Die allereerste vlucht van de plank is echt spectaculairequote:Op donderdag 26 juni 2008 04:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waren we maar vogels hè, het is gewoon niet eerlijk dat vogels wél vleugels hebben en wij niet...
Ik snap echt niet waarom Turkije in de EK meedoet, noch wat Israël in het eurosongfestival doetquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die 3-2 van Duitsland was doorgestoken kaart, alleen maar om het toernooi te redden...
Geef mij die apen maar, dat zijn pas fascinerende dierenquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die allereerste vlucht van de plank is echt spectaculaire![]()
Links; 5e en 6e jong uitgevlogen
http://www.beleefdelente.nl/torenvalk
wat nou !!...geen vleugelsquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waren we maar vogels hè, het is gewoon niet eerlijk dat vogels wél vleugels hebben en wij niet...
Ik gebruik alleen tampons, ook al heb ik een te kleine opening...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:34 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou !!...geen vleugels![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:34 schreef snetje het volgende:
[..]
wat nou !!...geen vleugels![]()
[ afbeelding ]
Nee, die stoppen zo nu en dan een bananeschil in hun afschrikwekkende poepert...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Zouden apen die ook moeten gebruiken of laten ze alles lopen
hier nog zo'n stumperdquote:
Ik heb me dus een half jaar lang zorgen lopen maken om die kutbloeddruk.quote:
Das goed nieuws.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
Zo ben weer thuis. niets aan de hand met mijn bloeddruk, perfect zelfs![]()
Ga strakkies gewoon nog effe een paar uurtjes werken
Moet je maar niet illegaal proberen te downloaden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef petraa het volgende:
Elke keer als ik dat nieuwe liedje van Jan Smit wil downloaden krijg ik er zit een trjoaans paard in.
Hoe heet dat liedje ? Kijk ik effe of ik hem ergens voor je vandaan kan toveren....quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef petraa het volgende:
Elke keer als ik dat nieuwe liedje van Jan Smit wil downloaden krijg ik er zit een trjoaans paard in.
Dat is je straf voor t downloaden van een Jan Smit nummerquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:56 schreef petraa het volgende:
Stilte in de stormquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoe heet dat liedje ? Kijk ik effe of ik hem ergens voor je vandaan kan toveren....
Je geleuft het vast niet als ikz eg dat het voor me jongste dochter isquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:03 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dat is je straf voor t downloaden van een Jan Smit nummer
Ik ook, ik heb trek in een bakkie leutquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:07 schreef Desii het volgende:
[..]
aha, het oog van de tornado
en waar is Markie, heb dorst
Tsja, dat kun je pas beoordelen als je naar dat concert bent geweest hè?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:06 schreef petraa het volgende:
Ik zit zo te twijfelen of ik alsnog naar Doe Maar zal gaan! Ben zo bang dat het tegenvalt, dat het beeld dat ik bij Doe Maar had helemaal vervaagd
Ja das waar!!!!! Ik ben bijna om!! lolquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kun je pas beoordelen als je naar dat concert bent geweest hè?
Ok dan is t goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Je geleuft het vast niet als ikz eg dat het voor me jongste dochter is
Leuk, Doe Maar, wat een jeugdsentimentquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja das waar!!!!! Ik ben bijna om!! lolEigenlijk moet ik dan gewoon gaan! Nah dan maar kijken of er nu nog kaartjes zijn.
ooopsss, is het een jonkie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan mijn poes nergens vinden, ik heb het hele huis en alle kasten al 3 keer doorzochtIk denk dat ze nu dan toch door het slaapkamerraam naar beneden op de schutting is gesprongen. Voor het eerst de hort op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |