De verhalen van Noekiequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Deisyy het volgende:Pietje.
Zit er nog een verhaal achter de TT?

O dan moet ik de vorige maar eens terug gaan lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De verhalen van Noekie, en de reacties daarop
.

quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:04 schreef CHAOS_ het volgende:
het is net de kooi "stream lock", zouden ze aan het vechten zijn?

Dan kom ik daar een grote etenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een kleine of een grote![]()
Die van onze plaatselijke kebab-provider zijn heerlijk![]()

Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.quote:

quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.
Een week voor de finale wees iemand mij erop dat ik dan gewoon op nieuwe topics moest klikken en de nieuwe meteen in beeld was

Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], dat heeft technisch ook niks met de COS te maken lijkt me
.

Ga ik ff teruglezen, leuk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De verhalen van Noekie, en de reacties daarop
.

Ik weet pas sinds heel kort wat TVP inhoudt. Post al zolang mee dat ik het niet meer durfde vragen, heb het toen per PM aan iemand gevraagdquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.
Een week voor de finale wees iemand mij erop dat ik dan gewoon op nieuwe topics moest klikken en de nieuwe meteen in beeld was

Toch wel lief, zo'n bekentenis.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds heel kort wat TVP inhoudt. Post al zolang mee dat ik het niet meer durfde vragen, heb het toen per PM aan iemand gevraagd

Je hebt een pmquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds heel kort wat TVP inhoudt. Post al zolang mee dat ik het niet meer durfde vragen, heb het toen per PM aan iemand gevraagd

Ach joh, domme vragen zijn er om gesteld te worden. Ik doe niet andersquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:

quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
mensen kinders
Je hebt idd geen domme vragen, maar dit ligt er toch heul dicht tegenaan.

Terug Vind Post, zo ver kom ik nogquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Toch niet om te vragen wat TVP betekent hé

"Hallo ik ben Deisyy", "hallo Deisyy"quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef Flabberguest het volgende:
Ohw met wat kom je er niet dan? gooi het in de groep, misschien kunnen wij je helpen

Niet, niets vragen dat is pas dom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
mensen kinders

Ik ga mijn streams echt niet verlengen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag het en zei gelijk,' Streamlock godverdomme!!'

Zij werkt niet voor Energie Direct, dat weet ik zeker! Zij ziet er keilief uit!quote:

Pedagogiek?quote:

TVP = terug vind post, zover kom ik nog, maar dan denk ik: Hoe dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ohw met wat kom je er niet dan? gooi het in de groep, misschien kunnen wij je helpen

Je kent me toch wat dat betreft PP?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
mensen kinders

Dan staat ie in je my active topics. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
TVP = terug vind post, zover kom ik nog, maar dan denk ik: Hoe dan?
Er mag gelachen worden![]()

quote:

Ja ja, ik verbaas me dan ook meer over de rest die ik niet kenquote:

quote:

Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tjequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dan staat ie in je my active topics. Of bedoel je dat niet?
Dan mag er inderdaad ook weer gelachen worden.

Ja, maar je vind je topic wel eerder terug dan wanneer je geen tvp zet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tje

Ben je de zus van Blurkquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tje

Ik klap gewoon altijd mijn laptop dicht zonder Fok af te sluiten, heb dus eigenlijki geen tvp nodigquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, maar je vind je topic wel eerder terug dan wanneer je geen tvp zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |