Ik ook, anders ga ik door voor de Viggo Waas Award..quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
En nu maar hopen dat ik een vooruitziende blik heb!
En je hebt je speciaal geregistreerd om dat in het Stage-topic te postenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:35 schreef Allahs_Hakbar het volgende:
-weg-
Huil maar, laat het maar lopen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
En je hebt je speciaal geregistreerd om dat in het Stage-topic te posten
Volgens mij moet ergens anders zijn, 6 meter onder de grond ofzo
Alsof mij voetbal ook maar iets interesseertquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Allahs_Hakbar het volgende:
Huil maar, laat het maar lopen!
*zucht*quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:35 schreef Allahs_Hakbar het volgende:
haha kut turken waar is allah nou??????
Complimentje is wel op z'n plek lijkt me zoquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
En nu maar hopen dat ik een vooruitziende blik heb!
Hij is aan de race volgens mij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oh, Jeroen Gruter is weer ff schijten hoor ik
ad jij 3-2 gezegd dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Complimentje is wel op z'n plek lijkt me zo
Beter topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er schijnen nog betere te zijn hoor
Ach ja, het is nu wel een stuk stiller op straatquote:
Had ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld. Tot de 86min klopte dat ook!
Neequote:
quote:
Het blijft spannend in de Stage SC poulequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:53 schreef nicomart het volgende:
had 3-0 staan in de poule, maar goed.. we zaten voor meer dan de helft goed
Zit op een plan te broeden. Binnenkort meer. Even supergoede smoes bedenken.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:20 schreef The_Dean het volgende:
Zit op een plan te broeden. Binnenkort meer. Even supergoede smoes bedenken.
'n begeleider is erbij, dus weet niet of um dat gaat wordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:18 schreef Piles het volgende:
Dat wordt op de tafel zitten
En ik heb ook geen zin, maar de dag is zo voorbij
Ook mijn laatste dag en ik wil wel knallen vandaag zodat ik lekker vroeg weg kanquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:20 schreef Piles het volgende:
Hey Cali![]()
Ik eis een beetje vrolijkheid op mijn laatste dag
Hoi Pilsiequote:
hai Cuequote:Op donderdag 26 juni 2008 08:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen Remco en Bartje trouwens ook nog
* Cuegirllie heeft zelfs haar bril opgezet om productiever te zijn
Nou, nog iets harder knallen danquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:23 schreef Californium het volgende:
Ook mijn laatste dag en ik wil wel knallen vandaag zodat ik lekker vroeg weg kanalleen alweer te laat opgestaan
![]()
![]()
Yup.. maar loop alweer iets van 4/5 jaar met lenzen rondquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Hai Cue
die had je vroeger ook al ofniet?!
PS: 34e postplek
zuipen krengquote:
Ik neem me sportspullen meequote:Op donderdag 26 juni 2008 08:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, nog iets harder knallen dan
Ik moet gewoon tot 4 uur, en dan borrel
quote:
ik sinds september, bevalt uitstekend, echt topquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Yup.. maar loop alweer iets van 4/5 jaar met lenzen rond
Wat voor heb je dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik sinds september, bevalt uitstekend, echt top
Heeeejquote:
Een stuk minder, overdag tenminstequote:Dus vannaf volgende week zijn jullie hier niet meer
Mogguh Cuequote:Op donderdag 26 juni 2008 08:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen Remco en Bartje trouwens ook nog
* Cuegirllie heeft zelfs haar bril opgezet om productiever te zijn
OMG ik ben te actief geweest gisterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:15 schreef Piles het volgende:
Top 100 van woensdag 25 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 139 Piles
09. 127 tripack
10. 125 Californium
19. 086 PieterBas
34. 071 Bravebart
34. 071 ReMcOrE
47. 065 jackson
49. 064 Yesse
72. 052 nicomart
78. 050 Milou__
98. 045 Jipje
Ik kan tot 's avonds blijven, een uur of half 10quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:44 schreef Bravebart het volgende:
Ja over die meet enzo. Iedereen komt dus rond 14.00 enzo, maar tot hoe laat is iedereen er? Als iedereen rond 7/8 uur weggaat, komen Yesse en ik logischerwijs niet
zachte maandlensen van de Hans Anders... alhoewel, ik zeg lensen, maar ik heb maar 1 lensquote:
Minder want ik moet vaker werken, maar kom in de aanloop naar mijn afstuderen uiteraard vaak genoeg langs hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:40 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen![]()
Dus vannaf volgende week zijn jullie hier niet meer
Je hebt maar 1 slecht oog?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zachte maandlensen van de Hans Anders... alhoewel, ik zeg lensen, maar ik heb maar 1 lens
ahaa, niet dat ik er nog wel vaak zal zijn in de vakantie hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Minder want ik moet vaker werken, maar kom in de aanloop naar mijn afstuderen uiteraard vaak genoeg langs hoor
Ik ben op dat moment heerlijk aan het eten in Den Haag..quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:44 schreef Bravebart het volgende:
Ja over die meet enzo. Iedereen komt dus rond 14.00 enzo, maar tot hoe laat is iedereen er? Als iedereen rond 7/8 uur weggaat, komen Yesse en ik logischerwijs niet
Was dat nouquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:47 schreef Milou__ het volgende:
ahaa, niet dat ik er nog wel vaak zal zijn in de vakantie hoor
Precies, om nou alleen voor jou helemaal naar Utrecht te komenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan tot 's avonds blijven, een uur of half 10
Maar dan moeten er nog wel een aantal mensen blijven eigenlijk
Nou zegquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:48 schreef Bravebart het volgende:
Precies, om nou alleen voor jou helemaal naar Utrecht te komen
Preciesquote:
ga je nog naar parkpop of blijf je maar 1 avond in den haag?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben op dat moment heerlijk aan het eten in Den Haag..
Zou wel naar parkpop willen, maar denk niet dat ik er twee nachten kan blijvenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:50 schreef tripack het volgende:
ga je nog naar parkpop of blijf je maar 1 avond in den haag?
ah das jammer... ik ga ook niet hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou wel naar parkpop willen, maar denk niet dat ik er twee nachten kan blijven
Valt me toch een beetje tegen hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:50 schreef Bravebart het volgende:
PreciesJe bent een aardige jongen, maar om nou 2,5 uur te gaan reizen om alleen jou te zien is wat teveel van het goeie
quote:
aaw... bij de volgende meet probeer speciaal voor jouw langs te komen hoorquote:
Logisch dan.. achja baal er wel van, lijkt me wel leuk.... Maarja..quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
ah das jammer... ik ga ook niet hoorline up vaalt tegen vind ik en moet weer druk klussen
links -1,25 en rechts +0,25; dat is dus de moeite niet, daarom alleen links een lensquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 slecht oog?
Ik heb night&day lenzen.. geweldige lenzen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
zo gesprek met de stagebegeleiders van school... ben benieuwdik ken er maar 1 van de 2
quote:
Ja, nou ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Iig wel beter als turkije.....
dank jeequote:
guud lock!quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:12 schreef Californium het volgende:
Ik ga naar stage mensen![]()
lekker optijd maar de laatste dag...(als ik alles opruim en afmaak maar dat gaat lukken
Rechts is idd niet de moeite danquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:57 schreef ReMcOrE het volgende:
links -1,25 en rechts +0,25; dat is dus de moeite niet, daarom alleen links een lensscheelt ook weer met indoen 's ochtends
alleen overdag lens in, zie zonder ook prima, alleen niet helemaal scherp. dus ook met uitgaan e.d. geen lens in...
inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Rechts is idd niet de moeite dan
Nicequote:Op donderdag 26 juni 2008 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaaden voor de vergoeding die de Menzis mij voor 1 jaar geeft, heb ik dus 2 jaar lensen
beetjequote:
Was je naar het archief?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, dat was de dossiervorming, op naar de jaarrekening
nope, vanwege een herstructerering waren er allemaal nieuwe overeenkomsten etc. opgesteld, dus die moesten netjes opgeborgen worden in het permanente dossiersquote:
zeg dat nou nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:58 schreef Cuegirllie het volgende:
MENSEN!!! jullie hebben niet voor niks een computer ter beschikking en vingers om mee te typen!!!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:
zeg dat nou nietik kon het net mooi bijhouden zo
Bijhoudenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:00 schreef ReMcOrE het volgende:
zeg dat nou nietik kon het net mooi bijhouden zo
inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bijhouden
jammergenoeg viel er niks bij te houdendaarom was het ook zo makkelijk
![]()
Ik heb dus ook niks te doenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook een beetje, terwijl ik nog genoeg te doen heb
weer je verslag na kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Milou
Uhm kan wel kijken of ik nog wat voor je te doen heb![]()
Mash![]()
Nee twee lange getallenreeksen met elkaar vergelijken en naast elkaar zetten enzoquote:
LANG LEVE FOK!!!!!quote:
heh jammer.. nou dus niet dat je hier blijft dat isquote:
Kan gebeuren tochquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind dat nieuwe liedje van Madonna leuk
Mwah, vind m niet echt superquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef Milou__ het volgende:
Ik vind dat nieuwe liedje van Madonna leuk
Nee die vind ik niet zo superquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, vind m niet echt super
Die van Kylie dan weer wel
vond ik ook niet echt liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Ook niet goed als je jezelf gaat aanvullen met de reactie van de ander
Blijft er weinig over
Misschien vanmiddagquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heh jammer.. nou dus niet dat je hier blijft dat is
Maar dacht, kom ik weer mooi van een taak af![]()
ben ik ook nietquote:
quote:
Ik kan niet op msn op stagequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:25 schreef mash_ het volgende:
ik verveel me ook best wel op me stagedus zit leuk te msn pokeren
Neuh valt wel mee, vooral saai en heb t al te vaak gedaan (en kom er net achter dat ik het nog meer moet doenquote:
Ja toch, die turken kunnen misschien wel voetballen maar hebben dat niet echt laten zien. Ze speelde niet echt slecht in tegenstelling tot vorige wedstrijden maar dan nog.quote:
ff doorzetten dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:29 schreef nicomart het volgende:
pfff heb geen zin om bezig te zijn, maar als ik dat nu niet afmaakt kan ik dalijk niet afstuderen
als je dat in je hoofd houdt, komt het goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:29 schreef nicomart het volgende:
pfff heb geen zin om bezig te zijn, maar als ik dat nu niet afmaakt kan ik dalijk niet afstuderen
quote:
Hey Cuequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je dat in je hoofd houdt, komt het goed
Maar het is van dat werk waar ik op zich niets op tegen heb, maar ik zie er zelf geen heil in. Het heeft geen leuk eindresultaat zeg maar. Dus het is echt van dat verplichte werkquote:
Moe erg moequote:
en dat is altijd 250% saaiquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Maar het is van dat werk waar ik op zich niets op tegen heb, maar ik zie er zelf geen heil in. Het heeft geen leuk eindresultaat zeg maar. Dus het is echt van dat verplichte werk
dat is wel relaxed.. hier heeft dat geen zinn, kom je er ook niet op. En de enige onbeveiligde vrbinding hier is te onstabielquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:34 schreef mash_ het volgende:
Dat is kut danik heb altijd me laptop bij me
Ahh, minder de moeheidquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moe erg moe
Maar nog 1 dagje en dan hebben we weer lol
en daar?
Achja, heb t mezelf aangedaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:37 schreef jackson het volgende:
Ahh, minder de moeheid
Morgen vrij begrijp ik ?
Hier alles prima hoor. Vandaag een redelijk druk dagje maar heb wat moeite met op gang komen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Straks truowens een broodje warm vlees van de zaak![]()
Lekkerrquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Boer!quote:
quote:
Wij gaan straks lunchen met de afdelingquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja dat is kut danquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is wel relaxed.. hier heeft dat geen zinn, kom je er ook niet op. En de enige onbeveiligde vrbinding hier is te onstabiel
Maar goed dat je dan niet hier zitquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:43 schreef mash_ het volgende:
Ja dat is kut dan![]()
zonder me laptop werd ik gek van die pc waar ik op moet werken is super langzaam ":P
te druk met wat?quote:
Werkquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:45 schreef Milou__ het volgende:
Fok! logs uitprinten voor zn logboek van stage
[..]
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef mash_ het volgende:
oh jullie maken morgen wel fotos op de meet he
Waaromquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef mash_ het volgende:
Jij komt gewoonquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef mash_ het volgende:
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat foto'squote:Op donderdag 26 juni 2008 10:49 schreef mash_ het volgende:
quote:
nou en johquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat foto's
dan kom jij er zeker opquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:
Ik kreeg je smsjequote:
En toen gelijk van: He!! ik moet komen!!quote:
roger!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook redeiljk naar wat meets geweest?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef mash_ het volgende:
niet zo zeuren! ik heb echt 1000+ fotos van fok meets op me laptop staanaltijd wel leuk
We zien nog welquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef mash_ het volgende:
niet zo zeuren! ik heb echt 1000+ fotos van fok meets op me laptop staanaltijd wel leuk
Ja joh, in PUB meeten ze elke week volgens mijquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan ben je dus ook redeiljk naar wat meets geweest?
Dit wordt mijn eerste
Ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Precies!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En toen gelijk van: He!! ik moet komen!!
Als het goed is iets later.. kmoet nog stage lopen tot 1200quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
roger!
jij was er ook bij vanaf 14:00 toch?
Dit wordt mijn tweede. Ik heb ooit nog een ramadan meet gedaan. Met yvonne en meerquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste
Brrrrrquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dit wordt mijn tweede. Ik heb ooit nog een ramadan meet gedaan. Met yvonne en meer
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef G.Fawkes het volgende:
Precies!
Ik dacht Renate wil dat ik kom! Snel
och bij pub kon je het geen meets meer noemen want was 1 vrienden groep en altijd kwamen de zelfde mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef Daeron het volgende:
Euj, had ik maar 5 maanden terug van het bestaan van dit topic afgeweten, nu vind ik dit pas op de voorlaatste dag van mijn stage.
(Kom niet vaak in dit subforum)
Dat is wel gezelligquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:57 schreef mash_ het volgende:
och bij pub kon je het geen meets meer noemen want was 1 vrienden groep en altijd kwamen de zelfde mensenen ook 2 onz meets geweest die waren ook wel erg leuk
Idd ja!! Een hoop gezelligheid, afleiding en lolquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef Daeron het volgende:
Euj, had ik maar 5 maanden terug van het bestaan van dit topic afgeweten, nu vind ik dit pas op de voorlaatste dag van mijn stage.
(Kom niet vaak in dit subforum)
Creeoy eyquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BrrrrrDie heb ik op ONZ meet gezien
Ik mag je toch wel Renate noemenquote:
we kunne het samen weer opvrolijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja welalleen nu is pub beetje heel erg dood :p dus kom er niet meer
Geen idee, dat zien we morgenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef Daeron het volgende:
Hoe ziet zo'n meet er eigenlijk uit...?
Een super orgie!quote:
Ow jewelquote:
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
we kunne het samen weer opvrolijken
Benodigdheden:quote:
Renatequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow jewelMaar moet er erg aan wennen dat ie ook echt op t forum genoemd wordt
Okequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoeft niet hoorvermaak me wel in fot en hier
en in me fobo :p
quote:
Allright, I'll shut up nowquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:02 schreef Cuegirllie het volgende:ga zo maar het hele topic door.. en dan ben ik het wel zat
Daarom vraag ik ook steeds tot hoe laat iedereen blijft, maar niemand antwoordquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat ik niet kanmaar ga niet 2,5 uur reizen voor mn eigen vriendje en Kees
Wie zegt dat je bent uitgenodigd?quote:
Wrm kan je niet dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:04 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het nog steeds stom dat ik niet kanmaar ga niet 2,5 uur reizen voor mn eigen vriendje en Kees
Dat zegt al genoegquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook steeds tot hoe laat iedereen blijft, maar niemand antwoord
En jij moet ook gewoon komen, je hebt de meet bijna verzonnen![]()
Ik blijf tot een uurtje of 9 denk ik. Tenzij het gezellig isquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij moet ook gewoon komen, je hebt de meet bijna verzonnen![]()
ik tot uh 17.00 wss afhankelijk van hoe laat de treinen rijdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef Piles het volgende:
Nou zeg, ik vind dat eng, over mezelf vertellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wie zegt dat je bent uitgenodigd?![]()
Vertel eerst maar es wat over jezelf!
Krijg je het nog zwaar hierquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef Daeron het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind dat eng, over mezelf vertellen
Je zal wel moetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef Daeron het volgende:
[..]
Nou zeg, ik vind dat eng, over mezelf vertellen
en Piles is ervaringsdeskundigequote:
Ooohquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik blijf tot een uurtje of 9 denk ik. Tenzij het gezellig is
of juist helemaal niet natuurlijk...
Ik blijf dan ook voor jou en yessequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OoohAls er meer tot 9 blijven, kunnen we nog wel ff langswippen (
)
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Benodigdheden:
- fotocamera (speciaal voor Milou)
erg slechte woordgrap hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
)
Ik heb speciaal een auto geregeld zodat ik tot hafl 10 kan blijvenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:08 schreef Bravebart het volgende:
)
quote:
Volgens mij kunnen we beter allemaal om 6 uur weggaan uit Utrecht, een deel naar huis, en wij naar Rotterdamquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee maar als er niemand meer aankomt om 6 uur, heeft et weinig zin om de meet zo lang te maken. Maargoed. Ik hoef maar naar Rotterdam dus voor mij is het geen groots probleem allemaal...
Halloquote:
Ja laten we heel Nederland rond gaat toerenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we beter allemaal om 6 uur weggaan uit Utrecht, een deel naar huis, en wij naar Rotterdam
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik blijf dan ook voor jou en yesse
Heb ik wel vaker last vanquote:
Jij gaat om 6 uur naar huis toch? En Bart, Yesse, G. en ik komen allemaal uit de richting van Rotterdamquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
Ja laten we heel Nederland rond gaat toeren
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja laten we heel Nederland rond gaat toeren
Ik weet toch niet waar iedereen hier vandaan komtquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij gaat om 6 uur naar huis toch? En Bart, Yesse, G. en ik komen allemaal uit de richting van Rotterdam
Ik wel een beetjequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Milou__ het volgende:
Ik weet toch niet waar iedereen hier vandaan komt
Enschedequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Milou__ het volgende:
Delluf!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, ehm, hoi dus, ik ben Daeron.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Milou__ het volgende:
Dat ligt nog een beetje in de buurt van de Achterhoek
Weeeeeeeeeeeehlquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hobbys? Relatie? Stage voldoende afgerond (of verwachting daarvan)? Wat voor stage?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Daeron het volgende:
Nou, ehm, hoi dus, ik ben Daeron.
Ben 21 jaar oud en loop stage bij ABB in rotterdam.
Is dit genoeg?
wil jij ff heel gauw je mond houden!quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:18 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |