Dan staat ie in je my active topics. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
TVP = terug vind post, zover kom ik nog, maar dan denk ik: Hoe dan?
Er mag gelachen worden![]()
quote:
Ja ja, ik verbaas me dan ook meer over de rest die ik niet kenquote:
quote:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tjequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dan staat ie in je my active topics. Of bedoel je dat niet?
Dan mag er inderdaad ook weer gelachen worden.
Ja, maar je vind je topic wel eerder terug dan wanneer je geen tvp zet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tje
Ben je de zus van Blurkquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tje
Ik klap gewoon altijd mijn laptop dicht zonder Fok af te sluiten, heb dus eigenlijki geen tvp nodigquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, maar je vind je topic wel eerder terug dan wanneer je geen tvp zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |