies
Die hekse
pi_59697175
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:58 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dacht jij ook zoals ik? En kwam het dus goed of was jij al op een verder punt?
Ik dacht ook zoals jij. Ik heb maanden tranen met tuiten gehuild om 'mijn' hondje. Mijn andere dog was zo verschrikkelijk alleen en liep met zijn ziel onder zijn arm. Dat gaf voor mij de doorslag. Daardoor had ik met drie maanden al een ander pupje in huis lopen. Dat was geen vervanging, ze kon toch nooit zo geweldig worden als de vorige. En ze is ook nooit geworden zoals de vorige. Ze is een compleet andere hond met af en toe wat dezelfde trekjes (tuurlijk, het is hetzelfde ras) ze is helemaal geweldig op haar eigen manier en we zijn stapelgek op haar hoor
  donderdag 26 juni 2008 @ 15:13:17 #14
150152 Queen_Bee
pi_59706928
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:07 schreef Nies het volgende:

[..]

Ik dacht ook zoals jij. Ik heb maanden tranen met tuiten gehuild om 'mijn' hondje. Mijn andere dog was zo verschrikkelijk alleen en liep met zijn ziel onder zijn arm. Dat gaf voor mij de doorslag. Daardoor had ik met drie maanden al een ander pupje in huis lopen. Dat was geen vervanging, ze kon toch nooit zo geweldig worden als de vorige. En ze is ook nooit geworden zoals de vorige. Ze is een compleet andere hond met af en toe wat dezelfde trekjes (tuurlijk, het is hetzelfde ras) ze is helemaal geweldig op haar eigen manier en we zijn stapelgek op haar hoor
Hmm, ik denk ook dat dat ik hier wel enthousiast mee bezig kan zijn een hint is, ook al voel ik me daarna gelijk schuldig . Maar hey, er loopt morgen nog niet gelijk een pup rond natuurlijk.

Net een afspraak met één kennel gemaakt voor de 6e, dat is al zo dichtbij. Dan komen de twijfels toch steeds weer Oh jezus, ik ben echt erg
I'm super sonic man
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 23:22:04 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59743639
Even in Fauna gezet
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:37:52 #16
150152 Queen_Bee
pi_59744161
Ooohh, vergat ik het weer.

Had dus afspraken gemaakt voor volgende week zondag, maar dan zijn ze hier op vakantie. Doh. Nu dus maandag naar een kennel
I'm super sonic man
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 23:39:05 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59744204
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ooohh, vergat ik het weer.

Had dus afspraken gemaakt voor volgende week zondag, maar dan zijn ze hier op vakantie. Doh. Nu dus maandag naar een kennel
Spannend hoor, neem je een camera mee?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 23:42:56 #18
150152 Queen_Bee
pi_59744306
Daar zijn ook nog geen puppies
I'm super sonic man
  woensdag 2 juli 2008 @ 12:30:36 #19
150152 Queen_Bee
pi_59839001
Huu, waren dus maandag heen geweest. Zag er aardig uit allemaal, 3 honden en had ze op gegeven moment alledrie tegelijk op schoot
Op de echo stonden 5 pups, dus waarschijnlijk zijn het er 6 of 7. Wij waren nr 6 en t schijnt 3 x teef en 3x reu te zijn, wat men dus wil hebben.

Nu is de vader blond, wij zijn nummer 6, +- 6 pups, de kans is dus niet zo groot dat wij uberhaupt in aanmerking komen. Ik denk dat ik er daarom ook wat makkelijker mee om kon gaan. Al was het voor mijzelf wel leuk om te weten dat ik in ieder geval met andere honden weer om kan gaan.

Anyway, kreeg net nog een email van iemand anders. Die honden lijken op het eerste gezicht exact wat wij willen, ik weet daar alleen dus nog niet veel over. Wel weet ik dat die pups waarschijnlijk volgende week al geboren worden Hoe ik dus bij die eerste nog wat normaal kon doen krijg ik hier nu toch al wat de kriebels, zo snel al. Meh. Ik word echt een labiel wijf zeg
I'm super sonic man
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:13:47 #20
103012 Nies
Die hekse
pi_59841652
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Huu, waren dus maandag heen geweest. Zag er aardig uit allemaal, 3 honden en had ze op gegeven moment alledrie tegelijk op schoot
Op de echo stonden 5 pups, dus waarschijnlijk zijn het er 6 of 7. Wij waren nr 6 en t schijnt 3 x teef en 3x reu te zijn, wat men dus wil hebben.

Nu is de vader blond, wij zijn nummer 6, +- 6 pups, de kans is dus niet zo groot dat wij uberhaupt in aanmerking komen. Ik denk dat ik er daarom ook wat makkelijker mee om kon gaan. Al was het voor mijzelf wel leuk om te weten dat ik in ieder geval met andere honden weer om kan gaan.

Anyway, kreeg net nog een email van iemand anders. Die honden lijken op het eerste gezicht exact wat wij willen, ik weet daar alleen dus nog niet veel over. Wel weet ik dat die pups waarschijnlijk volgende week al geboren worden Hoe ik dus bij die eerste nog wat normaal kon doen krijg ik hier nu toch al wat de kriebels, zo snel al. Meh. Ik word echt een labiel wijf zeg

Relax!
Je bent toch niets verplicht?
Je kan (met nadruk op kán) even gaan kijken. Maar als jij al de kriebels krijgt omdat je het nog te vroeg vindt, dan toch niet?
Er komt vanzelf een moment dat je 'Jaaaaa!' denkt
pi_59842696
Inderdaad je bent niets verplicht.
Denk vooral daaraan..
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:03:57 #22
150152 Queen_Bee
pi_60274345
Het is beslist. Er komt een hond Als het goed is bevalt er één volgende week maar wij waren daar nummer 6 + de vader is licht dus kleine kans dat er een donkere reu voor ons bij zit.

Verder heb ik nu contact met de eigenaar van een reu waar we gelijk verliefd op waren. Juist toen ik belde om te vragen waren ze aan het wachten tot de teef loops werd zodat de mooie reu haar kon gaan dekken.

Nog geen idee of dat nu al eens gelukt is of niet, zal je ook pas na een week of 4 kunnen zien op een echo denk ik hè?

En dat is nog niet alles, mijn tante wil toch ook wel weer een hond. Zij woont alleen met de kat tho en werkt dus wij gaan dan de pup opvoeden tot hij met haar mee kan. Zij is hier wel elke avond bijna en gaat dan zelf met hem op cursus ed maar wij zorgen dat ie zindelijk wordt ed. Waarschijnlijk gaat ie ook gewoon elk weekend met haar mee. Sommige FFers zullen dit misschien niet okay vinden, maar I don't really care. De hond heeft later de kat om mee te spelen en tante is geen hele dagen weg dus dat zit wel goed. Alleen niet genoeg tijd om in het begin de pup goed op te voeden. En verder heeft ie dan mijn hond to be als vriendje

Ik jank nog steeds wel om Max maar me dunkt dat wij een nieuwe hond ook weer een goed thuis kunnen bieden. Als ie maar niet denkt dat ie Max kan gaan vervangen
I'm super sonic man
pi_60274618
Ik ben blij, ook voor je tante Het gaat allemaal goed komen !
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:35:30 #24
150152 Queen_Bee
pi_60274866
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:20 schreef ymme het volgende:
Ik ben blij, ook voor je tante Het gaat allemaal goed komen !
Thanks

Ik word al helemaal blij als ik eraan denk hoe ze straks samen door t gras rennen en gezellig samen op cursus enzo Als het goed is dan. Het is niet zeker dat ze uit hetzelfde nest gaan komen dus misschien moet de cursus wel alleen, maar dan zitten ze toch nog vaak zat bij elkaar om goeie vrienden te worden
I'm super sonic man
pi_60275680
QB, jij kunt helemaal geen pup wegduwen. Dus ik zou er voor gaan. Als de hond er is, is ie toch weer heel anders dan Max. En ga je op een nieuwe manier van hem / haar houden, je vergeet Max echt niet door de nieuwe hond. Dat is met Boy toch ook niet gebeurd.

Oh ik zie nu pas dat ik te laat reageer heel veel plezier met je nieuwe hondje meid, geniet er van

En maak enorm veel foto's voor ons, natuurlijk
pi_60275735
Wat super dat jullie weer voor een golden gaan. Hier is het ook een golden familie.
Wij hebben er 1 een donkere reu, mijn ene tante heeft een teefje wat lichter en weer een andere tante heeft 3 goldens en zijn vrij donker.
Ik vind die witte dingen ook niets aan, dat zijn echt van die show beesten.

Ik hoop dat jullie binnenkort een mooie pup zullen kunnen vinden! Geduld zal een schone zaak zijn.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 19:44:51 #27
150152 Queen_Bee
pi_60276435
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef Dipkip het volgende:
QB, jij kunt helemaal geen pup wegduwen. Dus ik zou er voor gaan. Als de hond er is, is ie toch weer heel anders dan Max. En ga je op een nieuwe manier van hem / haar houden, je vergeet Max echt niet door de nieuwe hond. Dat is met Boy toch ook niet gebeurd.

Oh ik zie nu pas dat ik te laat reageer heel veel plezier met je nieuwe hondje meid, geniet er van

En maak enorm veel foto's voor ons, natuurlijk
! Thanks Mja, ik dacht zo van straks zit ik even aan Max te denken en dan komt de nieuwe hond eraan en dat is dan wel het laatste wat ik wil. Maar ik moet gewoon niet zo dom doen want Max blijft eeuwig de geweldige Max en een nieuwe hond zal daar niets aan veranderen aan inderdaad. Het voelde alleen zo gemeen tegenover Max. Maar als er zoiets is als the afterlife weet Max hoe ik nog over hem denk en als dood dood is weet ie er sowieso helemaal niets van, dus

Ha, ik ga van begin tot eind foto's maken Boy was 23 jaar geleden en daar zijn echt maar weinig foto's van. Max heeft wel meer foto's maar ook te weinig dus deze keer schiet ik hele albums vol
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:11 schreef Kissi4 het volgende:
Wat super dat jullie weer voor een golden gaan. Hier is het ook een golden familie.
Wij hebben er 1 een donkere reu, mijn ene tante heeft een teefje wat lichter en weer een andere tante heeft 3 goldens en zijn vrij donker.
Ik vind die witte dingen ook niets aan, dat zijn echt van die show beesten.

Ik hoop dat jullie binnenkort een mooie pup zullen kunnen vinden! Geduld zal een schone zaak zijn.
Gelukkig nog meer mensen die weten hoe de Golden hoort te zijn Ooit, als ik later groot en rijk ben ga ik donkere, grote Goldens kweken

Heb je misschien nog adressen liggen ergens? De ene hebben we dus maar een kleine kans en de ander weten we niet eens of ze wel zwanger wordt dus ik heb graag wat achter de hand.

Vinden jullie het trouwens niet gek/raar/stom/slecht dat die andere pup dan twee huizen zal hebben in het begin? Ik persoonlijk denk dat dat uitstekend kan natuurlijk, anders zouden we het niet doen maar ik kan me voorstellen dat er tegenstanders zijn?
I'm super sonic man
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:11:58 #28
150152 Queen_Bee
pi_60277017
Oh, naam suggesties mogen ook trouwens Ik ben op zoek naar een semi korte naam. Eén of twee lettergrepen. En geen Piet of Klaas.
I'm super sonic man
pi_60280683
Leuk voor jullie QB!!
Ik vond het ook heel raar om nadat mijn vorige hond is overleden(18jaar) een andere hond te nemen,maar ondertussen hebben we 2 lieve schatten waar ik ook helemaal gek op ben Ik zal Bas nooit vergeten en ik mis hem soms nog ook al is het weer zo'n 4jaar geleden dat ie is overleden,Gijs en Joost vervangen hem niet want hun hebben een heel ander karakter maar ik zou nooit zonder honden kunnen en willen!

Hopelijk vinden jullie snel een geschikte pup!
En ik vind het trouwens helemaal niet raar dat de pup van je tante bij jullie komt,als ie als ie bij jullie weggaat maar genoeg aandacht krijgt!
01-08-2008
pi_60293286
Ik vind Lex erg leuk, maar misschien lijkt dat teveel op Max.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:10:35 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60294978
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh, naam suggesties mogen ook trouwens Ik ben op zoek naar een semi korte naam. Eén of twee lettergrepen. En geen Piet of Klaas.
Dazel.

Hoi trouwens
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60320485
Mooi om te zien dat je toch voor weer een hond gekozen hebt! Het missen van een overleden hond, is heel wat anders dan het missen van een hond in het algemeen!
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 27 juli 2008 @ 20:28:22 #33
150152 Queen_Bee
pi_60383207
Nou, ik heb de laatste tijd een paar keer over Max gedroomd Alsof alles gewoon was alleen wist ik wel dat ie dood is. Daarom wilde ik zijn gezicht ook nooit zien in de dromen. In de laatste droom heb ik wel gekeken en toen was zijn gezicht gewoon, alleen wat ouder

Maar, heb net wel mail gehad. De eerste optie met witte vader waar we nummer 6 waren en waar de echo 6 pups liet zien. Gisteren zijn 9! puppies geboren waarvan 6 reuen

Ennnnnnnn
quote:
Alle hondjes hebben een kleurtje, de donkerste van het stel is ook nog een reu.
Wij hebben nog wel een reu over nu *** er meer heeft dan gepland.
Dus, kunnen we 2 broertjes nemen ivm tante

Ik ga nog even kijken of men hier Lex leuk vindt, maar ik denk het niet

I'm super sonic man
  zondag 27 juli 2008 @ 21:04:24 #34
150152 Queen_Bee
pi_60383827
"Lex?" "Nee."
I'm super sonic man
pi_60384745
Lex vind ik ook helemaal niks.

Mischien heb ik een beetje aparte smaak wat namen voor de hond betreft,die van mij heten Joost en Gijs,maar ik vind ook erg leuk,

Thijs
Bram
Frits
Guus
Teun
Mark
Bas
Job

of eventueel Jack,zou ik zelf niet voor kiezen maar zo heet de hond van mijn broer en heeft ook wel wat.
01-08-2008
  zondag 27 juli 2008 @ 22:24:38 #36
150152 Queen_Bee
pi_60385294
Jack stond wel op mijn lijstje inderdaad. De rest van de namen die je noemt vind ik weer zo een hype In OUD is het ook al aan de gang.Jack, James, Jay, Dice vind ik leuk, maar de rest wil niets
I'm super sonic man
pi_60385548
Mooie donkere moeder. Puppen zijn niet heel erg donker, maar zullen met de tijd wel donkerder opkleuren.

Leuk hoor!
pi_60385594
Kijk anders even op www.hondennamen.nl mischien zit daar wel iets voor jullie tussen.
01-08-2008
  zondag 27 juli 2008 @ 22:38:52 #39
150152 Queen_Bee
pi_60385599
@ Kissi Dat is wel de bedoeling ja Ik ga er vanuit dat de donkerste zoals moeder wordt of iets lichter
I'm super sonic man
  zondag 27 juli 2008 @ 22:39:53 #40
150152 Queen_Bee
pi_60385628
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:38 schreef Pure-Poison het volgende:
Kijk anders even op www.hondennamen.nl mischien zit daar wel iets voor jullie tussen.
Ik heb ondertussen al 3 van die sites bekeken, van A naar Z
I'm super sonic man
pi_60385800
hahaha.... nou dan wordt het moeilijk! Suc6 ermee
01-08-2008
  zondag 27 juli 2008 @ 22:49:34 #42
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60385855
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Jack stond wel op mijn lijstje inderdaad. De rest van de namen die je noemt vind ik weer zo een hype In OUD is het ook al aan de gang.Jack, James, Jay, Dice vind ik leuk, maar de rest wil niets
dice, dice, ik heb dice bedacht
pi_60389714
Duncan. Vond ik toen leuk.

Onze golden reu heet Shadow, ik weet dat het toen ook nog een heel gezoek was naar een naam.
Hier een foto van hem.

pi_60389763
Joep!
  maandag 28 juli 2008 @ 11:50:55 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60392800
quote:
Op maandag 28 juli 2008 08:10 schreef Kissi4 het volgende:

Onze golden reu heet Shadow, ik weet dat het toen ook nog een heel gezoek was naar een naam.
Hier een foto van hem.

[ afbeelding ]
Mijn was wel simpel. Hij was net een klein wollig beertje. Nou, baloe de beer uit jungle boek. Dus hij heet Baloe
pi_60399361
quote:
Op zondag 27 juli 2008 22:24 schreef Queen_Bee het volgende:
De hond van mn ouders heet Mike Dat is wel een toffe hondennaam
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_60400192
quote:
Op maandag 28 juli 2008 11:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn was wel simpel. Hij was net een klein wollig beertje. Nou, baloe de beer uit jungle boek. Dus hij heet Baloe
Ik ken 3 honden die Balou of Baloe heten. .
pi_60406109
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja die naam komt echt heel veel voor, is leuk, maar ik zou er niet voor kiezen.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:13:57 #49
150152 Queen_Bee
pi_60406175
quote:
Op maandag 28 juli 2008 08:10 schreef Kissi4 het volgende:

Hier een foto van hem.

[ afbeelding ]
Oh hij heeft ook een aardig kleurtje Maar mijn ouders wel zeker niet zoiets als naam. Hiervoor waren het Boy en Max, niks geks dus
I'm super sonic man
  maandag 28 juli 2008 @ 22:35:25 #50
150152 Queen_Bee
pi_60406701
Oh ja! Het worden dus wel twee pups Twee reutjes Er was dus inderdaad één over nu er meer pups dan verwacht zijn en die gaat naar tante
I'm super sonic man
  maandag 28 juli 2008 @ 22:35:47 #51
150152 Queen_Bee
pi_60406709
1500 euro
I'm super sonic man
  maandag 28 juli 2008 @ 22:52:01 #52
150152 Queen_Bee
pi_60407091
Nog even van de site geplukt

Die met het bandje zijn volgens mij de teven. Ben ik nu de enige waarbij één pup een gekke kleur heeft?
I'm super sonic man
pi_60407420
quote:
Op maandag 28 juli 2008 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
1500 euro
Kost een pup?
Wat bedoel je met een gekke kleur?
01-08-2008
  maandag 28 juli 2008 @ 23:09:17 #54
150152 Queen_Bee
pi_60407467
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:06 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Kost een pup?
Wat bedoel je met een gekke kleur?
2. 750 t stuk.

Eén pup lijkt wat groen/bruinig de 4e van links, bovenop nummer 3
I'm super sonic man
pi_60412020
Toch denk ik als ik de foto's nu zo zie dat deze pups niet zo donker zullen worden als de moeder.
Ze zijn echt heel veel lichter, al weet ik ook wel dat ze later nog bijkleuren, maar zover denk ik niet.

En inderdaad, dat zijn wel de prijzen voor een pup.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:26:47 #56
150152 Queen_Bee
pi_60418099
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 08:05 schreef Kissi4 het volgende:
Toch denk ik als ik de foto's nu zo zie dat deze pups niet zo donker zullen worden als de moeder.
Ze zijn echt heel veel lichter, al weet ik ook wel dat ze later nog bijkleuren, maar zover denk ik niet.

En inderdaad, dat zijn wel de prijzen voor een pup.
Boy was ook heel licht als pup, die is toch t donkerst geworden van wat je kun krijgen

Dit komt uit het vorige nest van dezelfde combinatie. 't is wel een teef.

En volgens de fokker was er nog een pup die donkerder was dan dit
I'm super sonic man
pi_60418298
Die ene heeft inderdaad een soort groenige gloed over de vacht lijkt het, geen idee wat dat is.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:36:13 #58
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60418343
quote:
Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef MLI het volgende:

[..]

So?
  dinsdag 29 juli 2008 @ 13:37:22 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60418374
quote:
Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

2. 750 t stuk.

Eén pup lijkt wat groen/bruinig de 4e van links, bovenop nummer 3
met stamboom neem ik aan?
pi_60423511
Voor 750 euro per stuk neem ik dat wel aan ja, anders zou ik heel snel naar een ander nest gaan kijken.
Maar ik denk dat het wel goed zit.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:52:02 #61
150152 Queen_Bee
pi_60423886
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 13:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

met stamboom neem ik aan?
Joa. Al had Max ook een stamboom
I'm super sonic man
  dinsdag 29 juli 2008 @ 17:53:07 #62
150152 Queen_Bee
pi_60423902
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Kissi4 het volgende:
Voor 750 euro per stuk neem ik dat wel aan ja, anders zou ik heel snel naar een ander nest gaan kijken.
Maar ik denk dat het wel goed zit.
'k Heb er wel vertrouwen in. Wij waren al bij deze mensen langs geweest ed. Trouwens, ze zegt dat de rasvereniging de prijs vaststelt? Daar heb ik nog nooit van gehoord

[ Bericht 1% gewijzigd door Queen_Bee op 29-07-2008 18:11:33 ]
I'm super sonic man
pi_60425261
De rastvereniging zal wel een richtlijn geven maar de prijs vaststellen heb ik ook nog nooit van gehoord.
Die 2e van rechts heeft trouwens ook zo'n gloedje,wel iets minder.Weet ook niet wat het is mischien lijkt het erger door de foto.
01-08-2008
pi_60428349
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 17:53 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

'k Heb er wel vertrouwen in. Wij waren al bij deze mensen langs geweest ed. Trouwens, ze zegt dat de rasvereniging de prijs vaststelt? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Wie zegt dat dan dat de rasvereniging de prijs vast stelt.
Er wordt inderdaad een richtprijs gegeven.
www.goldenretrieverclub.nl

Heel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de fokker, is heel belangrijk.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:33:00 #65
150152 Queen_Bee
pi_60428895
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef Kissi4 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan dat de rasvereniging de prijs vast stelt.
Er wordt inderdaad een richtprijs gegeven.
www.goldenretrieverclub.nl

Heel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de fokker, is heel belangrijk.
De fokker. Maar een richtlijn is wat anders. De meeste warwn trouwens 650, dit is de enige 750

Ja, daar kon ik niets over een prijs vinden
I'm super sonic man
pi_60430781
Wat is nou precies het verschil tussen een donkere en een lichte golden? Ik vind zo'n donkere ook het mooist maar zitten er ook nog karakter verschillen of iets in?
01-08-2008
  woensdag 30 juli 2008 @ 00:10:39 #67
150152 Queen_Bee
pi_60432966
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen een donkere en een lichte golden? Ik vind zo'n donkere ook het mooist maar zitten er ook nog karakter verschillen of iets in?
Ligt eraan. Tegenwoordig wanneer je een donkere wil kom je in de jachtlijnen terecht. Shows willen geen donkere goldens meer dus die worden ook steeds lichter.

Jachtlijnen is dus wel anders omdat die honden over het algemeen meer will to please hebben. Alleen een blokje om is niet genoeg, daar moet je eigenlijk wel jacht of behendigheid ofzo mee doen. Zijn verder wel goede gezinshonden nog steeds

Deze donkere zijn toevallig geen jachtlijnen, maar ik heb ondertussen honderden kennels gezien en dat kom je niet vaak meer tegen 4 met donkere jachtlijnen, 2 "gewone" donkere waaronder deze

!
I'm super sonic man
pi_60433172
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik voel me nog best schuldig

En dan denk ik weer aan Max.
Wat een mooi compliment aan je lieve Max.
Je hebt zoveel van hem genoten dat je meer wilt.
Groter compliment kan je hem niet geven.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60437428
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ligt eraan. Tegenwoordig wanneer je een donkere wil kom je in de jachtlijnen terecht. Shows willen geen donkere goldens meer dus die worden ook steeds lichter.

Jachtlijnen is dus wel anders omdat die honden over het algemeen meer will to please hebben. Alleen een blokje om is niet genoeg, daar moet je eigenlijk wel jacht of behendigheid ofzo mee doen. Zijn verder wel goede gezinshonden nog steeds

Deze donkere zijn toevallig geen jachtlijnen, maar ik heb ondertussen honderden kennels gezien en dat kom je niet vaak meer tegen 4 met donkere jachtlijnen, 2 "gewone" donkere waaronder deze

!
Oke,thanks voor de uitleg. Maar komt er nu een pup (of 2) van deze fokker dan,en wanneer komt ie?
01-08-2008
pi_60441025
Ze zijn net geboren... Dus reken maar uit. Een week of zeven a acht.
  woensdag 30 juli 2008 @ 14:28:06 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60443517
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Pure-Poison het volgende:
volgens mij is het niet zo dat alle bruine goldens dominant(er) of iets anders zijn dan de lichte goldens.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:44:20 #72
150152 Queen_Bee
pi_60445615
Inderdaad 7 a 8, ik ga uit van 8. Ik zit er alleen wel een klein beetje mee dat ze de rasvereniging zo gebruikt voor meer geld. Eigenlijk wil ik daar ook iets over zeggen maar dan krijg ik straks "haal je m toch lekker ergens anders" mja.
En ja, 2 dus. Eén voor mijn tante die in t begin bij ons gaat wonen.

Waarom zouden donkere dominanter zijn? Die hebben juist een erg grote will to please dus if anything dan wel het tegenovergestelde
I'm super sonic man
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:47:28 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60445692
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Inderdaad 7 a 8, ik ga uit van 8. Ik zit er alleen wel een klein beetje mee dat ze de rasvereniging zo gebruikt voor meer geld. Eigenlijk wil ik daar ook iets over zeggen maar dan krijg ik straks "haal je m toch lekker ergens anders" mja.
En ja, 2 dus. Eén voor mijn tante die in t begin bij ons gaat wonen.

Waarom zouden donkere dominanter zijn? Die hebben juist een erg grote will to please dus if anything dan wel het tegenovergestelde
ervaring, ervaring

Ayway, 750 vind ik persoonlijk meevallen. De hond van mn zus was 2000 gulden.
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:50:48 #74
150152 Queen_Bee
pi_60445778
We betalen ook wel 750 wanneer adt de prijs is, het feit dat ze erom liegt vind ik niets. Als je hier al om gaat liegen.. Ik ben als de neten dat ik weer een zieke hond krijg

Besides, alle andere kennels zeggen 650, de Veluwe zal zijn eigen rasvereniging wel hebben (ja, sacrasme)
I'm super sonic man
  woensdag 30 juli 2008 @ 15:52:16 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60445823
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Queen_Bee het volgende:
We betalen ook wel 750 wanneer adt de prijs is, het feit dat ze erom liegt vind ik niets. Als je hier al om gaat liegen.. Ik ben als de neten dat ik weer een zieke hond krijg

Besides, alle andere kennels zeggen 650, de Veluwe zal zijn eigen rasvereniging wel hebben (ja, sacrasme)
is het een erkende fokker dan?

Wat je kan doen, is overleggen of je hem mag laten "keuren" (zoals dat altijd gebeurt in het boekje. Ogen enzo) bij een DA die je zelf uitkiest (wel in de buurt natuulk)
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:04:45 #76
150152 Queen_Bee
pi_60446133
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

is het een erkende fokker dan?

Wat je kan doen, is overleggen of je hem mag laten "keuren" (zoals dat altijd gebeurt in het boekje. Ogen enzo) bij een DA die je zelf uitkiest (wel in de buurt natuulk)
Ja, alles leek verder gewoon goed hoor. Heb stambomen van beide ouders ingekeken ed. Maar Max had ook een stamboom dus tja

Trouwens, 2000 gulden voor een Golden?
I'm super sonic man
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:07:26 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60446213
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:04 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, alles leek verder gewoon goed hoor. Heb stambomen van beide ouders ingekeken ed. Maar Max had ook een stamboom dus tja

Trouwens, 2000 gulden voor een Golden?
euh, ja.. 2000 gulden. Met stamboom. Dik was iets van 250 of 500

Nou, meneer heeft van het laatste bijna het 7 a 8 dubbele aan DA kosten gemaakt
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:09:11 #78
150152 Queen_Bee
pi_60446256
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

euh, ja.. 2000 gulden. Met stamboom. Dik was iets van 250 of 500

Nou, meneer heeft van het laatste bijna het 7 a 8 dubbele aan DA kosten gemaakt
Max met stamboom + kampioensfamilie 1000 gulden
I'm super sonic man
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:15:28 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60446427
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:09 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Max met stamboom + kampioensfamilie 1000 gulden
pi_60446881
Je zou mischien contact kunnen opnemen met de rasvereniging hoe het nou precies zit met de prijzen en of er iets bekend is over deze fokker bij de rasvereniging.
01-08-2008
  woensdag 30 juli 2008 @ 16:56:09 #81
150152 Queen_Bee
pi_60447398
Nu ja, i k denk dat ik wel even mail over een vaste prijs inderdaad, al geloof ik dat al niet
I'm super sonic man
  donderdag 31 juli 2008 @ 00:08:31 #82
150152 Queen_Bee
pi_60456923
Beste Quebeb,

Er is door de rasvereniging juist besloten de pupprijs los te laten en de fokkers zelf te laten beslissen wat ze vragen voor een pup!!
De richtprijs was een paar maanden geleden nog tussen de ¤ 700,-- en ¤ 800,--
Dit is ook de prijs die de meeste fokkers nog aanhouden volgens mij.
Hopelijk heb ik je voldoende ingelicht, heb je nog meer vragen mag je altijd mailen.
I'm super sonic man
  donderdag 31 juli 2008 @ 04:50:11 #83
150152 Queen_Bee
pi_60459201
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 00:22 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat een mooi compliment aan je lieve Max.
Je hebt zoveel van hem genoten dat je meer wilt.
Groter compliment kan je hem niet geven.
Ik zou alles geven om meer tijd met Max te krijgen
I'm super sonic man
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 01:49:19 #84
150152 Queen_Bee
pi_60503332
Eigenlijk wil er dus iets over zeggen hè. En dan niet a la huhu, je probeert me geld af te troggelen want je liegt
Maar gewoon normaal dat dat dus niet waar is wat ze zegt. Ik heb t niet zo op liegen. Als zij die krengen voor 750 t stuk wil verkopen kan ze dat toch gewoon zeggen ipv leugens er achteraan te plakken Maarja, straks zeg ik er wat van en dan krijg je "Dan haal je je pup toch ergens anders vandaan "
I'm super sonic man
pi_60503434
TerugVindPups dan maar hm.
full stops and exclamation marks
  zondag 3 augustus 2008 @ 05:33:08 #86
150152 Queen_Bee
pi_60521544
Ik ga maar niets zeggen denk ik. Verder ook nog geen foto's of updates gehad maar ze zijn nu één week dus ik hoop binnenkort updates te krijgen.

Het zal nog wel 7 weken duren maar ik zit ondertussen al wel internet af te speuren naar kussens/halsband/riem etc Wat is het meeste trouwens lelijk nowadays
I'm super sonic man
  woensdag 13 augustus 2008 @ 07:41:44 #87
150152 Queen_Bee
pi_60784258
Haha! Check die ondersteboven

I'm super sonic man
pi_60784413
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:11:04 #89
150152 Queen_Bee
pi_60784523

Die is de weg een beetje kwijt geloof ik
I'm super sonic man
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:11:55 #90
150152 Queen_Bee
pi_60785360
quote:
Hallo Qubebe,
* en haar kinderen doen het goed, de rode stippen die je ziet op de foto's zijn de merkjes die wij ze geven hebben,
i.v.m het wegen dat we om de paar dagen doen.
We hebben al wel een idee welke naar jullie gaat, maar we willen nog even wachten hoe de kleur zich ontwikkeld.
De kleintjes hebben sinds gisteren de oogjes open en proberen nu te lopen op 4 pootjes. Het is een prachtig gezicht, en erg moeilijk 4 pootjes.
De gaan nu met elkaar spelen en kruipen overal op en onder zelfs op mama.
* heeft geen rust, ze gaat voor haar rust voorin de werpkist liggen. De kleintjes kunnen daar nog niet komen.
Pa-dam-tasj
I'm super sonic man
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 09:21:08 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60785506
Ik zat me ook net af te vragen waar ze nou allemaal dat plekje op hun kont vandaan hadden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:22:04 #92
150152 Queen_Bee
pi_60785525
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:21 schreef senesta het volgende:
Ik zat me ook net af te vragen waar ze nou allemaal dat plekje op hun kont vandaan hadden
Ja, kut Isdatzo zei zelfs nog "het lijken wel wondjes!!" dus toen móest ik wel even mailen
I'm super sonic man
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 09:23:57 #93
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60785562
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:22 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Ja, kut Isdatzo zei zelfs nog "het lijken wel wondjes!!" dus toen móest ik wel even mailen
Dat dacht ik dus ook al, zo ziet het er op foto ook uit
Ik zat nog te bedenken dat de moeder ze misschien wat hardhandig oppakte of zo
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:28:12 #94
150152 Queen_Bee
pi_60785640
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook al, zo ziet het er op foto ook uit
Ik zat nog te bedenken dat de moeder ze misschien wat hardhandig oppakte of zo
Ja maar ik vond het sowieso al wat gek want ik ken eigenlijk alleen de methode waar alle pups een ander kleurtje krijgen (om ze uit elkaar te houden?) Deze methode snap ik nog steeds niet echt Er zijn alleen stippen op de staart en rug geloof ik? Echt geen flauw idee wat dat dan inhoudt
I'm super sonic man
pi_60785716
Spannend zeg! En leuk om de puppy foto's te zien.

Ik ben nog wel even nieuwschierig of je nog meer geinformeerd hebt bij de rasvereniging over de fokker zelf? Of maakte je je echt alleen maar zorgen over het liegen mbt de prijs?
  Moderator woensdag 13 augustus 2008 @ 09:32:55 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60785738
Ik vind het er ook nog steeds uitzien als wondjes ja, verschillende kleurtjes was inderdaad handiger geweest lijkt mij.
Nou ben ik wel nieuwsgierig hoe ze hiermee onderscheid maken inderdaad
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:34:17 #97
150152 Queen_Bee
pi_60785767
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:31 schreef Hekates het volgende:
Spannend zeg! En leuk om de puppy foto's te zien.

Ik ben nog wel even nieuwschierig of je nog meer geinformeerd hebt bij de rasvereniging over de fokker zelf? Of maakte je je echt alleen maar zorgen over het liegen mbt de prijs?
Nu ja, ze staan zelf wel bij de rasvereniging, de honden zijn hartstikke lief en goed opgevoed. Ze wonen in huis, en die mensen hebben net een groot grasveld afgezet voor de honden

Ik heb voordat ik bij deze mensen terecht kwam echt véél bekeken en de verkeerde mensen haalde ik er toch al snel uit.

Toen we daar kwamen lagen alle papieren ed ook klaar, elke vraag werd beantwoord etc etc. Als er toch iets niet goed zit zou ik wel erg verbaasd zijn
I'm super sonic man
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:35:06 #98
150152 Queen_Bee
pi_60785787
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:32 schreef senesta het volgende:
Ik vind het er ook nog steeds uitzien als wondjes ja, verschillende kleurtjes was inderdaad handiger geweest lijkt mij.
Nou ben ik wel nieuwsgierig hoe ze hiermee onderscheid maken inderdaad
Ik heb ook net gemailed dat ik het nog niet helemaal snap Ik hoop dat ik een duidelijke mail terug krijg
I'm super sonic man
pi_60790267
Die moeder is echt heel lief (puppy's ook hoor ) Hopelijk krijgen ze net zo'n mooie kleur.
01-08-2008
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:28:10 #100
150152 Queen_Bee
pi_60790695
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:18 schreef Pure-Poison het volgende:
Die moeder is echt heel lief (puppy's ook hoor ) Hopelijk krijgen ze net zo'n mooie kleur.
't Is wel de bedoeling dat onze donker wordt Mijn tante maakt het niet zo heel veel uit als ie maar niet wit is
I'm super sonic man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')