DuTank+1quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:37 schreef DuTank het volgende:
Accra
Yes !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:50 schreef Burnett het volgende:
lindsay lohan
Dat zou ik ook zeggen.. Maar is wel heel makkelijk verdient puntje zo danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:50 schreef Burnett het volgende:
lindsay lohan
Makkie voorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Marty Feldman als de Klokkenluider van de Notre Dame ?
Ken je The Graduate ? Geweldige film.quote:
Wie isquote:is a former World No. 1 professional tennis player from
. She won 18 Grand Slam singles titles, including a record 7 at the French Open. She was the World No. 1 female singles player for seven years.
's career win-loss record in singles matches of 1,309-146 (.900) is the best of any professional player in tennis history.
qonmann +1quote:
Navratilova werd na haar carriere pas populair. Ze had net als Ivan Lendl haar oost-europese image tegen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:35 schreef qonmann het volgende:
Chrissy.. mateloos populair in haar tijd, veel populairder dan bv de latere Martina Navratilova
Jawel Steffiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:36 schreef slaveloos het volgende:
:w fraulein Steffi Graf
quote:
Maar gaan zeuren als je een vraag niet weet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:03 schreef DuTank het volgende:
Ja, maar showbizz weet ik echt niks van. En al helemaal niet als het gaat over 'de eerste die...'. Maar sport zit me beter ja en topografie
.
Ook van voor mijn tijd. Evenals de Franse revolutie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:04 schreef DuTank het volgende:
Sowieso, heel Frankenstein is voor mijn tijd
Ik associeer vaak over de net gestelde vraag. Omdat de user die dan on line is of zijn er verstand van heben.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef qonmann het volgende:
het is altijd een beetje zoeken wat de juiste vragen zijn ,daarom is variatie het belangrijkste.
weet je een filmvraagje niet dan mag je hopen dat de volgende vraag niet over film gaat, etc.
tong80 +1quote:
we hebben er wel 2 gemeenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:18 schreef slaveloos het volgende:
oh 5, lezen slavie, le-zen
heft iets met gokken te maken, de vraag is op wat wordt gegokt ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:59 schreef Amokzaaier het volgende:
ik snap er echt helemaal niks van
Yesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef tomtomaat het volgende:
paardenrennen?
quote:
netjes ..dan moet je haar kennenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef Burnett het volgende:
Tja, ik won ook zilver in 2006...
Mark +1quote:
Jazeker, kan er helaas geen plaatje van vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:07 schreef qonmann het volgende:
Maribelle aka Marietje Kwakman ?
Niet goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:14 schreef Ezechielk het volgende:
Dat is toch Verhagen?
Mocht het goed zijn, de eer aan iemand anders om een vraag te plaatsen, ik ben weg tot morgenmiddag
Niet goed, jammer dan
Yep !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef Burnett het volgende:
Dit topic dat als een nachtkaars uitgaat in de ogen van qonmann?
welk liedje van wie?quote:Goodbye England's rose
May you ever grow in our hearts
You were the grace that placed itself
Where lives were torn apart
You called out to our country
And you whispered to those in pain
Now you belong to heaven
And the stars spell out your name
And it seems to me you lived your life
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weg...![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Burnett op 27-06-2008 22:34:19 ]
Primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |