2. 750 t stuk.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:06 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Kost een pup?
Wat bedoel je met een gekke kleur?
Boy was ook heel licht als pup, die is toch t donkerst geworden van wat je kun krijgenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:05 schreef Kissi4 het volgende:
Toch denk ik als ik de foto's nu zo zie dat deze pups niet zo donker zullen worden als de moeder.
Ze zijn echt heel veel lichter, al weet ik ook wel dat ze later nog bijkleuren, maar zover denk ik niet.
En inderdaad, dat zijn wel de prijzen voor een pup.
So?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:47 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ken 3 honden die Balou of Baloe heten..
met stamboom neem ik aan?quote:Op maandag 28 juli 2008 23:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
2. 750 t stuk.
Eén pup lijkt wat groen/bruinigde 4e van links, bovenop nummer 3
'k Heb er wel vertrouwen in. Wij waren al bij deze mensen langs geweest ed. Trouwens, ze zegt dat de rasvereniging de prijs vaststelt? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:32 schreef Kissi4 het volgende:
Voor 750 euro per stuk neem ik dat wel aan ja, anders zou ik heel snel naar een ander nest gaan kijken.
Maar ik denk dat het wel goed zit.
Wie zegt dat dan dat de rasvereniging de prijs vast stelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Heb er wel vertrouwen in. Wij waren al bij deze mensen langs geweest ed. Trouwens, ze zegt dat de rasvereniging de prijs vaststelt? Daar heb ik nog nooit van gehoord
De fokker. Maar een richtlijn is wat anders. De meeste warwn trouwens 650, dit is de enige 750quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:09 schreef Kissi4 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan dat de rasvereniging de prijs vast stelt.
Er wordt inderdaad een richtprijs gegeven.
www.goldenretrieverclub.nl
Heel belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij de fokker, is heel belangrijk.
Ligt eraan. Tegenwoordig wanneer je een donkere wil kom je in de jachtlijnen terecht. Shows willen geen donkere goldens meer dus die worden ook steeds lichter.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen een donkere en een lichte golden? Ik vind zo'n donkere ook het mooist maar zitten er ook nog karakter verschillen of iets in?
Wat een mooi compliment aan je lieve Max.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik voel me nog best schuldig
En dan denk ik weer aan Max.
Oke,thanks voor de uitleg. Maar komt er nu een pup (of 2) van deze fokker dan,en wanneer komt ie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ligt eraan. Tegenwoordig wanneer je een donkere wil kom je in de jachtlijnen terecht. Shows willen geen donkere goldens meer dus die worden ook steeds lichter.
Jachtlijnen is dus wel anders omdat die honden over het algemeen meer will to please hebben. Alleen een blokje om is niet genoeg, daar moet je eigenlijk wel jacht of behendigheid ofzo mee doen. Zijn verder wel goede gezinshonden nog steeds
Deze donkere zijn toevallig geen jachtlijnen, maar ik heb ondertussen honderden kennels gezien en dat kom je niet vaak meer tegen4 met donkere jachtlijnen, 2 "gewone" donkere waaronder deze
!
volgens mij is het niet zo dat alle bruine goldens dominant(er) of iets anders zijn dan de lichte goldens.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat is nou precies het verschil tussen een donkere en een lichte golden? Ik vind zo'n donkere ook het mooist maar zitten er ook nog karakter verschillen of iets in?
ervaring, ervaringquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Inderdaad 7 a 8, ik ga uit van 8. Ik zit er alleen wel een klein beetje mee dat ze de rasvereniging zo gebruikt voor meer geld. Eigenlijk wil ik daar ook iets over zeggen maar dan krijg ik straks "haal je m toch lekker ergens anders" mja.
En ja, 2 dus. Eén voor mijn tante die in t begin bij ons gaat wonen.
Waarom zouden donkere dominanter zijn? Die hebben juist een erg grote will to please dus if anything dan wel het tegenovergestelde
is het een erkende fokker dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Queen_Bee het volgende:
We betalen ook wel 750 wanneer adt de prijs is, het feit dat ze erom liegt vind ik niets. Als je hier al om gaat liegen..Ik ben als de neten dat ik weer een zieke hond krijg
Besides, alle andere kennels zeggen 650, de Veluwe zal zijn eigen rasvereniging wel hebben (ja, sacrasme)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |