quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij langer dan ik geen sex gehad, Lianne?
Oké gelukkig maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuke kloon eigenlijk.
Ik had hem al verbeterd, ma cherie.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop voor Bloes dat je beter bijt dan je spelt, Golfert.
Nou, dan sliep ik tenminste niet alleen. Jammer genoeg krijg ik geen orgasme van gelul.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dan sliep ik tenminste niet alleen. Jammer genoeg krijg ik geen orgasme van gelul.
Goed, het gaat om de piemOls natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:14 schreef SHE het volgende:
Super!
Jammer dat het zo kleurrijk is. Ik zou een grijs/zwarte versie blieven.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop voor Bloes dat je beter beft dan je spelt, Golfert.
quote:
Zoals ik al op msn zei tegen je: ik vind het al een kadootje dat jullie allemaal komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:15 schreef DarkElf het volgende:
hai
oh ja MK's verjaardag..... mmm kunnen allemaal losse cadeautjes kopen, heeft ze lekker veel en tis verrassend
Viespeukie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht, ik stel maar geen watersports oid voor
Thx, gaat helemaal goed komen denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
dat gaat goed komen beunkzal voor je duimen
weet hoe het voelt nu eindelijk om iets te halen
Dát zou lekker makkelijk zijn! Dan was in vandaag intussen al zeker 10 keer geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dan sliep ik tenminste niet alleen. Jammer genoeg krijg ik geen orgasme van gelul.
Jaja maar wie houdt er nou niet van nog iets extra's?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoals ik al op msn zei tegen je: ik vind het al een kadootje dat jullie allemaal komen
Heej, Pandóóóórah! Hoe gaat t?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Oei, CF, Edinburgh is een erg leuke stad. Zowel in de winter (hogmany) en zomer (festivalseizoen) is het een erg leuke stad. Geweldige sfeer!
Ai, Lein, ontsteking op zo'n onhandige plek is niet fijn![]()
Liejannuh: Had ik bedacht om mee te gaan naar Lowlands, is het uitverkocht. Mooi is dat!
O leuk!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet me zaterdag, Dude! Doeidoei allemaal
Ik heb ook nog geen kaartje.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Oei, CF, Edinburgh is een erg leuke stad. Zowel in de winter (hogmany) en zomer (festivalseizoen) is het een erg leuke stad. Geweldige sfeer!
Ai, Lein, ontsteking op zo'n onhandige plek is niet fijn![]()
Liejannuh: Had ik bedacht om mee te gaan naar Lowlands, is het uitverkocht. Mooi is dat!
Druk druk druk met werk en vrijwilligerswerk in dierentuinenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, Pandóóóórah! Hoe gaat t?
Isa gaat morgen uitzoeken hoe laat ze bij haar familie gedoetje moet zijn. En dan gaan we even plannen en dan hoor je het.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O leuk!
Maar jullie moeten wel even gillen hoe laat ongeveer, want ik ga natuurlijk niet de hele dag smachtend op jullie zitten wachten (of wel, maar dan geef ik dat niet toe uiteraard)
Mooi!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa gaat morgen uitzoeken hoe laat ze bij haar familie gedoetje moet zijn. En dan gaan we even plannen en dan hoor je het.Ik denk dat we eerst naar jou en het Groninger Museum gaan en dan door naar Groningen Noord.
Denk ik.Ongeveer.
Tieten bevatten ook 876. Ik word er ook gelukkig van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Grote god ik heb hier een chorizo liggen waar je helemaal naar en gelukkig tegelijk van wordt. Steer: Om te eten dus![]()
Volgens mij bevat chorizo 876 procent vet
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Grote god ik heb hier een chorizo liggen waar je helemaal naar en gelukkig tegelijk van wordt. Steer: Om te eten dus![]()
Volgens mij bevat chorizo 876 procent vet
Niet dus. Vichy shampoo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef DarkElf het volgende:
Das dus ook voor t laatst dat ik me laat verleiden tot het kopen van zogenaamde troep die de "natuurlijke balans" terugbrengt.... Shampoo gekocht vandaag (een kleintje gelukkig) die zonder parfum is en je hoofdhuid niet irriteert etc etc etc bladiebladieblaaa...
mijn kop jeukt
Shame on me dat ik niet shampoo gekocht heb van een merk wat ik wel ken en ook parfumloos is..![]()
Nee, dan is ze naar Belgie, naar het schijnt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Liejannuh dus als je geen kaartje kunt krijgen kom je ook de 5de?![]()
Bummer DE van die shampoo
Meer dan een half jaar verdomme.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
DE, vertel: welk merk geeft je de kriebels?
En SteerAch Steer
Ik heb al vier dagen geen sex gehad, jij?
dezequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
En SteerAch Steer
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
En SteerAch Steer
Ik heb neutral douchegel. Shampoo schijnt ook goed te werken, ik geloof dat Bloes die heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef DarkElf het volgende:
Shame on me dat ik niet shampoo gekocht heb van een merk wat ik wel ken en ook parfumloos is..![]()
Volgende week zit ik op Rock Werchter.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Liejannuh dus als je geen kaartje kunt krijgen kom je ook de 5de?![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:50 schreef beunkster het volgende:
Bummer van de shampoo DE.
Lol @ Steer.
O en on top of mijn bovenstaande klaagzang: ik heb óók de Masterclass voor morgen waar ik me erg op had verheugd moeten annuleren. Te druk bij opdrachtgever en ik kan daar nu niet gemist worden. Sterker nog, als ik wel zou gaan, dan zou ik alsnog 's avonds weer terug moeten en er nachtwerk van moeten maken. Zit ik ook niet op te wachten natuurlijk. Kutzooi. Kut. Kut. Kut.
Ik heb ooit in een opwelling rasoul-shampoo gekocht bij de natuurwinkel... Rook geweldig, geen irritatie... Maar een klitten!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:49 schreef DarkElf het volgende:
ach ja, dan heb ik weer bedacht dat t gezond moet zijn ,natuurlijk en zonder parabenen en shiten dan koop ik meuk terwijl ik dan ff vergeet hoe hysterisch mijn huid vaak reageert op dingen ...
![]()
Hoeveel komen er eigenlijk volgende week?
Neutral (douchespul) reageerde ik vroeger, in een ver verledenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb neutral douchegel. Shampoo schijnt ook goed te werken, ik geloof dat Bloes die heeft.
Wat, toch niet terwijl je zit te fokken hequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
deze
Morgen maar weer mijn eigenste merk kopen: deze![]()
enne seks:
Ik ook zondag voor het laatstquote:
ja dat was hier ook een optie bijquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een opwelling rasoul-shampoo gekocht bij de natuurwinkel... Rook geweldig, geen irritatie... Maar een klitten!!!
Neuh hij slaapt... erg moe maar logisch want de laatste avonden was t vaak veel te laatquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, toch niet terwijl je zit te fokken he
Ik raak seksueel gefrustreerd van lattenNog maar een dagje... En dan verhuist ie maandag
Hegh beunkster wat een ellende allemaal!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:50 schreef beunkster het volgende:
Bummer van de shampoo DE.
Lol @ Steer.
O en on top of mijn bovenstaande klaagzang: ik heb óók de Masterclass voor morgen waar ik me erg op had verheugd moeten annuleren. Te druk bij opdrachtgever en ik kan daar nu niet gemist worden. Sterker nog, als ik wel zou gaan, dan zou ik alsnog 's avonds weer terug moeten en er nachtwerk van moeten maken. Zit ik ook niet op te wachten natuurlijk. Kutzooi. Kut. Kut. Kut.
Lol. Heel, heel soms moet het er ff uit.quote:
Frisse moetquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:58 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol. Heel, heel soms moet het er ff uit.
Die Masterclass betekende wel veel voor me. Met name gezien de andere genodigden. Dan is het best ff flink kut dat je het moet cancellen, als je je er al dik twee maand op verheugd.
Nou ja, morgenvroeg maar weer met frisse moet om kwart over zes in de auto zitten om naar mijn werk te gaan.
Ik ga dus maar eens slapen. Laters.
Wordt het dunner?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb L'Oreal Elvive met Regenium XY haarverdikking ofzo. En ditto conditioner.
vreemd genoeg vind ik mijn haar er wel prettiger uitzien dan vroegah![]()
T was een proefje van 50 ml die weinig kostte dus ik wil hem wel meenemen volgende week? Kan je iig een paar keer mee wassen zodat je weet of t wat is of niet...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
BTW DE, ik weet niet of het erg dure shampoo was, maar als dat enigszins bescheiden was, wil ik m wel van je overnemen... Worth a shot. Ik heb nu shampoo van l'occitane die geweldig ruikt maar niet fijn voelt, en shampoo van fekkai die een pracht glans geeft en ook wat irritatie. Dus ik wil 't weleens proberen!
Nou, het wordt voornamelijk een lagere dichtheid.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt het dunner?je sex-appeal, wat doe je
Voor jou altijdquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:02 schreef MissHobje het volgende:
Avond allen te saam
Hobje is beetje gaar
Alles lekker en sexy hier?
Ach er zijn mannen zat die kaal aan het worden zijn in deze SC. Ik zal geen namen noemen hier, maar als je een lijstje wil, mag je PM'enquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, het wordt voornamelijk een lagere dichtheid.Mijn haar is vrij dik en stug, maar 't ziet er nu ook best gezonder uit, zeker met mijn nieuwe kapsel.
No, I don't want it to happen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef DarkElf het volgende:
pics!
Bij de tervo, das een drogist in de spar bij ons (NL.)quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en DE: graag! Waar had je 't gekocht?
Oeh, die verleiding zou ik ook niet weerstaan. Truste!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik duik mn bedje in, heb de Donald Duck Extra nog liggen![]()
Ja en dan zien al die kalende dertigers er het zelfde uit, tofquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef DarkElf het volgende:
Kale mannen is niets mis mee, zolang ze maar niet hulpeloos vasthouden aan de haren die ze nog overhebbenHoppa, tondeuse erover... staat vaak hartstikke leuk
(maar goed, das makkelijk gezegd, dat snap ik)
Maar jullie levenswijsheid maakt het onderscheid!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan zien al die kalende dertigers er het zelfde uit, tof
liever dat dan mannen die ineens hun haar wat ze nog hebben laten groeien als een soort "compensatie-haar"quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en dan zien al die kalende dertigers er het zelfde uit, tof
Van die slierten haar die ze van links naar rechts kammen bvquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
liever dat dan mannen die ineens hun haar wat ze nog hebben laten groeien als een soort "compensatie-haar"
Bovendien lijken niet alle mannen op elkaar dus t zal wel meevallen
dat zijn meestal de 40-45 plussers... *ril*quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Van die slierten haar die ze van links naar rechts kammen bv![]()
Oh *ril*
Ja Klopt !quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat bestaat tegenwoordig niet echt meertis D en dan E
ja bij de hunkemoller heb je ook D en dan E en ik zit ook tussen die 2 in dusja dan weet je die dingenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja Klopt !
Ikke zoeken, zegt die vrouw in de winkel: "Kan ik je helpen?" Ikke: "ja ik heb maat 75 DD" "Oh zegt ze je bedoeld E"?
IkkeBlijkbaar is dat idd ineens E ofzo..
Oeh das niet duur... mmm ga vrijdagavond de stad inquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja bij de hunkemoller heb je ook D en dan E en ik zit ook tussen die 2 in dusja dan weet je die dingenvanmiddag nog geweest sale
5.40 voor een bh
![]()
't is mooier als je je kaal scheert dan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:20 schreef DarkElf het volgende:
mijn oom had vroeger zo'n comb over........
[ afbeelding ]
ja vind ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is mooier als je je kaal scheert dan.
ik hou van de salequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oeh das niet duur... mmm ga vrijdagavond de stad in
ja en volgens de traditie leg je dat badpak nu even op de vloer, schiet er een kiek van en post die hier!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hou van de sale2 bh;s een slipje een badpak (don;t ask maar in een bikini zul je me al never nooit zien en deze is wel hip enzo verder en niet al te bedekkend, heb sowieso al in geen eeuwen gezwommen dusja
maar heb nu in ieder gaval iets achter de hand, nu nog durven te gaan zwemmen, maar goed in totaal nog geen 19 euro kwijt
badpak hin gkaartje aan van 49.99 was nu 5 euro
Mooi met zo'n groot schermpje, handig!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb net vanmiddag deze gekocht dus ik zal het regelen dude![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das goed gedaan dan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hou van de sale2 bh;s een slipje een badpak (don;t ask maar in een bikini zul je me al never nooit zien en deze is wel hip enzo verder en niet al te bedekkend, heb sowieso al in geen eeuwen gezwommen dusja
maar heb nu in ieder gaval iets achter de hand, nu nog durven te gaan zwemmen, maar goed in totaal nog geen 19 euro kwijt
badpak hin gkaartje aan van 49.99 was nu 5 euro
Goezzo! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb net vanmiddag deze gekocht dus ik zal het regelen dude![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een zwembroek.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb dus een tankini, zo eentje
[ afbeelding ]
Ik wil geen bikini en een badpak vind ik zo strak, dit is een mooie tussenoplossing.
Zo, dan is de maat in dit topic ook ff wat opgeschroefd
Zegt ze net nadat ze een nieuwe gewone bikini aangeschaft heeftquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goezzo! Ben benieuwd!
En Bluezz'tankini vind ik ook geweldig!![]()
Ik wist helemaal niet dat er zoiets bestond, dat wil ik ook!
Kan je deze post nog even naar Nederlands vertalen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
tankini;s zijn ideaal maar omdat ik dus al geen zwemmer ben en ik de goedkope H&M c&a dingen niet pas met mn boobiesvind ik het zonde om een mega dure te kopen in dit badpak passen mn boobies wel en al zal ik m voor die 5 euro toch nooit durven te gebruiken 5 euro kan ik dan wel hebben
Ja, maar ik vind zo'n tankini geloof ik wel iets charmanter bij nader inzien.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zegt ze net nadat ze een nieuwe gewone bikini aangeschaft heeft
Ik ga mn bed opzoeken, kijken of het nog lukt na bijna een week op een slaapbank
En ik heb ermee gezwommen, gedoken zelfs, en guess what? ze boebs bleven netjes inpandig en de maagflap bleef op z'n plekquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goezzo! Ben benieuwd!
En Bluezz'tankini vind ik ook geweldig!![]()
Ik wist helemaal niet dat er zoiets bestond, dat wil ik ook!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je deze post nog even naar Nederlands vertalen?
wat snap je er niet aan danquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
ik kan toch niet goed tegen de zon dus dat is voor mij geen probleemquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten voor iedereen die slapen gaat![]()
Ik vind de tankini ook helemaal leuk, maar er blijft dan zo weinig lichaam over om bruin te worden, netals met een badpak
"Mijn tieten zijn te grootquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tankini is meer handig met zwemmen dan met zonnen, maar bij mij blijft er genoeg vel over om te bruinen, en daar in aus. moet je sowieso niet te veel zonnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Trusten voor iedereen die slapen gaat![]()
Ik vind de tankini ook helemaal leuk, maar er blijft dan zo weinig lichaam over om bruin te worden, netals met een badpak
Ondanks de klinische beschrijving begrijp ik wat je bedoelt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik heb ermee gezwommen, gedoken zelfs, en guess what? ze boebs bleven netjes inpandig en de maagflap bleef op z'n plek
O maar die is wel superleuk zeg!! Heel chic!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dus
Wat is er met jouw i ????quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"Mijn tieten zijn te groot
Mijn budget is te klein
Zwemmen doe ik nooit
Maar 'k heb een badpak voor de schijn".
Mijn tieten zijn raarquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn budget is te klein
Zwemmen doe ik nooit
Dankje voor de vertaling.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Mijn budget is te klein
Zwemmen doe ik nooit
Jaja popje, het was slechts even een mopje voor ome golfert die er natuurlijk weer niks van begreep.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn raar
Mijn budget is niet per se te klein maar wel voor iets dat ik niet goed durf
zwemmen is fijn en wil ik ook graag doen, moet mezelf alleen nog even over een drempel schoppen en met de aanschaf van een badpak is daarmee het eerste stapje gezet.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Jaja popje, het was slechts even een mopje voor ome golfert die er natuurlijk weer niks van begreep.
jij denkt alles te weten zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankje voor de vertaling.
Het eerste zinnetje klopt niet want ik heb MM al een paar keer gezien en als ze ergens geen last van heeft is het van grote tieten.
Ik denk dat ik dan ook maar weer achter je aankruipen ga.quote:
En dan met een meet zit iedereen met een stalen gezichtquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:55 schreef DarkElf het volgende:
god wat een hoop smilies, ik lijk Moblo wel ...
ik vind mezelf ook het leukst als alles zoveel mogelijk bedekt is, zelfs mn boobs vind ik niet mooi. Dus daarom hoop ik dat ik het lef vindt om dat badpak aan te trekken en gewoon lekker te gaan zwemmen en verder schijt aan de mensen te hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:55 schreef DarkElf het volgende:
Das een mooie!
Enne een tankini is wel leuk ja maar dat durf ik niet, ben sowieso geen bloterd met kleren(alleen mijn tieten, die mogen goed gezien worden
daar ben ik trots op
) maar zonder gekheid; een tankini is een idee, tis niet dat ik bruin wordt ozo
dus daar hoef ik t niet voor te laten
Volgens mij interesseert het buiten golfer en jouzelf niemand een reet hoe groot je tieten precies zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij denkt alles te weten zeker
Jij hebt me een paar keer gezien inderdaad maar op basis daarvan kun je niet beoordelen hoe groot mn tieten zijn want ik heb toch echt een cup D/E en die passen echt niet in H&M/C&A bikini;s, BH's en dergelijke
Ja ik probeerde Fleshwound's taart naar binnen te werken maar het lukte niet echt omdat ik 2x Moblo's fetaflappen had gegeten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan met een meet zit iedereen met een stalen gezicht
Moet ik altijd zo om lachen, dat je die aanvullingen niet hebt, en sommige druktemakers hier zo stilletjes erbij kunnen zitten.
zo was het ook niet bedoelt verder maar Golfers reactie kwam over alsof ik loop te zeuren ofzo terwijl hij helemaal niks weet over mijn cupmaat en dergelijke.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij interesseert het buiten golfer en jouzelf niemand een reet hoe groot je tieten precies zijn.
We houden het gewoon op 'stevig', dan zitten we hier meestal wel goed. En ik geloof zo maar dat het lastig BH's kopen is. Tips hier welkom!
Wie ben jij eigenlijkquote:
Ik vind hem mooiquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn budget is te klein
Zwemmen doe ik nooit
Dude! Eerst was er dit account. Toen bloes met de fallus grap. Srsly.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijkSOL of Bloes?
Dude?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dude! Eerst was er dit account. Toen bloes met de fallus grap. Srsly.
Ik ben irl echt een mak schaapie, vriendelijk en niet druk (voor hen die mijn fokgeschiedenis kennen is dat wel eens een schokquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan met een meet zit iedereen met een stalen gezicht
Moet ik altijd zo om lachen, dat je die aanvullingen niet hebt, en sommige druktemakers hier zo stilletjes erbij kunnen zitten.
Ok het is [ afbeelding ] tijd
Nee, dat is technisch gezien onmogelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Dit is P.F. nietanders had P.F. vast niet die boze smiley in het fobo gepost, toch?
Wat een leuk badpak zeg!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dus
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen, mooi badpak MM, beetje Dallas-achtig.
Laatst zag ik trouwens op TV dat iemand aangesproken werd met:"He JR"
Die gast wist dus niet wie er met JR bedoelt werd.
Ik word oud.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:10 schreef AKnynke het volgende:
Conclusie Karrel: je wordt niet oud, je bent oud!
Jupquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:22 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens op deze zonnige morgen! (CF: ik denk dat je een broek aan hebt...)
Vanmorgen weer grondig gemarteld door de fysiotherapeut, heerlijk!
Toevallig heb ik die ook vannacht gelezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik duik mn bedje in, heb de Donald Duck Extra nog liggen![]()
27 is heul niet oud!quote:
Succes!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:47 schreef FleshWound het volgende:
Zodadelijk projectpresentatie. Wish me luck, ik heb een overdosis zenuwen
Das bijna bejaard, man!quote:
Doe alsof iedereen die in die ruimte zit naakt is, dat helpt enorm!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:47 schreef FleshWound het volgende:
Mijn taktiek, wat doe je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Doe alsof iedereen die in die ruimte zit naakt is, dat helpt enorm!
Vind je?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef AKnynke het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn taktiek, wat doe je.
Overigens doe ik dat ook vaak hier in de CUL SC.
Nynke.
Good Luckquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:47 schreef FleshWound het volgende:
Hoe oud is je zusje dan 12?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das bijna bejaard, man!
Dat zei m'n kleine zusje, op m'n afscheidsfeestje afgelopen zaterdag. Ik heb vrienden van rond de 30, en die vond ze toch wel heeeeeeel erg oud..
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das bijna bejaard, man!
Dat zei m'n kleine zusje, op m'n afscheidsfeestje afgelopen zaterdag. Ik heb vrienden van rond de 30, en die vond ze toch wel heeeeeeel erg oud..
Dat vind ik zo'n waardeloos advies. Dat werkt toch niet? Je ziet toch dat ze toch niet naakt zijn? Ondertussen sta jij er wel gewoon.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, 17.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe oud is je zusje dan 12?
Toneel = net doen alsof.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n waardeloos advies. Dat werkt toch niet? Je ziet toch dat ze toch niet naakt zijn? Ondertussen sta jij er wel gewoon.
Beetje dubieus compliment, Nynquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, 17.
Ik kreeg trouwens een compliment van de fysio: "Ik heb in jaren niet zulke goed ontwikkelde schouders gezien.." Daarna heb ik toch maar even gevraagd hoe ik dan zulke problemen kan krijgen..
@ Lianne: Dat werkt meestal ook wel. Vroeger was ik echt ontzettend zenuwachtig voor presentaties, maar tegenwoordig weet ik dat ik me gewoon kan redden, en dat scheelt heel erg veel...
Ach, ik vind wel dat ik mooie schouders heb..ze zijn een beetje breed door al dat volleybal, maar wel gespierd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje dubieus compliment, Nyn
Haha, ik kreeg van de anaesthesist die mij een ruggenprik gaf het compliment dat ik zo'n mooie soepele rug had
Steer toch. Als jij je afstudeerpresentatie geeft, kom ik niet
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik vind wel dat ik mooie schouders heb..ze zijn een beetje breed door al dat volleybal, maar wel gespierd!![]()
Misschien, als steer z'n afstudeerpresentatie geeft, moeten we daar gaan zitten en doen alsof hij naakt daar staat!
He bah!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:32 schreef octopussy het volgende:
ik heb scheve schouders1 schouder is wat hoger dan de andere.
En heb sinds vannacht enorme keelpijn![]()
Nu maar een bak honing-kamillethee wegwerken.
Of we gaan er echt naakt zitten, dat zal 'm lerenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:25 schreef AKnynke het volgende:
Misschien, als steer z'n afstudeerpresentatie geeft, moeten we daar gaan zitten en doen alsof hij naakt daar staat!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of we gaan er echt naakt zitten, dat zal 'm leren![]()
Strapless tank topquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He bah!
Ik ben zowieso heel erg scheef. Mijn ene been is langer dan m'n andere, m'n ene heup staat daardoor hoger dan m'n andere, en zelfs m'n ene oor zit twee centimeter hoger dan het andere oor...
oh, enne CF: brede schouders zijn niet altijd fijn..soms kom ik bepaalde soorten jurkjes niet in, omdat ze niet over m'n schouders passen. Een topje zonder mouwen (geen idee hoe dat heet) staat dan wel weer heel erg mooi vind ik. Oh, en breder zijn dan een man die wellicht in je bed ligt is ook niet zo'n succes vind ik. Dan moet ie zo'n moeite doen om z'n arm om je heen te slaan....
K hou soms ook wel van een beetje overdrijven!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:58 schreef ColdFeet het volgende:
Kom nou NynJe bent toch niet zo'n bodybuilder dat een vent zijn arm niet om je heen krijgt? gewoon sterke schouders, maar niets zorgwekkends, hoor
Op het lijstje mensen-die-ik-me-graag-naakt-wil-voorstellen bungelen mijn docenten ergens onderaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Daarom juist! daar kun je om lachen, en dan vallen alle zenuwen van je af, en kun je gewoon onstspanenn presenteren. Want dat is de hele clue van het verhaal, gewoon ontspannen voor die groep staan...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:05 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Op het lijstje mensen-die-ik-me-graag-naakt-wil-voorstellen bungelen mijn docenten ergens onderaan![]()
T minus 1 uur.
Is het zo warm in het zkh bij jullie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou mijn tankini aan hier aan de balie hoor
Jij bent gewoon afgestompt door je werk. Kan niet anders.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n waardeloos advies. Dat werkt toch niet? Je ziet toch dat ze toch niet naakt zijn? Ondertussen sta jij er wel gewoon.
Je werkt toch halve dagen nu? Kan je dan niet al naar huis nu?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef AKnynke het volgende:
Argh, m'n italiaanse collega zit via skype iemand te interviewen in het italiaans, en m'n keniaanse collega zit met een nieuwe keniaanse collega in het zwahili te lullen. En dat allemaal op m'n kamer.
Hoe meot ik nu werken?
Door heel hard Nederlands te praten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:25 schreef AKnynke het volgende:
Argh, m'n italiaanse collega zit via skype iemand te interviewen in het italiaans, en m'n keniaanse collega zit met een nieuwe keniaanse collega in het zwahili te lullen. En dat allemaal op m'n kamer.
Hoe meot ik nu werken?
Moi.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm Steer, heeft iemand hier jou een jaar geleden naakt gezien?
Redelijk, niet veel werk, maar een drukker uit mijn dorp wil per september iemand aannemen en ik zit auomatisch in de tweede ronde.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij bent gewoon afgestompt door je werk. Kan niet anders.
hoe is het met de sollicitaties?
Vanwaar dan die opmerking dat je er naakt een stuk beter uit ziet dan een jaar geleden?quote:
Ja lomp ding he.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
was met het toestel van cnk, daar kan ik niet echt mee overweg
Omdat ik naakt mijn afstudeerpresentatie ga doen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vanwaar dan die opmerking dat je er naakt een stuk beter uit ziet dan een jaar geleden?
Foto's geven wel een leuke sfeer weer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
was met het toestel van cnk, daar kan ik niet echt mee overweg
Misschien dat ik toch kom, danquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat ik naakt mijn afstudeerpresentatie ga doen.
Welke?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, hoor
Speaking of CUL-meets: hoe is het met de Bier-BBQ-Tietenmeet?
Bedankt iedereenquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:42 schreef MissHobje het volgende:
Hoe laat PF ???
Super veel succes!! enne ben benieuwd.
Hoop dat ik het ergens langs zie komen want ben beetje boel werken vandaag.
Ik reed langs een huis en m'n rijinstructrice zei: Zooo net Dallas!!quote:
Ja, dat klopt. En jij bent niet welkomquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Welke?
Jullei hebben toch al een meet? Binnenkort?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of we gaan er echt naakt zitten, dat zal 'm leren![]()
Beterschap enzo voor iedereen die het nodig heeft
Ja! Ik maak me meer druk om het uit eten vanavond!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. En jij bent niet welkom
PF, zenuwen onder controle?
BNN heeft het een jaar geleden nogf herhaald.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik reed langs een huis en m'n rijinstructrice zei: Zooo net Dallas!!
En ik: O, ja, erg Amerikaans.
Maar nu snap ik het!
(Je bent oud!)
Ik kijk geen tv, dus heb die kennis ook niet echt..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
BNN heeft het een jaar geleden nogf herhaald.
Het hoort egwoon bij de basis TV-kennis hoor.
Ik heb "Dallas" nog nooit gezien. Toch ken ik het, net als "Kunt U ons de weg naar Hamelen vertellen?"
CF, niet zo hatelijk he? Waarom vraag je er dan om.
Zou een lekker meet worden die bierbbqbabesmeet.
Met z'n drietjes. Misschien wil meneer PM wel op onze meet komen.
Belediging?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Baseer daar dan ook je belediging niet op!
Vergeet golfer en Pheno niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
Karreltje
Als je je best doet, krijg je echt wel meer dan 3 man bij elkaar. Ik noem een FW, een CNK, een DH, een Steer, een Anthraxx
Mijn wettige echtgenoot komt natuurlijk niet naar een tietenmeet
Alleen als ik het zeg is het een beledigingquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik dacht alleen aan Steer en D_H, maar er is gewoon geen afzetmarkt voor.
PF, Ja belediging, ik ben niet oud.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Alleen als ik het zeg is het een belediging
Het was een grapje, of snapte je dat echt niet..
Karrel, probeer het anders met dit topic! CUL SC Mannen-bier-babes-BBQ-bijeenkomstquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Steer zin in een BiErBbQbAbEsMeEt?
das flink graven zeker om die te vinden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die staat al in mijn AT....
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das flink graven zeker om die te vinden?
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:06 schreef DarkElf het volgende:
Vrouwen zijn gewoon meer sociale beesten en plannen dus ook daadwerkelijk
Boobiepowerquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dat zal het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |