Is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:22 schreef Osramp het volgende:
[..]
Yups, met 70 jaar leer je blijkbaar weinig nieuwe dingen meer.
Het kruisje is dan ook niet rood maar wit. Het knopje is wel rood.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:53 schreef r_one het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat kruisje rechtsboven nog niet rood.
johquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:39 schreef classpc het volgende:
Het kruisje is dan ook niet rood maar wit. Het knopje is wel rood.
En vroeger was het (vaak) een zwart kruisje op een grijze knop.
En daarvoor was het dubbelklikken op een min links boven in beeld. (En dat werkt trouwens nog steeds in XP als je dubbelklikt op het icoontje van je programma links boven in beeld)
En daarvoor was het F7/Ctrl+C/Esc.
Nee, dat betekent gewoon dat je een halve digibeet bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:41 schreef roze-meisje het volgende:
m'n ouders zijn in veel dingen beter dan ik
dan doet iets niet, mijn moeder: dan moet je even zus en zo doen of anders opnieuw installeren...
wat een onhippe ouders hebben jullie zeg
Zo herkenbaar!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]En ik maar denken dat mijn vader de enige is daarin
Hij gaat ook naar Google en typt dan daar in "Marktplaats" en klikt vervolgens op de eerste link... Hij krijgt het ook klaar om daar de hele URL in te typen na al zo vaak gezegd te hebben dat het sneller is om gewoon de URL in de adresbalk te typen...
omgquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
"WAAR ZIT DAT PAPERCLIPJE NOU IN OUTLOEK??"
truequote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat betekent gewoon dat je een halve digibeet bent.![]()
He joh, wist k niet eensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
IN je startmenu
[ afbeelding ]
en als je dan de nederlandse versie heb... ja he
Ja, die is lekker fool-proofquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:34 schreef Roei het volgende:
Total commander is het duidelijk helemaal..
en dan een half uur later:quote:bianca waar om sta ik niet meer by je op de site on der vrien den ben ik alleen maar goed om op tepassen en iets te geven nou dan word je by deze hartelyk bedankt heb dan zo niemand meer dank u je weet vanwie sorry dit valt me tegen van jou doei
Let ook op hoe ze geen hoofdletters en leestekens gebruiktquote:sorry bianca had niet goed gekeken vergeef me ma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |