quote:mickeymo waar om zit je zo over mie te lull'n op inter net mooi is dat omdat je met mien dochter wat hebt kun je nog wel normaal doen nou dan word je by deze hartelyk bedankt heb dan zo niemand meer dank u je weet vanwie sorry dit valt me tegen van jou doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:04 schreef r_one het volgende:
[..]
MickeymooooooooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krijgt klappen van schoonmans?
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:04 schreef r_one het volgende:
[..]
drentheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Mickeymooooooooooohkrijgt klappen van schoonmans?
![]()
Mijn moeder heeft een computercursus gehad, maar de manieren die ze leerde zijn zo lastig, dat ze al die manieren vergeten is en mij nog steeds om hulp vraagt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:14 schreef fatboybilly het volgende:
M'n ma is ook zo goed met computers![]()
Geef je moeder een computercursus voor moederdag/verjaardag ofzo
Na de cursus jij blij, ma blij, klaar
psst.. total commander, bestond al ver voor de verkenner. Ik gebruikte het al in Dosquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef Roei het volgende:
Godver, gebruiken jullie allemaal serieus nog windows verkenner? Ouderwets zeg.
Total commander is het duidelijk helemaal..
psst ... norton commanderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:03 schreef Fritztiaan het volgende:
psst.. total commander, bestond al ver voor de verkenner. Ik gebruikte het al in Dos
Nee.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef r_one het volgende:
[..]
psst ... norton commander
En omdat jij het al in Dos gebruikte, is het eenvoudig in gebruik voor de totale noob?
In Dosquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
en ze heeft kennelijk ook niet door dat er een naam bij een bericht wordt geplaatst; elke reactie die ze plaatst zegt ze wel iets als "je weet van wie"
En Norton Utilitiesquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:49 schreef Agiath het volgende:
Mijn ouders kunnen op de pc wel de weg vinden.
Maar nu heeft mijn vader laatst de playstation3 met burnout paradise ontdekt
Hij geeft het woord n00b een totaal nieuwe betekenis
wtf, en jij bent? 12 ofzo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:52 schreef tuxepux het volgende:
Mijn moeder kan dat allemaal zonder problemen.
Ze kan ook avi's op de een of andere magische manier zo op een dvd branden, dat een dvd-speler het kan afspelen. Met een menu'tje erbij. Ik heb zelf nog niet eens uitgezocht hoe dat zou moeten.
Mijn moeder
OMGquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
omg, same hier. Wat MikeyMo zei, das dus mijn moeder. En dan 32x per dag ofzo bellen. "Ja mn kleuren van hyves staan niet goed, ik kan het niet lezen, pas het even aan" "Ja ik weet niet meer hoe je krabbelt"
En dan het ergste, ELKE keer als mevrouw FF heeft geopend, naar een site is geweest en een andere site wil bezoeken, gaat ze HEEL DIE PC opnieuw opstarten![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG![]()
Toen mijn opa zijn pc kocht heeft hij eerst van voor naar achter de gebruiksaanwijzing gelezen en heeft hij zich opgegeven voor zo'n computercursus voor bejaarden maar dat ging met allemaal niet snel genoeg dus toen heeft hij Internet voor dummies o.i.d. gekocht en is hij zelf aan de slag gegaan.
En nu is hij 86 en maakt hij zonder problemen de mooiste foto's met zijn digitale camera, bewerkt hij die foto's zelf en stuurt hij ze vervolgens aan de kleinzoon van zijn neef in Australië die hij zelf opgespoord via internet. (Zijn neef vind hij maar een oude zakkenwasser omdat hij nog steeds niet weet hoe hij moet mailen of msnen.) Hij gebruikt skype, msn, email, speelt wel eens een online spelletje. En eens in de zoveel tijd zit ik dus met opa en oma te kletsen via de webcam.
![]()
Mijn schoonmoeder daarentegen is net zoals de moeder van Qwea...
Ik bedoelde dat "Total Commander" een onacceptabele naam is voor de Windows-versie van Norton Commander, oftewel Windows Commanderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |