het is ook vaag, levenservaring kan zijn dat je goed hard op je bek bent gegaan door helemaal voor iemand te gaan en die persoon je bijvoorbeeld keihard dumpt of vreemd gaat bij het leven.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.
Het is ook een beetje een ongrijpbaar begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.
Algemene kennis heb ik genoeg, dus dat is het niet..quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Weet je dan referenties naar gebeurtenissen in het verleden niet ofzo ? of wordt het meer op de ervaringen / naief kant gespeeld ?
Cue en DrMarten weer de deur uitgezet?quote:
Hee lieverdquote:
Nee, Cue ligt op de bank een film te kijken en marten staat aan de eettafel de puzzle van mijn zoontje af te makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cue en DrMarten weer de deur uitgezet?
Wat doe jij dan hier?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee, Cue ligt op de bank een film te kijken en marten staat aan de eettafel de puzzle van mijn zoontje af te maken
We zullen je verzorgen...quote:
Vertel...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb na vandaaag wel een beetje verzorging nodig
Kom maar bij mijquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Heb na vandaag wel een beetje verzorging nodig
Waar moet ik heen? Moet ik eerst even tanken trouwensquote:
Op wie?quote:
Dan maar niet.quote:
Enschedequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar moet ik heen? Moet ik eerst even tanken trouwens
Da's maar twee uur van hierquote:
En als ik een beetje doorplank is dat minder, maar niet veel met die 1.2 Fox van mequote:
SUBTIEL WEER!!!! Mensen, el_matador is een ware altruïst.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel...
Een massage, een full treatment of gewoon een kopje kamillethee?
Gewoon een grapje, moest denken aan die gast die een camera verstopte toen 'ie een date had, en z'n date kwam erachterquote:
Als ik er aan denk zal ik proberen stiekem een foto van elegy te maken vrijdag, hopelijk komt ie wel zonder sluierquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Gewoon een grapje, moest denken aan die gast die een camera verstopte toen 'ie een date had, en z'n date kwam erachter
Half4!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:29 schreef MLI het volgende:
Rij gewoon lekker door, als ze zien dat je zelfverzekerd bent, maak je echt meer kans. Ik ga duimen, OK? Hoe laat?
Succesquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Half4!
Dank je.
Ik doe m'n best
Succes PF! Ik zal van de weg blijven!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Half4!
Dank je.
Ik doe m'n best
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef DrMarten het volgende:
ja hoi, puzzle is nog niet af, maar toch maar naar huis gegaan
dussquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Succes PF! Ik zal van de weg blijven!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik als jij was geweest dan was ie nu af
In elk geval geen gevaarlijk rijdende Elegy op de wegquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
In elk geval geen gevaarlijk rijdende Elegy op de weg
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:26 schreef Elegy het volgende:
Stevie Ann - Toxic
Stevie Ann versie. Die mijn cd trouwens gesigneerd heeft ook nog
Nou, dat wordt dus helemaalquote:
ik regel de biervaten en de kilts, doe jij het eten en de muziek?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
ik regel de biervaten en de kilts, doe jij het eten en de muziek?
Weltrusten snoepieloepiedoepie van mequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:07 schreef Elegy het volgende:
Ik had trouwens wel een TT verwacht met "Party like it's '99"
Samen naar bed?quote:
Nu ga ik zeker fijn dromenquote:
Ik hou niet zo van stoffige jaren 80 muziek en zeker niet van princequote:Op donderdag 26 juni 2008 02:07 schreef Elegy het volgende:
Heel veel succes!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Half4!
Dank je.
Ik doe m'n best
Vrije dag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:12 schreef Elegy het volgende:
Zo, weer aan het werk. Blech, stomme A4 weer op straks
Ze komen ergens tussen 7:30 en 12:00 mn nieuwe tafel brengen en geen zin dan in mn boxer open te moeten doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En lekker vroeg opgestaan? Of ben je net thuis?
Schaam je kwaakvaak. Schaam je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van stoffige jaren 80 muziek en zeker niet van prince
quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze komen ergens tussen 7:30 en 12:00 mn nieuwe tafel brengen en geen zin dan in mn boxer open te moeten doen.
Geen foto deze keer. Of is dat toch m-niki? Pas op, browser-resize:quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Owja & er was iets met DAG vandaag toch?
Leuk stukje joh!quote:
Logi gaat stoppen.. en denk nog wel meer mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:39 schreef kaasplankje het volgende:
En ja: het ROOKVERBOD Ik voorspel allemaal rokende groepjes mensen op de stoep. Hoe gaat dit in godsnaam uitpakken? Zouden er echt meer mensen stoppen?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef Q. het volgende:
Ik ben gewoon nooit begonnen, nog veel beter.
Natuurlijkquote:
Of...... 99 Luft Balloonsquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:07 schreef Elegy het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:55 schreef MLI het volgende:
Ik wil trouwens de LAPO. Wegwezen katerwater!
Geen secondequote:Op donderdag 26 juni 2008 08:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Schaam je kwaakvaak. Schaam je.
Ehm.. mja.. het is iig wel actueel.quote:
quote:
Goeiemorgen Re.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:58 schreef Re het volgende:
ja willen jullie de 100 echt halen zo?
al die welterusten zooi mag wel in een ander topic waar het voor bedoeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |