De verhalen van Noekiequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Deisyy het volgende:Pietje.
Zit er nog een verhaal achter de TT?
O dan moet ik de vorige maar eens terug gaan lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De verhalen van Noekie, en de reacties daarop
.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:04 schreef CHAOS_ het volgende:
het is net de kooi "stream lock", zouden ze aan het vechten zijn?
Dan kom ik daar een grote etenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een kleine of een grote![]()
Die van onze plaatselijke kebab-provider zijn heerlijk![]()
Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.
Een week voor de finale wees iemand mij erop dat ik dan gewoon op nieuwe topics moest klikken en de nieuwe meteen in beeld was
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], dat heeft technisch ook niks met de COS te maken lijkt me
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |