het is ook vaag, levenservaring kan zijn dat je goed hard op je bek bent gegaan door helemaal voor iemand te gaan en die persoon je bijvoorbeeld keihard dumpt of vreemd gaat bij het leven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.
Het is ook een beetje een ongrijpbaar begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.
Algemene kennis heb ik genoeg, dus dat is het niet..quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weet je dan referenties naar gebeurtenissen in het verleden niet ofzo ? of wordt het meer op de ervaringen / naief kant gespeeld ?
Cue en DrMarten weer de deur uitgezet?quote:
Hee lieverdquote:
Nee, Cue ligt op de bank een film te kijken en marten staat aan de eettafel de puzzle van mijn zoontje af te makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cue en DrMarten weer de deur uitgezet?
Wat doe jij dan hier?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee, Cue ligt op de bank een film te kijken en marten staat aan de eettafel de puzzle van mijn zoontje af te maken
We zullen je verzorgen...quote:
Vertel...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb na vandaaag wel een beetje verzorging nodig
Kom maar bij mijquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb na vandaag wel een beetje verzorging nodig
Waar moet ik heen? Moet ik eerst even tanken trouwensquote:
Op wie?quote:
Dan maar niet.quote:
Enschedequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar moet ik heen? Moet ik eerst even tanken trouwens
Da's maar twee uur van hierquote:
En als ik een beetje doorplank is dat minder, maar niet veel met die 1.2 Fox van mequote:
SUBTIEL WEER!!!! Mensen, el_matador is een ware altruïst.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel...
Een massage, een full treatment of gewoon een kopje kamillethee?
Gewoon een grapje, moest denken aan die gast die een camera verstopte toen 'ie een date had, en z'n date kwam erachterquote:
Als ik er aan denk zal ik proberen stiekem een foto van elegy te maken vrijdag, hopelijk komt ie wel zonder sluierquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gewoon een grapje, moest denken aan die gast die een camera verstopte toen 'ie een date had, en z'n date kwam erachter
Half4!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:29 schreef MLI het volgende:
Rij gewoon lekker door, als ze zien dat je zelfverzekerd bent, maak je echt meer kans. Ik ga duimen, OK? Hoe laat?
Succesquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Half4!
Dank je.
Ik doe m'n best
Succes PF! Ik zal van de weg blijven!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Half4!
Dank je.
Ik doe m'n best
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef DrMarten het volgende:
ja hoi, puzzle is nog niet af, maar toch maar naar huis gegaan
dussquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Succes PF! Ik zal van de weg blijven!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik als jij was geweest dan was ie nu af
In elk geval geen gevaarlijk rijdende Elegy op de wegquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
In elk geval geen gevaarlijk rijdende Elegy op de weg
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:26 schreef Elegy het volgende:
Stevie Ann - Toxic
Stevie Ann versie. Die mijn cd trouwens gesigneerd heeft ook nog
Nou, dat wordt dus helemaalquote:
ik regel de biervaten en de kilts, doe jij het eten en de muziek?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
ik regel de biervaten en de kilts, doe jij het eten en de muziek?
Weltrusten snoepieloepiedoepie van mequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:07 schreef Elegy het volgende:
Ik had trouwens wel een TT verwacht met "Party like it's '99"
Samen naar bed?quote:
Nu ga ik zeker fijn dromenquote:
Ik hou niet zo van stoffige jaren 80 muziek en zeker niet van princequote:Op donderdag 26 juni 2008 02:07 schreef Elegy het volgende:
Heel veel succes!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Half4!
Dank je.
Ik doe m'n best
Vrije dag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:12 schreef Elegy het volgende:
Zo, weer aan het werk. Blech, stomme A4 weer op straks
Ze komen ergens tussen 7:30 en 12:00 mn nieuwe tafel brengen en geen zin dan in mn boxer open te moeten doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En lekker vroeg opgestaan? Of ben je net thuis?
Schaam je kwaakvaak. Schaam je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van stoffige jaren 80 muziek en zeker niet van prince
quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komen ergens tussen 7:30 en 12:00 mn nieuwe tafel brengen en geen zin dan in mn boxer open te moeten doen.
Geen foto deze keer. Of is dat toch m-niki? Pas op, browser-resize:quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Owja & er was iets met DAG vandaag toch?
Leuk stukje joh!quote:
Logi gaat stoppen.. en denk nog wel meer mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:39 schreef kaasplankje het volgende:
En ja: het ROOKVERBOD Ik voorspel allemaal rokende groepjes mensen op de stoep. Hoe gaat dit in godsnaam uitpakken? Zouden er echt meer mensen stoppen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewoon nooit begonnen, nog veel beter.
Natuurlijkquote:
Of...... 99 Luft Balloonsquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:07 schreef Elegy het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:55 schreef MLI het volgende:
Ik wil trouwens de LAPO. Wegwezen katerwater!
Geen secondequote:Op donderdag 26 juni 2008 08:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Schaam je kwaakvaak. Schaam je.
Ehm.. mja.. het is iig wel actueel.quote:
quote:
Goeiemorgen Re.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:58 schreef Re het volgende:
ja willen jullie de 100 echt halen zo?
al die welterusten zooi mag wel in een ander topic waar het voor bedoeld is
Slecht opgestaan?quote:
Welcome, what happened?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:01 schreef angelfist het volgende:
Kom maar weer even zeggen dat ik ook vrijgezel ben.
Streng op treden Re. Ze leren het ook nooit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:58 schreef Re het volgende:
ja willen jullie de 100 echt halen zo?
al die welterusten/hoi/goedemorgen en andere zooi mag wel in een ander topic waar het voor bedoeld is
Mijn ex heeft gisteren wederom een kennis van me lastig gevallen...quote:
Momenteel een collegaquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geef mij eens een update lievert
Fransman, colombiaan, spanjaard, lukas?
zo heet ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geef mij eens een update lievert
Fransman, colombiaan, spanjaard, lukas?
Diep en diep triest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Mijn ex heeft gisteren wederom een kennis van me lastig gevallen...
Die jongen heeft een paar mailtjes gehad waarin hij bedreigd wordt en belde me gisteravond daarover op.
Hij zei dat hij dan maar liever gewoon geen contact meer had omdat hij geen zin had in dat moeilijke gedoe.
En dank je ex!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Momenteel een collega. Maar we kunnen echt wel supergoed met elkaar overweg, maar enige voorzichtigheid wel geboden. Dinsdag met hem op stap geweest, kwamen we de colombiaan tegen. Die was minder in zijn nopjes dan ik. Klega vroeg een tijd geleden al of ik wat met hem wilde drinken maar toen bedankt, en toen er een verjaardagskaart voorbij kwam heb ik er gewoon ingezet 'Gefeliciteerd, binnenkort een pintje doen? {insert telefoonnr}. xxx Emily. Gisteren sms'te hij dat hij me miste. Waarschijnlijk volgende week weer vervangen door een ander maar we zullen zien.
Ondertussen blijft die agent van vorige week ook sms-en, die moet ik morgen maar eens duidelijk maken dat het niks wordt.
Dat weet hij.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:12 schreef MLI het volgende:
DE EX VAN JB IS ZIELIG!!!!! Kerel is gewoon niet goed snik man.![]()
En stuur een mailtje terug naar die kennis dat je ex dit juist probeert te bereiken. Misschien dat het nog helpt.
Echt waar. Elke keer als in text-only layout zit op het werk, dan zie ik een post in singles en denk bij mijzelf "Dat heb ik toch niet gepostquote:
bring'em on....quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Die jongen heeft een paar mailtjes gehad waarin hij bedreigd wordt en belde me gisteravond daarover op.
Hij zei dat hij dan maar liever gewoon geen contact meer had omdat hij geen zin had in dat moeilijke gedoe.
En dank je ex!
Het komt harder aan als het plan door vrouwen uitgevoerd wordt. Met liefde.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Diep en diep triest.
Soms verdienen mensen het gewoon om een donkere steegje vernederd te worden door een groepje negers.
psst ik ken een aantal antillianen. Eentje is homo
Hoezo die smiley? Ik ben wel blij dat ik mijn collega op die manier heb leren kennen.quote:
Ik ben toch wel benieuwd hoe jou ex eruit zietquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet hij.
Maar dat doet er verder niet toe.
Ik snap het wel, als hij gaat dreigen dat ie weet waar hij woont en dat hij hem nog wel zal krijgen (compleet met foto erbij) dan gaat dat te ver zeg maar.
Dus ik snap t wel.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Elke keer als in text-only layout zit op het werk, dan zie ik een post in singles en denk bij mijzelf "Dat heb ik toch niet gepost" ...
Kijk ik een beetje beter, dan ben jij het
Ik weet niet. Ik voel altijd een beetje mee met jou. Want in mijn beeldvorming heb jij een lachmasker.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Het komt harder aan als het plan door vrouwen uitgevoerd wordt. Met liefde.
[..]
Hoezo die smiley? Ik ben wel blij dat ik mijn collega op die manier heb leren kennen.
Maar wat was dat nou met Lukas? Dat ging toch niet over mij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik voel altijd een beetje mee met jou. Want in mijn beeldvorming heb jij een lachmasker.
Ik ben een kloontje van jouquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]Ik kreeg al vragen of ik een kloon van jou was
Het zijn de dubbele o's die het hem doen denk ik
Neu. Ik vond dat een typisch belgische/vlaamse naam.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar wat was dat nou met Lukas? Dat ging toch niet over mij?
Ik krijg heel erg de neiging om nu een foto te posten, maar dat doe ik maar niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd hoe jou ex eruit ziet
Wat een kneus zeg... Hoe lang is het al over tussen jullie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En dank je ex!
nog niet zo heel lang, maart, maar we wonen pas een aantal weken niet meer in t zelfde huis.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een kneus zeg... Hoe lang is het al over tussen jullie?
Meer een kwestie van afknappen binnen een week en de vervanging is er altijd binnen 2 dagen. Ik kies nooit, ik kom er gewoon snel achter dat het niks voor mij is. In het geval van de agent, ik hoef geen verantwoording af te leggen, dat doe ik alleen omdat ik nu eenmaal geen mensen met vragen of een kutgevoel wil laten zitten.quote:
Nee, ik word gewoon erg gelukkig van al die aandacht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik voel altijd een beetje mee met jou. Want in mijn beeldvorming heb jij een lachmasker.
Zo jij gaat ook van de een naar de anderquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Momenteel een collega. Maar we kunnen echt wel supergoed met elkaar overweg, maar enige voorzichtigheid wel geboden. Dinsdag met hem op stap geweest, kwamen we de colombiaan tegen. Die was minder in zijn nopjes dan ik. Klega vroeg een tijd geleden al of ik wat met hem wilde drinken maar toen bedankt, en toen er een verjaardagskaart voorbij kwam heb ik er gewoon ingezet 'Gefeliciteerd, binnenkort een pintje doen? {insert telefoonnr}. xxx Emily. Gisteren sms'te hij dat hij me miste. Waarschijnlijk volgende week weer vervangen door een ander maar we zullen zien.
Ondertussen blijft die agent van vorige week ook sms-en, die moet ik morgen maar eens duidelijk maken dat het niks wordt.
Jezus man, wat een geflipte mongool die ex van je! Niet te zuinig! Hoppa, meteen alles mee afkappen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En dank je ex!
Een echte met een ander ip-adres danquote:
Op die fiets... Ikke al denken, stelletje stalkers hier weet alles van mequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Neu. Ik vond dat een typisch belgische/vlaamse naam.
Das moeilijk met kinderen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Jezus man, wat een geflipte mongool die ex van je! Niet te zuinig! Hoppa, meteen alles mee afkappen!
Het is voor die kennis van jou geen optie om gewoon aangifte te doen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:14 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet hij.
Maar dat doet er verder niet toe.
Ik snap het wel, als hij gaat dreigen dat ie weet waar hij woont en dat hij hem nog wel zal krijgen (compleet met foto erbij) dan gaat dat te ver zeg maar.
Dus ik snap t wel.
Iemand moet het doen inderdaadquote:
Hij moet er dus nog even door heen dat ie je gewoon kwijt is, althans... volgens mij wel. En dat ie met dit gedrag je zeker niet terug gaat winnen en alleen verder en verder weg duwt. En voor de rest moet hij denk ik gewoon wat meer frikandellen eten en hopen dat de hersens die daar in verwerkt zijn aangroeien bij die van hemquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:24 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nog niet zo heel lang, maart, maar we wonen pas een aantal weken niet meer in t zelfde huis.
Je doet wel erg je best om de mensen hier ervan te overtuigen dat het niet zo is hequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een echte met een ander ip-adres dan
[..]
Op die fiets... Ikke al denken, stelletje stalkers hier weet alles van me
Verkijk je er niet opquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:26 schreef Ludootje het volgende:
Op die fiets... Ikke al denken, stelletje stalkers hier weet alles van me
Echt waar. Als jij mij nog een keer negeer he. Dan spuug ik op je teen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:27 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om de mensen hier ervan te overtuigen dat het niet zo is he
Kijk, zoeken doe ik dan weer niet. Het is meer een kwestie van gewend zijn dat de mannen toch wel aandacht aan me besteden. Ik val snel voor het feit dat iemand aandacht aan me besteedt en daarna knap ik alsnog af.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo jij gaat ook van de een naar de anderNog steeds niet de juiste gevonden?
Dat heeft geen nut.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is voor die kennis van jou geen optie om gewoon aangifte te doen?
Kunnen admins niet even bevestigen dat dat IP adres toch echt anders is?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:27 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je doet wel erg je best om de mensen hier ervan te overtuigen dat het niet zo is he
Kunnen admins niet even bevestigen dat dat IP adres toch echt anders is?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:27 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:35 schreef MLI het volgende:
Hang in there JB, ooit houdt hij er wel mee op.
ja ik denk ook dat het besef nu pas komt bij hem. Maar inderdaad klote voor je dat je eraan verbonden blijft door de kids JB. Gewoon zo min mogelijk contact met hem hebben is denk ik het beste en enige wat je kan doen. Had je zelf wel kunnen bedenken maar goed...quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hij moet er dus nog even door heen dat ie je gewoon kwijt is, althans... volgens mij wel. En dat ie met dit gedrag je zeker niet terug gaat winnen en alleen verder en verder weg duwt. En voor de rest moet hij denk ik gewoon wat meer frikandellen eten en hopen dat de hersens die daar in verwerkt zijn aangroeien bij die van hem
Je bent op je werk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kunnen admins niet even bevestigen dat dat IP adres toch echt anders is?
En knap je dan af op dat hij je juist teveel aandacht geeft? Of op iets anders?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:29 schreef MLI het volgende:
[..]
Kijk, zoeken doe ik dan weer niet. Het is meer een kwestie van gewend zijn dat de mannen toch wel aandacht aan me besteden. Ik val snel voor het feit dat iemand aandacht aan me besteedt en daarna knap ik alsnog af.
Ik geef het toe ludootje is mijn kloonquote:
Niks bijzonders hoor.quote:
Ik ben idd op mijn werkquote:
Ik wil wel aandacht aan je besteden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef angelfist het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor.
Ik heb nog nooit echt een lange relatie gehad.
Ik heb hier nu drie keer gepost en er is geen enkele keer op me gereageerd, nu reageert er iemand, is het een vrouw!
Dat had ik om eerlijk te zijn niet verwacht.
Soms he. Zeg ik zo nerderige dingen he, dat ik misschien dat kloontje wel ga verwijderen ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben idd op mijn werk
Ffs, is er een irc kanaal waar ik in kan zodat iemand even mijn ip kan vergelijken anders...
Ik ben 26, kom uit het Zuiden des lands enquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik wil wel aandacht aan je besteden.
Hoe oud ben je? Waar kom je vandaan? Hou je van vanilla of chocolade?
Hoezo, soms....hahahahahahahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Soms he. Zeg ik zo nerderige dingen he, dat ik misschien dat kloontje wel ga verwijderen ofzo
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:43 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik ben 26, kom uit het Zuiden des lands en
Ik reageer ook wel op je hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef angelfist het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor.
Ik heb nog nooit echt een lange relatie gehad.
Ik heb hier nu drie keer gepost en er is geen enkele keer op me gereageerd, nu reageert er iemand, is het een vrouw!
Dat had ik om eerlijk te zijn niet verwacht.
Stel je zou naar het ijssalon gaan en er waren maar twee keuzes en je mag maar 1 kiezen. Vanilla óf chocolade? Welke smaak wil je op je tong voelen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:43 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik ben 26, kom uit het Zuiden des lands en
hey Feitosa, tudo bom??quote:
Meh, jij bent gewoon bang om je gevoelige kant te laten zien en dat verschuil je achter een muur van tactloosheidquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Soms he. Zeg ik zo nerderige dingen he, dat ik misschien dat kloontje wel ga verwijderen ofzo
Nee, ben niet zo van de zelfmoordaanslagen met bomgordel.quote:
Zelfreflectie is zo belangrijk he. Hier in Singles denken ze altijd maar aan hunzelf. Nooit stellen ze mij vragen hoe het met mij gaat. Hoe ik mij voel. Niemand geeft om mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Meh, jij bent gewoon bang om je gevoelige kant te laten zien en dat verschuil je achter een muur van tactloosheid
Echt waar. 4 keer editten... Volgende keer quote ik elke edit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo van de zelfmoordaanslagen met bomgordel.
Flauwe bui, maar ik ben een rasechte kaaskop met een zwak voor de Braziliaanse K1 vechter.
Ahh ok, ik dacht hey een braziliaan maar kom weer van de koude kermis thuisquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo van de zelfmoordaanslagen met bomgordel.
Flauwe bui, maar ik ben een rasechte kaaskop met een zwak voor de Braziliaanse K1 vechter.
Gaat het goed met je liquidootje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. 4 keer editten... Volgende keer quote ik elke edit.
vanille.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:44 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Stel je zou naar het ijssalon gaan en er waren maar twee keuzes en je mag maar 1 kiezen. Vanilla óf chocolade? Welke smaak wil je op je tong voelen?
Ocherm , menneke toch. Vertel, ween je jezelf nog steeds iedere avond in slaap, al luierplassend, of is die fase inmiddels over?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zelfreflectie is zo belangrijk he. Hier in Singles denken ze altijd maar aan hunzelf. Nooit stellen ze mij vragen hoe het met mij gaat. Hoe ik mij voel. Niemand geeft om mij
Moet ik het weer eens aan mijzelf vragen om het te kunnen uiten
Waar uit het Brabant?quote:
Welkomquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:01 schreef angelfist het volgende:
Kom maar weer even zeggen dat ik ook vrijgezel ben.
quote:
Soms teveel, maar meestal gewoon omdat ik er dan wel achter ben of iemand bij me past. Maar vaak is er dan al lang en breed gezoend en sommige mensen denken dan dat je een relatie hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En knap je dan af op dat hij je juist teveel aandacht geeft? Of op iets anders?
Haha, na een paar keer zoenen een relatie hebben. Wat voor mannen kies jij uit?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Soms teveel, maar meestal gewoon omdat ik er dan wel achter ben of iemand bij me past. Maar vaak is er dan al lang en breed gezoend en sommige mensen denken dan dat je een relatie hebt.
Moet je eens niet zulke matige grappen maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom moest je weer er tussen komen.
Mijn mooie garp helemaal verkloot. Echt je gevoel voor timing is w a a r d e l o o s.
Mannen die haar aandacht gevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, na een paar keer zoenen een relatie hebben. Wat voor mannen kies jij uit?
Meestal kam ik ook complete steden uit vanwege chatvriendinnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef angelfist het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit.
Ik heb wat slechte ervaringen met die dingen.
Maar je weet wel toch dat de modjes een keer per jaar iedereen gaat matchen in dit topic? Stel je voor dat je dan door zo'n lullige technisch detailtje buiten het bootje valtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef angelfist het volgende:
[..]
Vrijdag op Graspop.quote:
Huh.. met wie heb ik dan de laatste keer gesprokenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Tegan het volgende:
Wanneer komt de meet nou?
Ik kan ook komen, heb toch geen reet te doen nu.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan ook komen, heb toch geen reet te doen nu.
Is afleiding
Gaan we samen feitosa ?
ja maar dan wel de needy kind denk ik als ik het zo hoor. Je hebt bezitterig en dan dit... Kan me niet voorstellen dat je zo kan denken. Zou toch wat zijn als zulke gasten een keer op vakantie naar spanje voor 10 dagen ofzo elke dag twee meiden zoenen en dan pretenderen 20 realties te hebben...quote:
Het valt mij wel op dat je telkens om een meet vraagt, maar als er concreet iets genoemd wordt, dan kun je net niet....quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Tegan het volgende:
Ja dan kan ik niet. Moet werken. Ben heel volgende week vrij?
Als je 69 Euro over hebt voor een dagticket, van 10:00 tot 2:00 s,nachts tijd hebt en Houd van Morbid Angel, judas priest , yngwie Malmsteen, Whitesnake e.d en ander zwaar metaal ben je welkom.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan ook komen, heb toch geen reet te doen nu.
Is afleiding
Gaan we samen feitosa ?
Waar is dat?quote:
Zo erg is het nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Meestal kam ik ook complete steden uit vanwege chatvriendinnen.
Ok, ik heb een tijdje in eindhoven gewoond, vandaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef angelfist het volgende:
[..]
Mol, Belgie.quote:
Muziek is okee, afreageren in de pit isquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je 69 Euro over hebt voor een dagticket, van 10:00 tot 2:00 s,nachts tijd hebt en Houd van Morbid Angel, judas priest , yngwie Malmsteen, Whitesnake e.d en ander zwaar metaal ben je welkom.
Hmm jammer beetje erg verquote:
Ach , ik geef op het forum geen gegevens en foto,s waar ik met gezicht opsta. Mijn goddelijke torso staat wel ergens gepost.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef angelfist het volgende:
[..]
Zo erg is het niet
Maar gewoon, een beetje voorzichtig zijn is nooit verkeerd natuurlijk.
Ik zei sommige mannen. Kerel van vorige week heeft duidelijk wat moeite met loslaten. De meesten zijn wel normaal. En ik kies dus niet echt, ik zie wat er op me af komt en daaruit probeer ik een selectie te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haha, na een paar keer zoenen een relatie hebben. Wat voor mannen kies jij uit?
Dat hoeft niet van mij hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Liquidootje het volgende:
Parkpop is komende zondag. Beetje meer mainstream en in Nederland.
Ik loop er stiekem rond.
Vorig jaar zag ik ook wat fokkers rond zwerven. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn. Én het kost geen 69 eur
Ok, doe je goed. Ik ben ook niet zo van het krampachtig uitkiezen. Ik denk ook niet echt dat dat werkt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:14 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zei sommige mannen. Kerel van vorige week heeft duidelijk wat moeite met loslaten. De meesten zijn wel normaal. En ik kies dus niet echt, ik zie wat er op me af komt en daaruit probeer ik een selectie te maken.
Op parkpop val ik gegarandeerd in slaap van die muziek.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Liquidootje het volgende:
Ik loop er stiekem rond.
Vorig jaar zag ik ook wat fokkers rond zwerven. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn. Én het kost geen 69 eur
Hoeveel is parkpop?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Liquidootje het volgende:
Ik loop er stiekem rond.
Vorig jaar zag ik ook wat fokkers rond zwerven. Zal dit jaar wel hetzelfde zijn. Én het kost geen 69 euro
Dat dan weer niet, maar ik ben op het moment wel in de stemming voor keiharde herrie gewoonquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Op parkpop val ik gegarandeerd in slaap van die muziek.
Quite. Suffe pop-zooi allemaal.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Op parkpop val ik gegarandeerd in slaap van die muziek.
Kijk dat klinkt altijd goed! Misschien wel een goed idee, heb dit weekend toch weer niks te doen...quote:
wat is arm in jouw ogen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik ben een arme pauper, dus wat denk je
De meesten denken gewoon een makkelijke wip te maken en blijven terugkomen omdat ze het gezellig vonden óf omdat ze het nog niet kregen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, doe je goed. Ik ben ook niet zo van het krampachtig uitkiezen. Ik denk ook niet echt dat dat werkt.
Een selectie maken nog wel, heb je zoveel aanbidders?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Tegan het volgende:
Ik moet zondag ook werken, anders was ik erbij. Ja, echt waar Liquidootje!
Eerlijk is eerlijk zo moeilijk is het ook niet als de man een beetje aantrekkelijk uitziet toch.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef MLI het volgende:
[..]
De meesten denken gewoon een makkelijke wip te maken en blijven terugkomen omdat ze het gezellig vonden óf omdat ze het nog niet kregen.
Ach, je kan het toch altijd proberen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef MLI het volgende:
[..]
De meesten denken gewoon een makkelijke wip te maken en blijven terugkomen omdat ze het gezellig vonden óf omdat ze het nog niet kregen.
Met de auto.quote:
Ach niet geschoten is altijd mis natuurlijk...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben er langzamerhand minder makkelijk in geworden. Die trend lijkt zich door te zetten. Maar tot een paar maanden geleden was ik sowieso erg makkelijk. Nu moet ik toch al minstens een fuckbuddy of relatiepotentie zien. Ik neuk ook veel minder nuquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk zo moeilijk is het ook niet als de man een beetje aantrekkelijk uitziet toch.
Druk op het werk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef JanesBrownie het volgende:
Vanavond barbeque van mijn werk.
Das dan wel weer leuk, alleen hoop ik dat er dan wat minder moe en gestresst uitzie
Auto's zijn okeequote:
In het optimale scenario ga je vanzelf kwantiteit inruilen voor kwaliteit als de juiste Mr. MLI zich aandient.quote:
Of je gaat voor allebeiquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
In het optimale scenario ga je vanzelf kwantiteit inruilen voor kwaliteit als de juiste Mr. MLI zich aandient.
Ahh dan is het goed om ff eruit te zijn en alles te vergetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, druk met heel andere dingen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
O, als mijn ex je lastig valt omdat ik het nu met je heb over samen in een auto zitten...
MLI en kwaliteit? That's new.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
In het optimale scenario ga je vanzelf kwantiteit inruilen voor kwaliteit als de juiste Mr. MLI zich aandient.
Wat is er met auto,s dan? Benzinegeld boeit niet aangezien ik toch moet rijden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Auto's zijn okee
benzinegeld !
Maarreh, je woont echt zowat bij me om de hoek dan, das wel weer grappig
O, als mijn ex je lastig valt omdat ik het nu met je heb over samen in een auto zitten...
Nee niks, ik wil wel mee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er met auto,s dan? Benzinegeld boeit niet aangezien ik toch moet rijden.
Als je er maar rekening mee houd dat het een lange dag word.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:38 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nee niks, ik wil wel mee.
En dan betaal ik de helft van je benzinegeld.
Als je het goed vindt dat ik meega en niet bang bent dat mijn ex je lastig gaat vallen
statistisch gezien wordt de kans dat je iemand vindt die voldoet wel steeds groter...quote:
De kwaliteit van mijn neukertjes is al niet slecht hoor. OK, OK, alles van vorig jaar was eigenlijk allemaal niks, dit jaar zijn er eigenlijk alleen maar leuke mannen voorbij gekomen waar ik niet verliefd op werd. Eigenlijk allemaal hoger opgeleid enzo, gewoon wat ooit voor iemand anders een leuk vriendje gaat zijn. Alleen aan mijn onmogelijke relatiestandaard voldoen ze meestal niet.quote:
Lange dagen zijn okee, veel drinken is okee, in de pit is okee, blauwe plekken zijn okee en zolang je niet zo'n typ bent dat de hele tijd op mijn lip gaat hangen (waar ik vrij zeker van benquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je er maar rekening mee houd dat het een lange dag word.
En als ik me druk moet maken om elke keer dat ik bedreigt werd dan was ik allang dood. Heb toch vrienden bij de politie.
Jammer dat ik van mainstream hou en er geen 69 euro voor over heb en ook een afspraak heb zaterdag, anders zou ik meegaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:40 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je er maar rekening mee houd dat het een lange dag word.
En als ik me druk moet maken om elke keer dat ik bedreigt werd dan was ik allang dood. Heb toch vrienden bij de politie.
Kun je die smiley gebruiken, maar het is écht zo. Ik kom steeds leukere mannen tegen en ik overweeg ook steeds vaker een relatie. Maar het punt is dat ik niet moet overwegen, ik moet er gewoon voor vallen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
statistisch gezien wordt de kans dat je iemand vindt die voldoet wel steeds groter...
*aai*quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil eigenlijk ook mee, maar ik wil geen benzine geld betalen en ik ben bang dat feitosa mij zal slaan.
#240.
kwantiteit als in veel verschillende mannen, of gewoon minstens 10 keer per dag sex?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil allebei, kwaliteit EN kwantiteit!
Dat moet ook kunnen vind ik hoor
En ik hoor liever dat ik goed ben dan gemakkelijk natuurlijk
En je hebt geen geld zei je net, ga je even voor gigolo spelen vandaag o.i.d.?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil eigenlijk ook mee, maar ik wil geen benzine geld betalen en ik ben bang dat feitosa mij zal slaan.
#240.
natuurlijk is het een flauwe opmerking, én tegelijkertijd ook gewoon waarquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef MLI het volgende:
Kun je die smiley gebruiken, maar het is écht zo. Ik kom steeds leukere mannen tegen en ik overweeg ook steeds vaker een relatie. Maar het punt is dat ik niet moet overwegen, ik moet er gewoon voor vallen.
Yu'r mother.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En je hebt geen geld zei je net, ga je even voor gigolo spelen vandaag o.i.d.?
nee, niet verschillend, is niks voor miquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kwantiteit als in veel verschillende mannen, of gewoon minstens 10 keer per dag sex?
Misschien de eisen iets bijstellen of wacht je tot je als een blok voor iemand valt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:42 schreef MLI het volgende:
[..]
De kwaliteit van mijn neukertjes is al niet slecht hoor. OK, OK, alles van vorig jaar was eigenlijk allemaal niks, dit jaar zijn er eigenlijk alleen maar leuke mannen voorbij gekomen waar ik niet verliefd op werd. Eigenlijk allemaal hoger opgeleid enzo, gewoon wat ooit voor iemand anders een leuk vriendje gaat zijn. Alleen aan mijn onmogelijke relatiestandaard voldoen ze meestal niet.
Dan is het okee i guess, pm maar even.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:42 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Lange dagen zijn okee, veel drinken is okee, in de pit is okee, blauwe plekken zijn okee en zolang je niet zo'n typ bent dat de hele tijd op mijn lip gaat hangen (waar ik vrij zeker van ben) vind ik het allang goed.
Misschien gewoon aftasten én wachten tot je als een blok voor iemand valt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien de eisen iets bijstellen of wacht je tot je als een blok voor iemand valt?
Ik weet niet of zij op jonge knulletjes valt, zal d,r zo even bellen wat ze er voor over heeft.quote:
geen varieteit maar hoeveelheid dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet verschillend, is niks voor mi
Gewoon vaak met dezelfde
Inderdaad nog beter, langzaam beginnen en dan kijken of het gevoel vanzelf komt...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Misschien gewoon aftasten én wachten tot je als een blok voor iemand valt.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij op jonge knulletjes valt, zal d,r zo even bellen wat ze er voor over heeft.
soms klink je best liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet verschillend, is niks voor mi
Gewoon vaak met dezelfde
Je weet toch niet hoe oud ik ben. Misschien wel 30 of 40 of zelfs 56 en word ik 57 op 12 augustusquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij op jonge knulletjes valt, zal d,r zo even bellen wat ze er voor over heeft.
Ondertussen lol hebben is ook leukquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien de eisen iets bijstellen of wacht je tot je als een blok voor iemand valt?
DOOOEEEIII KUSS!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ondertussen lol hebben is ook leuk. En de eisen zijn niet zo belachelijk, gewoon een leuke vent of vrouw met wie ik kan lachen, die mij in mijn waarde kan laten, iemand die goed is in bed, iemand die positief ingesteld is, iemand die intelligent is en iemand die smaak heeft.
Er zijn best veel mensen die aan die eis voldoen, maar dan nog word ik nooit echt stevig verliefd. Ik ga werken![]()
.
Das minder dat je nooit verliefd wordt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ondertussen lol hebben is ook leuk. En de eisen zijn niet zo belachelijk, gewoon een leuke vent of vrouw met wie ik kan lachen, die mij in mijn waarde kan laten, iemand die goed is in bed, iemand die positief ingesteld is, iemand die intelligent is en iemand die smaak heeft.
Er zijn best veel mensen die aan die eis voldoen, maar dan nog word ik nooit echt stevig verliefd. Ik ga werken![]()
.
Das waar...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:51 schreef Belsezar het volgende:
Maar als je er meerdere hebt wordt het voor je ex lastig om ze allemaal lastig te vallen
Regel een vriendje met lage eisen. Dan ben je gemakkelijk goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik wil allebei, kwaliteit EN kwantiteit!
Dat moet ook kunnen vind ik hoor
En ik hoor liever dat ik goed ben dan gemakkelijk natuurlijk
Ik ga niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
Dus gaat de eerste singlesmeet er echt komen?
Dat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Regel een vriendje met lage eisen. Dan ben je gemakkelijk goed.
Zelfvertrouwen is de sleutelquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig.
Ook bij iemand met hoge eisen ben ik gewoon goed
Jou een tweede kans geven om je mening over een Afrikaanse keuken te vormen?quote:
*steelt het nummertjes automaat van de bakker en gaat de lootjes verkopen*quote:
Kanaleneiland FTWquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, waarom staat daar een hele boze meneer onder mijn raam te schreeuwen?
Klinkt leuk, maar duurquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jou een tweede kans geven om je mening over een Afrikaanse keuken te vormen?.
Als ik van jou meer dan mijn boxer mee mag nemen zou dat geen probleem hoeven zijnquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik van jou meer dan mijn boxer mee mag nemen zou dat geen probleem hoeven zijn.
Ik zocht een goede tvpquote:
Je gaat toch geen toestemming voor iets vragen aan een vrouw?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik van jou meer dan mijn boxer mee mag nemen zou dat geen probleem hoeven zijn.
sure, al is het alleen maar omdat ik benieuwd hoe boos die boze mails van je ex precies zijn.quote:
Sommige mannen vinden dat wel prettig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Je gaat toch geen toestemming voor iets vragen van een vrouw?
En niet of ik net zo geweldig ben in bed als ik zeg?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
sure, al is het alleen maar omdat ik benieuwd hoe boos die boze mails van je ex precies zijn.
Moet ik ook nog kunnen apporteren?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Eigenlijk had ik al gezegd dat t niet mocht.
Maar als hij nou belooft heel lief te zijn en goed te luisteren enzo...
Dat is een fijne bijkomstigheidquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
En niet of ik net zo geweldig ben in bed als ik zeg?
zeg je dat dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:35 schreef JanesBrownie het volgende:
En dan die sig: "Neemt, eet, dit is mijn lichaam"quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:35 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Moet ik ook nog kunnen apporteren?.
* Belsezar leest weer aandachtig mee na het verorberen van de lunchquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben heel goed in bed natuurlijk
Tuurlijk, tuurlijk...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ben heel goed in bed natuurlijk
Ik ben vast niet de enige hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar leest weer aandachtig mee na het verorberen van de lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |