Die allereerste vlucht van de plank is echt spectaculairequote:Op donderdag 26 juni 2008 04:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waren we maar vogels hè, het is gewoon niet eerlijk dat vogels wél vleugels hebben en wij niet...
Ik snap echt niet waarom Turkije in de EK meedoet, noch wat Israël in het eurosongfestival doetquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die 3-2 van Duitsland was doorgestoken kaart, alleen maar om het toernooi te redden...
Geef mij die apen maar, dat zijn pas fascinerende dierenquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die allereerste vlucht van de plank is echt spectaculaire![]()
Links; 5e en 6e jong uitgevlogen
http://www.beleefdelente.nl/torenvalk
wat nou !!...geen vleugelsquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waren we maar vogels hè, het is gewoon niet eerlijk dat vogels wél vleugels hebben en wij niet...
Ik gebruik alleen tampons, ook al heb ik een te kleine opening...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:34 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou !!...geen vleugels![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:34 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou !!...geen vleugels![]()
[ afbeelding ]
Nee, die stoppen zo nu en dan een bananeschil in hun afschrikwekkende poepert...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Zouden apen die ook moeten gebruiken of laten ze alles lopen
hier nog zo'n stumperdquote:
Ik heb me dus een half jaar lang zorgen lopen maken om die kutbloeddruk.quote:
Das goed nieuws.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
Zo ben weer thuis. niets aan de hand met mijn bloeddruk, perfect zelfs![]()
Ga strakkies gewoon nog effe een paar uurtjes werken
Moet je maar niet illegaal proberen te downloaden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef petraa het volgende:
Elke keer als ik dat nieuwe liedje van Jan Smit wil downloaden krijg ik er zit een trjoaans paard in.
Hoe heet dat liedje ? Kijk ik effe of ik hem ergens voor je vandaan kan toveren....quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef petraa het volgende:
Elke keer als ik dat nieuwe liedje van Jan Smit wil downloaden krijg ik er zit een trjoaans paard in.
Dat is je straf voor t downloaden van een Jan Smit nummerquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef petraa het volgende:
Stilte in de stormquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoe heet dat liedje ? Kijk ik effe of ik hem ergens voor je vandaan kan toveren....
Je geleuft het vast niet als ikz eg dat het voor me jongste dochter isquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat is je straf voor t downloaden van een Jan Smit nummer
Ik ook, ik heb trek in een bakkie leutquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:07 schreef Desii het volgende:
[..]
aha, het oog van de tornado
en waar is Markie, heb dorst
Tsja, dat kun je pas beoordelen als je naar dat concert bent geweest hè?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:06 schreef petraa het volgende:
Ik zit zo te twijfelen of ik alsnog naar Doe Maar zal gaan! Ben zo bang dat het tegenvalt, dat het beeld dat ik bij Doe Maar had helemaal vervaagd
Ja das waar!!!!! Ik ben bijna om!! lolquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kun je pas beoordelen als je naar dat concert bent geweest hè?
Ok dan is t goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Je geleuft het vast niet als ikz eg dat het voor me jongste dochter is
Leuk, Doe Maar, wat een jeugdsentimentquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja das waar!!!!! Ik ben bijna om!! lolEigenlijk moet ik dan gewoon gaan! Nah dan maar kijken of er nu nog kaartjes zijn.
ooopsss, is het een jonkie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan mijn poes nergens vinden, ik heb het hele huis en alle kasten al 3 keer doorzochtIk denk dat ze nu dan toch door het slaapkamerraam naar beneden op de schutting is gesprongen. Voor het eerst de hort op.
Brianiaire. Zal ie een eigen vliegmaatschappij starten? Of een toiletverfrisserlijn?quote:We zijn gehyved...
Zoooo, lang weggeweest en veel gedaan. Jullie zijn natuurlijk al ingelicht dat Amanda en ik beiden een hyves hebben aangemaakt.
lifeofamanda.hyves.nl en brianaire.hyves.nl
De websites zijn ook in aanbouw en met dezelfde namen aangemaakt....
www.lifeofamanda.com en
www.brianaire.com
We hebben allebei heel veel zin in de Fandag op 28 juni 14:00. Dat gaat leuk worden en Amanda en ik willen graag enkele van onze "die-hards" bedanken voor alle hulp en steun voor deze dag!
Vandaag hadden we een drukke dag. In de ochtend hadden we allebei een screentest gedaan met dialoog dat we uit ons hoofd moesten leren. We hebben dit samen gisteravond zitten oefenen en we hebben ons helemaal rot gelachen hoe gek we deden. Screentest is heel goed gegaan en morgen horen we er meer over.
Daarna hadden we een fotoshoot in Bloemendaal bij Republiek samen met Dorien Rose. Amanda en ik gaan de foto's gebruiken voor castingbureau's en onze websites.
Vervolgens een gesprek gehad met wat hele coole DJ's om in de nabije toekomst wat leuks te gaan doen....meer kan ik er nog niet over kwijt helaas....het is en blijft Internet...muahahah :blij
Bedankt voor alles en veel liefs van Brian en Amanda....we zijn er nog steeds!
En Patrick geef je moeder een dikke kus en veel sterkte met haar. We steunen haar in gedachten.
ONE LOVE.
Brianaire
Wat ontzettend goed gevonden he? En lifeofamanda, ook al zo'n vondst! En toch ben ik benieuwd wat ze gaan doen, voornamelijk omdat ze er zooo heilig van overtuigd waren grootse BN-ers te worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
Brianiaire.
Zo zit Amanda naast de telefoon te wachten en te wachten, wellicht heeft ze ook nog d'r tiara op.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
Zo te lezen gaan ze zich inschrijven bij castingbureaus, dus denk dat de spontane aanbiedingen niet echt in groten getale binnenstromen.
als ze zelf al in een deuk liggen om hun eigen screentest, kan ik me de reactie van het screeningsburo wel voorstellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
Zo te lezen gaan ze zich inschrijven bij castingbureaus, dus denk dat de spontane aanbiedingen niet echt in groten getale binnenstromen.
Jonguh, met je negativisme!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef Desii het volgende:
als ze zelf al in een deuk liggen om hun eigen screentest, kan ik me de reactie van het screeningsburo wel voorstellen
quote:Screentest is heel goed gegaan en morgen horen we er meer over.
Wat is het toch ook een dolle meid:quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch met al die poezen hier?
De een wordt gestoken door een bij, de ander is onvindbaar en de mijne kopieert zich suf ...
Anyhood, Brian heeft weer een berichtje achtergelaten op de fansite:
[..]
Brianiaire. Zal ie een eigen vliegmaatschappij starten? Of een toiletverfrisserlijn?
Spannend!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef tipsch het volgende:
moggu![]()
maandag beginnen bij m'n nieuwe baan![]()
Heb er zin in. Lang niet voor een baas gewerkt. Dat zal wel even wennen zijn, voor m'n baas dan he.quote:
Gefeliciteerd, wat ga je doen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:33 schreef tipsch het volgende:
Heb er zin in. Lang niet voor een baas gewerkt. Dat zal wel even wennen zijn, voor m'n baas dan he.
Bron: http://dgkhuub.hyves.nl/blog/quote:Keep you Posted!
vandaag, 11:36
Goed, naast mijn pilot heb ik ook een nieuwe baan! Wat die is zeg ik nog niet maar ik begin per 1 augustus,
Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Dan laatste week juli ga ik mijn pilot opnemen en 1 augustus begin ik met mijn nieuwe baan...
gisteren dit dus allemaal besloten en afgesproken, vervolgens met Claire in een restaurant gevierd met menig flesje champagne, Lesley kwam ook nog gezellig langs en die heeft allemaal leuke plannen bedacht met Claire (Dat klikte enorm) dus het gaat heel erg goed,
Jaap stapt net binnen we gaan ff telefoon uitkiezen voor hem bij de kpn, en daarna bij BNN waar we een lunch hebben en Jaap zit bij egotrip, dus dat wordt weer lachen!
liefs
Huub
Stukje DTP en 'productfotografie' (oppervlakkig niveau gelukkig, want van het echte werk heb ik geen kaas gegeten). Het bedrijf ontwikkelt allerlei draagtassen en ik zal ze 3 dagen in de week van dienst zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ga je doen?
Ben zo blij dat mijn poes honkvast isquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch met al die poezen hier?
De een wordt gestoken door een bij, de ander is onvindbaar en de mijne kopieert zich suf ...
Anyhood, Brian heeft weer een berichtje achtergelaten op de fansite:
[..]
Brianiaire. Zal ie een eigen vliegmaatschappij starten? Of een toiletverfrisserlijn?
Wat leuk Tipsch, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef tipsch het volgende:
moggu![]()
maandag beginnen bij m'n nieuwe baan![]()
Die heeft toch best een leuk leven. Valt me echt nog ontzettend mee hoe normaal ze kunnen leven. Het feit dat ze überhaupt nog leven, valt me al mee!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft ook een baan, das nou ook toevallig.
[..]
Bron: http://dgkhuub.hyves.nl/blog/
Gefeliciteerd en sukses, tipsch. Het zal voor jou ook wel flink wennen zijn, niet alleen voor je baas. Maar ongetwijfeld gaat het voldoening geven, en da's heel belangrijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stukje DTP en 'productfotografie' (oppervlakkig niveau gelukkig, want van het echte werk heb ik geen kaas gegeten). Het bedrijf ontwikkelt allerlei draagtassen en ik zal ze 3 dagen in de week van dienst zijn.
Klinkt leuk! Dus je moet vroeg je mandje uit voortaan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stukje DTP en 'productfotografie' (oppervlakkig niveau gelukkig, want van het echte werk heb ik geen kaas gegeten). Het bedrijf ontwikkelt allerlei draagtassen en ik zal ze 3 dagen in de week van dienst zijn.
Peter je bent een schatje, ik weet zeker dat ze heeeeeeeeel blij is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:30 schreef PeterNB het volgende:
Kadootje voor de jongste dochter van Petraa:
http://www.evilshare.com/495f6546-94aa-102b-a8ce-0007e90cfb90
Ach,dat laat Tipsch gewoon in zijn arbeidsvoorwaarden opnemen, paar uur per dag Fokken, moet kunnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Dus je moet vroeg je mandje uit voortaan!
Geen Tipsch meer op Fok overdag
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach,dat laat Tipsch gewoon in zijn arbeidsvoorwaarden opnemen, paar uur per dag Fokken, moet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |