quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:08 schreef Dipkip het volgende:QB, jij kunt helemaal geen pup wegduwen. Dus ik zou er voor gaan. Als de hond er is, is ie toch weer heel anders dan Max. En ga je op een nieuwe manier van hem / haar houden, je vergeet Max echt niet door de nieuwe hond. Dat is met Boy toch ook niet gebeurd.
Oh ik zie nu pas dat ik te laat reageer

heel veel plezier met je nieuwe hondje meid, geniet er van
En maak enorm veel foto's voor ons, natuurlijk

! Thanks

Mja, ik dacht zo van straks zit ik even aan Max te denken en dan komt de nieuwe hond eraan en dat is dan wel het laatste wat ik wil. Maar ik moet gewoon niet zo dom doen want Max blijft eeuwig de geweldige Max en een nieuwe hond zal daar niets aan veranderen aan inderdaad. Het voelde alleen zo gemeen tegenover Max. Maar als er zoiets is als the afterlife

weet Max hoe ik nog over hem denk en als dood dood is weet ie er sowieso helemaal niets van, dus

Ha, ik ga van begin tot eind foto's maken

Boy was 23 jaar geleden en daar zijn echt maar weinig foto's van. Max heeft wel meer foto's maar ook te weinig dus deze keer schiet ik hele albums vol
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 19:11 schreef Kissi4 het volgende:Wat super dat jullie weer voor een golden gaan. Hier is het ook een golden familie.
Wij hebben er 1 een donkere reu, mijn ene tante heeft een teefje wat lichter en weer een andere tante heeft 3 goldens en zijn vrij donker.
Ik vind die witte dingen ook niets aan, dat zijn echt van die show beesten.
Ik hoop dat jullie binnenkort een mooie pup zullen kunnen vinden! Geduld zal een schone zaak zijn.
Gelukkig nog meer mensen die weten hoe de Golden hoort te zijn

Ooit, als ik later groot en rijk ben ga ik donkere, grote Goldens kweken

Heb je misschien nog adressen liggen ergens?

De ene hebben we dus maar een kleine kans en de ander weten we niet eens of ze wel zwanger wordt dus ik heb graag wat achter de hand.
Vinden jullie het trouwens niet gek/raar/stom/slecht dat die andere pup dan twee huizen zal hebben in het begin? Ik persoonlijk denk dat dat uitstekend kan natuurlijk, anders zouden we het niet doen maar ik kan me voorstellen dat er tegenstanders zijn?