quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij langer dan ik geen sex gehad, Lianne?
Oké gelukkig maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuke kloon eigenlijk.
Ik had hem al verbeterd, ma cherie.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop voor Bloes dat je beter bijt dan je spelt, Golfert.
Nou, dan sliep ik tenminste niet alleen. Jammer genoeg krijg ik geen orgasme van gelul.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dan sliep ik tenminste niet alleen. Jammer genoeg krijg ik geen orgasme van gelul.
Goed, het gaat om de piemOls natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:14 schreef SHE het volgende:
Super!
Jammer dat het zo kleurrijk is. Ik zou een grijs/zwarte versie blieven.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hoop voor Bloes dat je beter beft dan je spelt, Golfert.
quote:
Zoals ik al op msn zei tegen je: ik vind het al een kadootje dat jullie allemaal komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:15 schreef DarkElf het volgende:
hai
oh ja MK's verjaardag..... mmm kunnen allemaal losse cadeautjes kopen, heeft ze lekker veel en tis verrassend
Viespeukie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht, ik stel maar geen watersports oid voor
Thx, gaat helemaal goed komen denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
dat gaat goed komen beunkzal voor je duimen
weet hoe het voelt nu eindelijk om iets te halen
Dát zou lekker makkelijk zijn! Dan was in vandaag intussen al zeker 10 keer geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dan sliep ik tenminste niet alleen. Jammer genoeg krijg ik geen orgasme van gelul.
Jaja maar wie houdt er nou niet van nog iets extra's?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zoals ik al op msn zei tegen je: ik vind het al een kadootje dat jullie allemaal komen
Heej, Pandóóóórah! Hoe gaat t?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Oei, CF, Edinburgh is een erg leuke stad. Zowel in de winter (hogmany) en zomer (festivalseizoen) is het een erg leuke stad. Geweldige sfeer!
Ai, Lein, ontsteking op zo'n onhandige plek is niet fijn![]()
Liejannuh: Had ik bedacht om mee te gaan naar Lowlands, is het uitverkocht. Mooi is dat!
O leuk!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet me zaterdag, Dude! Doeidoei allemaal
Ik heb ook nog geen kaartje.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef Pandorah het volgende:
Oei, CF, Edinburgh is een erg leuke stad. Zowel in de winter (hogmany) en zomer (festivalseizoen) is het een erg leuke stad. Geweldige sfeer!
Ai, Lein, ontsteking op zo'n onhandige plek is niet fijn![]()
Liejannuh: Had ik bedacht om mee te gaan naar Lowlands, is het uitverkocht. Mooi is dat!
Druk druk druk met werk en vrijwilligerswerk in dierentuinenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, Pandóóóórah! Hoe gaat t?
Isa gaat morgen uitzoeken hoe laat ze bij haar familie gedoetje moet zijn. En dan gaan we even plannen en dan hoor je het.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O leuk!
Maar jullie moeten wel even gillen hoe laat ongeveer, want ik ga natuurlijk niet de hele dag smachtend op jullie zitten wachten (of wel, maar dan geef ik dat niet toe uiteraard)
Mooi!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Isa gaat morgen uitzoeken hoe laat ze bij haar familie gedoetje moet zijn. En dan gaan we even plannen en dan hoor je het.Ik denk dat we eerst naar jou en het Groninger Museum gaan en dan door naar Groningen Noord.
Denk ik.Ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |